Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

Postat
Fråga 1: hur? 😎

Fråga 2: nope. 😎

ok 😕 förlåt att jag frågade 😎

glöm första frågan 😎

Postat
På 9-16 följer jag basen med trummorna, skitballt! 😕

Coolt, så gjorde jag också i en annan låt vi gjorde, tror det var Nightmare. 😎

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Jag måste få fråga en sak. Jag startade en Gallup om "Vilken mat gör er pruttiga?"

I vilken avdelning låg den från början? Hade jag lagt den i Gallup? Det var ju en Gallup... Nu är den flyttad till Utanför ämnet iaf. Hade ingen aning om att Gallupar kunde ligga även där.

😕

:musik

Postat
Hej!

Jag måste få fråga en sak. Jag startade en Gallup om "Vilken mat gör er pruttiga?"

I vilken avdelning låg den från början? Hade jag lagt den i Gallup? Det var ju en Gallup... Nu är den flyttad till Utanför ämnet iaf. Hade ingen aning om att Gallupar kunde ligga även där.

😕

Om inte gallupen har med musik att göra, så blir den alltid flyttad till off topic, förr eller senare. Skapar du en gallup med typ: "Vilken musikgenre gillar du bäst?" så tror jag inte att den blir flyttad. 😎

Postat
Hej!

😕

Om inte gallupen har med musik att göra, så blir den alltid flyttad till off topic, förr eller senare. Skapar du en gallup med typ: "Vilken musikgenre gillar du bäst?" så tror jag inte att den blir flyttad. 😎

Vaffan, håll er till ämnet musik eller skapa tråden under Utanför ämnet. Flyttar tråden.

😎😎

Postat
Lynzo, jag skickade den nu. Kolla vad du tycker såhär långt! 😎

Det låter bra, Overkill! Kämpa på. I den här låten vill jag inte att du ska göra något alltför galet, till skillnad mot förra. 😕

musik (oregistrerad)
Postat

Försämrade därmed på min Oväsenstapel, helt ovetande om att Gallupar inte kunde innehålla "vadsomhelst".

This could be the end of musik.

😕

Postat
Försämrade därmed på min Oväsenstapel, helt ovetande om att Gallupar inte kunde innehålla "vadsomhelst".

😕

What? Fick du en plupp på din oväsenstapel? 😎

Postat

😕

Har du inte 0 längre? 😎

Tack Lynxo, jag förstod det 😎

musik (oregistrerad)
Postat

Det är väl bara i "Gallup" man kan starta en Gallup?

Jag ser då ingen "Ny Gallup"-knapp att trycka på i avdelningen "Utanför ämnet".

😕

Postat
Det är väl bara i "Gallup" man kan starta en Gallup?

Jag ser då ingen "Ny Gallup"-knapp att trycka på i avdelningen "Utanför ämnet".

😕

Inte jag heller 😎

musik (oregistrerad)
Postat

Nä, nu skiter jag i det här!

Bye Folks!!

😕

Postat

btw LÖNING om ett tag va 😉

jag har lagt vantarna på en Roland jp8080 som jag tänkte pynta för då. Eller nån som vet något tips om hur jag kan piratkopiera den?

Postat
Va händer? 😉

Hemma från tjockhult!

Postat
Jag vill nuppa!

Supa också!

Har börjat på det senare.. Jobbar på det första.. 😉 Ska fara iväg herrå på er, önska mig lycka till...

Postat
Va händer?  😲

Hemma från tjockhult!

Va skönt! Är du hemma i Smalhult nu då?

Nä - HARPLINGE!

Postat
Jag vill nuppa!

Supa också!

Har börjat på det senare.. Jobbar på det första.. 😛 Ska fara iväg herrå på er, önska mig lycka till...

Jaså? Hälsa grillpersonalen. Ta med en hamburgare till mig på vägen hem. 😆😉

...eller vänta, nä! Glöm det där, jag vill inte ha nåt käk därifrån. 😲😮😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.