Linus Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Jag vill nuppa!Supa också! Har börjat på det senare.. Jobbar på det första.. 😛 Ska fara iväg herrå på er, önska mig lycka till... Jaså? Hälsa grillpersonalen. Ta med en hamburgare till mig på vägen hem. 😆😉 ...eller vänta, nä! Glöm det där, jag vill inte ha nåt käk därifrån. 😲😮😛 Ge mig en McCrack Hörde inte det inlägget hemma i Crack till Mac-tråden?
Per_a_55 Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 (redigerat) Käk? Öl heter det! ÖL?!? Myket öl heter det!! WORD! 😲 Äh, mycket mera ÖL! Redigerat 24 maj 2006 av Per_a_55
Pazo Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Käk? Öl heter det! ÖL?!? Myket öl heter det!! WORD! 😆 Äh, mycket mera ÖL! Typ ett bryggeri!!!! 😲😮 Finns ett bryggeri här i stan 😛
Per_a_55 Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Vad är den där DJävla oväsen-prylen som står under mitt namn? Den betyder hur mycket illa du talat om oss andra eller Olsberg..
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Vad är den där DJävla oväsen-prylen som står under mitt namn? Att du ser den där betyder att du måste börja skärpa dig...
Pazo Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Vad är den där DJävla oväsen-prylen som står under mitt namn? Att du ser den där betyder att du måste börja skärpa dig... MIN FAVORIT ROMBO!!!! 😲
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Vad är den där DJävla oväsen-prylen som står under mitt namn? Den betyder hur mycket illa du talat om oss andra eller Olsberg.. 😮 Ok! Tur att det står 0% då. 😲 jag skämtade 😛 det har varit så mycket snack om att det inte är nån fara alls, så jag vände på det 😆 hej pazo :A
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 https://www.studio.se/index.php?showtopic...=Hell+Mythology 😆 Jag lyssnade på den förut på det drär stället vad dte nu heter, man stremade iaf den. Version 2 var det till och med! Har du verkligen praoat hos Olsberg och grabbarna? 😮😲 Acid planet 😛
Micke H Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 https://www.studio.se/index.php?showtopic=18744&st=0& För bövelen folk, gå in och säg vad ni tycker, annars får ni smisk! Såvida ni inte tänder på det, för då får ni inget... 😠
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 https://www.studio.se/index.php?showtopic=18744&st=0& För bövelen folk, gå in och säg vad ni tycker, annars får ni smisk! Såvida ni inte tänder på det, för då får ni inget... 😠 😠 😱 😕 jag har väl sagt vad jag tycker eller vill du ha ett nytt utlåtande?
Pazo Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 :A Nån har msn:at mycket med Pazo! 😠 :angry: För din information tog jag den smileyn från herr rombo till att börja med. dock var hans kod till den "mongoo". Jag satte den dock till :A , Vilket självaste herr rombo sedan också gjorde, då den kombinationen voro mkt bekvämare. 😕 !
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Btw: varför kan jag inte se ditt namn i listan över inloggade men alla andra kan de? 😠😕
Micke H Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Jag går bäst om jag får smisk! 😠😕 Så! Gå nu och recensera min låt! 😠 Chris: Jag vet redan vad du tycker.
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Jag går bäst om jag får smisk! 😠 😠 Så! Gå nu och recensera min låt! 😱 Chris: Jag vet redan vad du tycker. vad tycker jag om den då? för de har jag glömt bort 😕 (och de som står på AP är inte sant)
Overkill Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 :A Nån har msn:at mycket med Pazo! 😠 :angry: För din information tog jag den smileyn från herr rombo till att börja med. dock var hans kod till den "mongoo". Jag satte den dock till :A , Vilket självaste herr rombo sedan också gjorde, då den kombinationen voro mkt bekvämare. 😕 ! Jag har döpt den till == 😱
Linus Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 :A Nån har msn:at mycket med Pazo! 😠 :angry: För din information tog jag den smileyn från herr rombo till att börja med. dock var hans kod till den "mongoo". Jag satte den dock till :A , Vilket självaste herr rombo sedan också gjorde, då den kombinationen voro mkt bekvämare. 😕 ! :A :gote:
Micke H Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Smiska på så går jag snart! 😕 Sitter i en ljudkoonferens just nu. Varsågod. 😠
Overkill Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Lynxo kan du skicka filen som jag skickade till dig fast taktgrejen är rätt? 😠😕
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Men recensera den igen då, om du känner för det. 😛 var???? 😕😠😱 😠 😱
Recommended Posts