Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag måste få fråga en sak. Jag startade en Gallup om "Vilken mat gör er pruttiga?"

I vilken avdelning låg den från början? Hade jag lagt den i Gallup? Det var ju en Gallup... Nu är den flyttad till Utanför ämnet iaf. Hade ingen aning om att Gallupar kunde ligga även där.

😕

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag måste få fråga en sak. Jag startade en Gallup om "Vilken mat gör er pruttiga?"

I vilken avdelning låg den från början? Hade jag lagt den i Gallup? Det var ju en Gallup... Nu är den flyttad till Utanför ämnet iaf. Hade ingen aning om att Gallupar kunde ligga även där.

😕

:musik

Om inte gallupen har med musik att göra, så blir den alltid flyttad till off topic, förr eller senare. Skapar du en gallup med typ: "Vilken musikgenre gillar du bäst?" så tror jag inte att den blir flyttad. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag måste få fråga en sak. Jag startade en Gallup om "Vilken mat gör er pruttiga?"

I vilken avdelning låg den från början? Hade jag lagt den i Gallup? Det var ju en Gallup... Nu är den flyttad till Utanför ämnet iaf. Hade ingen aning om att Gallupar kunde ligga även där.

😕

:musik

Om inte gallupen har med musik att göra, så blir den alltid flyttad till off topic, förr eller senare. Skapar du en gallup med typ: "Vilken musikgenre gillar du bäst?" så tror jag inte att den blir flyttad. 😎

Vaffan, håll er till ämnet musik eller skapa tråden under Utanför ämnet. Flyttar tråden.

😎😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Lynzo, jag skickade den nu. Kolla vad du tycker såhär långt! 😎

Det låter bra, Overkill! Kämpa på. I den här låten vill jag inte att du ska göra något alltför galet, till skillnad mot förra. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Försämrade därmed på min Oväsenstapel, helt ovetande om att Gallupar inte kunde innehålla "vadsomhelst".

This could be the end of musik.

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Försämrade därmed på min Oväsenstapel, helt ovetande om att Gallupar inte kunde innehålla "vadsomhelst".

This could be the end of musik.

😕

What? Fick du en plupp på din oväsenstapel? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Det är väl bara i "Gallup" man kan starta en Gallup?

Jag ser då ingen "Ny Gallup"-knapp att trycka på i avdelningen "Utanför ämnet".

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Va händer?  😲

Hemma från tjockhult!

Va skönt! Är du hemma i Smalhult nu då?

Nä - HARPLINGE!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill nuppa!

Supa också!

Har börjat på det senare.. Jobbar på det första.. 😛 Ska fara iväg herrå på er, önska mig lycka till...

Jaså? Hälsa grillpersonalen. Ta med en hamburgare till mig på vägen hem. 😆😉

...eller vänta, nä! Glöm det där, jag vill inte ha nåt käk därifrån. 😲😮😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...