Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Fråga 1: hur? 😎Fråga 2: nope. 😎 ok 😕 förlåt att jag frågade 😎 glöm första frågan 😎
Micke H Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 På 9-16 följer jag basen med trummorna, skitballt! 😕 Coolt, så gjorde jag också i en annan låt vi gjorde, tror det var Nightmare. 😎
musik (oregistrerad) Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Hej! Jag måste få fråga en sak. Jag startade en Gallup om "Vilken mat gör er pruttiga?" I vilken avdelning låg den från början? Hade jag lagt den i Gallup? Det var ju en Gallup... Nu är den flyttad till Utanför ämnet iaf. Hade ingen aning om att Gallupar kunde ligga även där. 😕 :musik
Micke H Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Hej! Jag måste få fråga en sak. Jag startade en Gallup om "Vilken mat gör er pruttiga?" I vilken avdelning låg den från början? Hade jag lagt den i Gallup? Det var ju en Gallup... Nu är den flyttad till Utanför ämnet iaf. Hade ingen aning om att Gallupar kunde ligga även där. 😕 :musik Om inte gallupen har med musik att göra, så blir den alltid flyttad till off topic, förr eller senare. Skapar du en gallup med typ: "Vilken musikgenre gillar du bäst?" så tror jag inte att den blir flyttad. 😎
Overkill Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Lynzo, jag skickade den nu. Kolla vad du tycker såhär långt! 😕
Micke H Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Hej! Jag måste få fråga en sak. Jag startade en Gallup om "Vilken mat gör er pruttiga?" I vilken avdelning låg den från början? Hade jag lagt den i Gallup? Det var ju en Gallup... Nu är den flyttad till Utanför ämnet iaf. Hade ingen aning om att Gallupar kunde ligga även där. 😕 :musik Om inte gallupen har med musik att göra, så blir den alltid flyttad till off topic, förr eller senare. Skapar du en gallup med typ: "Vilken musikgenre gillar du bäst?" så tror jag inte att den blir flyttad. 😎 Vaffan, håll er till ämnet musik eller skapa tråden under Utanför ämnet. Flyttar tråden. 😎😎
Overkill Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Lynzo, jag skickade den nu. Kolla vad du tycker såhär långt! 😎 😕
Micke H Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Lynzo, jag skickade den nu. Kolla vad du tycker såhär långt! 😎 Det låter bra, Overkill! Kämpa på. I den här låten vill jag inte att du ska göra något alltför galet, till skillnad mot förra. 😕
musik (oregistrerad) Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Försämrade därmed på min Oväsenstapel, helt ovetande om att Gallupar inte kunde innehålla "vadsomhelst". This could be the end of musik. 😕
Micke H Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Försämrade därmed på min Oväsenstapel, helt ovetande om att Gallupar inte kunde innehålla "vadsomhelst". This could be the end of musik. 😕 What? Fick du en plupp på din oväsenstapel? 😎
Overkill Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Försämrade därmed på min Oväsenstapel, helt ovetande om att Gallupar inte kunde innehålla "vadsomhelst". This could be the end of musik. 😕 Har du inte 0 längre? 😎 Tack Lynxo, jag förstod det 😎
Micke H Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Kämpa på! Nu ska jag kolla på TV! Håll dig i skinnet, musik! 😕😎
musik (oregistrerad) Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Det är väl bara i "Gallup" man kan starta en Gallup? Jag ser då ingen "Ny Gallup"-knapp att trycka på i avdelningen "Utanför ämnet". 😕
Overkill Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Det är väl bara i "Gallup" man kan starta en Gallup? Jag ser då ingen "Ny Gallup"-knapp att trycka på i avdelningen "Utanför ämnet". 😕 Inte jag heller 😎
musik (oregistrerad) Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Nä, nu skiter jag i det här! Bye Folks!! 😕
Overkill Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Btw Overkill, på 41 får du gärna köra dubbelt så snabb takt! 😕 Menar du trettiotvådelar?
Frekvens Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 btw LÖNING om ett tag va 😉 jag har lagt vantarna på en Roland jp8080 som jag tänkte pynta för då. Eller nån som vet något tips om hur jag kan piratkopiera den?
Dark Of Light Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Näe.. Nu är det jag som går och dricker alldeles för mycket pilsner... Innan piratdisskutionen tar fart.. 😉 HERRÅH! 😉
Dark Of Light Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Jag vill nuppa!Supa också! Har börjat på det senare.. Jobbar på det första.. 😉 Ska fara iväg herrå på er, önska mig lycka till...
Pazo Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Jag vill nuppa!Supa också! Har börjat på det senare.. Jobbar på det första.. 😉 Ska fara iväg herrå på er, önska mig lycka till... GL HF! 😉
Per_a_55 Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Va händer? 😲 Hemma från tjockhult! Va skönt! Är du hemma i Smalhult nu då? Nä - HARPLINGE!
Pazo Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Jag vill nuppa!Supa också! Har börjat på det senare.. Jobbar på det första.. 😛 Ska fara iväg herrå på er, önska mig lycka till... 😮 !!!!! Ny avatar 😲
Linus Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Jag vill nuppa!Supa också! Har börjat på det senare.. Jobbar på det första.. 😛 Ska fara iväg herrå på er, önska mig lycka till... Jaså? Hälsa grillpersonalen. Ta med en hamburgare till mig på vägen hem. 😆😉 ...eller vänta, nä! Glöm det där, jag vill inte ha nåt käk därifrån. 😲😮😛
Recommended Posts