Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Hej!

Vad är GTA för ett spel???

Jag har spelat Gran Turismo 2, Colin McCrae, Total Drivin, NHL många årgångar, FIFA många årgångar, OS i Nagano, NBA Live, NFL Madden m.fl.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga porrfilmer från Grahn alltså? 🙁

Om du vill kan jag fixa en med Emma 🙁 med du får nog fixa en helvetes massa sprit först till henne 😄

Du, ge fan i att förolämpa vår sångerska. Hon skulle nog käka upp dig med hull och hår och spotta ut dig som en kärna! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga porrfilmer från Grahn alltså? 🙁

Om du vill kan jag fixa en med Emma 🙁 med du får nog fixa en helvetes massa sprit först till henne 😄

Du, ge fan i att förolämpa vår sångerska. Hon skulle nog käka upp dig med hull och hår och spotta ut dig som en kärna! 😉

De skulle jag nog inte ha nått imot 🙁 hon är ju snygg 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Vad är GTA för ett spel???

Jag har spelat Gran Turismo 2, Colin McCrae, Total Drivin, NHL många årgångar, FIFA många årgångar, OS i Nagano, NBA Live, NFL Madden m.fl.

😉

Grand Theft Auto

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Vad är GTA för ett spel???

Jag har spelat Gran Turismo 2, Colin McCrae, Total Drivin, NHL många årgångar, FIFA många årgångar, OS i Nagano, NBA Live, NFL Madden m.fl.

😉

Åh, bara spelet med stort S. Spelet som har ALLT, prova, du bara måste. San Andreas varianten är hur stort som helst (nästan)...

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

* Öva mer på formmålning. Ett bra sätt är att måla ena sidan av en vas, exempelvis den vänstra på ett papper. Sedan dra en lodrät linje rakt upp och ned. Sedan viker man ned den vänstra sidan av vasen längs med linjen åt höger. Då får man den högra sidan av vasen såsom spegelvänd av den vänstra sidan.

Klipp ut hela formen. Använd den som mall när du målar vasen. Måla sedan likadana vaser utan att använda mallen. Hjärnan lär om hur en vas ser ut.

* Hur har du fått det där glansiga på tavlan? Det gillade jag skarpt. Fina klara färger också.

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

* Öva mer på formmålning. Ett bra sätt är att måla ena sidan av en vas, exempelvis den vänstra på ett papper. Sedan dra en lodrät linje rakt upp och ned. Sedan viker man ned den vänstra sidan av vasen längs med linjen åt höger. Då får man den högra sidan av vasen såsom spegelvänd av den vänstra sidan.

Klipp ut hela formen. Använd den som mall när du målar vasen. Måla sedan likadana vaser utan att använda mallen. Hjärnan lär om hur en vas ser ut.

* Hur har du fått det där glansiga på tavlan? Det gillade jag skarpt. Fina klara färger också.

😉

:musik

ok, tack för tipset.

Menar du färgen på bladet på första målningen eller vad menar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag tycker att allt verkar glansigt, även de röda linjera. Det var snyggt! Har du använt en lack över alltihop?

...eller är det bara ljuset som gör det vid fotograferandet?

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att allt verkar glansigt, även de röda linjera. Det var snyggt! Har du använt en lack över alltihop?

...eller är det bara ljuset som gör det vid fotograferandet?

😉

De är ljuset, men på guldfärgen och bladet på första målningen så har jag blandat gul och silver för att få guld, och grön och silver för att få Metallic grön 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...