Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

Lynxo kan du skicka filen som jag skickade till dig fast taktgrejen är rätt? 😱  😄

LYNXO 😄

Lynxo kan du skicka filen som jag skickade till dig fast taktgrejen är rätt? 😛  😄

Sådär! Men varför ändrade du det? 😛

!!!!!!! 😕😠😱😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Lynxo kan du skicka filen som jag skickade till dig fast taktgrejen är rätt? 😕  😱

Sådär! Men varför ändrade du det? 😠

Jo, för på basen var det 16 st 16-delar (duh) och på trummorna fick det bara plats 12 16-delar. Då gjorde jag om den sista 16-delen på basen till en åttondel och sen tillbaka till en sextondel och då blev den röd eftersom det inte stämde 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Lynxo kan du skicka filen som jag skickade till dig fast taktgrejen är rätt? 😕  😱

Sådär! Men varför ändrade du det? 😠

Jo, för på basen var det 16 st 16-delar (duh) och på trummorna fick det bara plats 12 16-delar. Då gjorde jag om den sista 16-delen på basen till en åttondel och sen tillbaka till en sextondel och då blev den röd eftersom det inte stämde 😠

Var nånstans i tabben menar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om vi säger såhär. Låten går i 180 bpm och alla 16-delar blir 32-delar och kör låten i halvfart dvs 60 bpm...

Då blir det likadant. 😱

HAHA FAN VA SMART.... 😕

Du får inte lägga några trummor på mina låtar, den saken är klar. 😠😱😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Om vi säger såhär. Låten går i 180 bpm och alla 16-delar blir 32-delar och kör låten i halvfart dvs 60 bpm...

Då blir det likadant.  😆

HAHA FAN VA SMART....  😱

Du får inte lägga några trummor på mina låtar, den saken är klar. 😆😆😱

😆😄😳😱:rolleyes:

Låtarna går sönder om du staplar trummor på dom... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

9 alltså? 😳

Jäpp. 😱

Vad är det, Chris? :rolleyes:

Hur mår du? (du är ju aldrig ine på MSN så jag måste fråga här istället)

Jag är sjuk i cancer och aids. Dessutom har jag blivit både blind, döv och stum. 😆

Alltid trevligt att höra att en vän mår bra 😳

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad händer annars?

Jag gör musik :A

Vill du höra previewn jag plockade ihop igår? :håller på å gör mer på den just nu :A

Små små laptophögtalare gör inte aktivt musiklyssnande speciellt nöjsamt just nu... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad händer annars?

Jo då! 😆

Det var skönt att höra! Vilken tur!

Jo det kunde det vara. 😳

Akta mattkanten bara... 😄

Villken matt...........AJ!!!!!

fan va ont de gjorde :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad händer annars?

Jo då! 😳

Det var skönt att höra! Vilken tur!

Jo det kunde det vara. 😱

Akta mattkanten bara... 😳

Villken matt...........AJ!!!!!

fan va ont de gjorde 😄

Jag komer inte på något bra att skriva nu.

😱😆

HAHAHAHAHA 😱😆😆

var är kattskrället??? :rolleyes:

skit samma, nu är de NCIS på 3:an

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill nuppa!

Supa också!

Har börjat på det senare.. Jobbar på det första.. 😱 Ska fara iväg herrå på er, önska mig lycka till...

Jaså? Hälsa grillpersonalen. Ta med en hamburgare till mig på vägen hem. 😳😱

...eller vänta, nä! Glöm det där, jag vill inte ha nåt käk därifrån. :rolleyes:😆😄

😳 Ja, djävlar.. He, he nåja, jag var inte där men den där händelsen lär förfölja mig i evighet... How´s the Gote the Game goin´?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ny avatar 😆

Ja, det blev lite svettigt med den dära latexhistorian på skallen... Instängt var det också, jag hörde ju inte vad jag nuppade...

Alltså, är jag den ende som inte ser någon ny avatar? Jag ser fortfarande Batman-grejen... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ny avatar 😆

Ja, det blev lite svettigt med den dära latexhistorian på skallen... Instängt var det också, jag hörde ju inte vad jag nuppade...

Alltså, är jag den ende som inte ser någon ny avatar? Jag ser fortfarande Batman-grejen... :rolleyes:

du måste rensa minnet, uppdatera, käka upp alla cookies.... och dra feta riff på guran. DÅ kommer DoL fram... 😄

😳😳😱 Ja, djävlar!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ny avatar 😆

Ja, det blev lite svettigt med den dära latexhistorian på skallen... Instängt var det också, jag hörde ju inte vad jag nuppade...

Alltså, är jag den ende som inte ser någon ny avatar? Jag ser fortfarande Batman-grejen... :rolleyes:

du måste rensa minnet, uppdatera, käka upp alla cookies.... och dra feta riff på guran. DÅ kommer DoL fram... 😄

😳😱😱 Ja, djävlar!!!

Jag spelade just Hej, Hej, Monica, och nu dyker DoL upp automatiskt! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...