Dark Of Light Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Du kan säga du till mig 🙂 Hrm, runt åtta snåret.. Jobbiga grannar du vet... 😏
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 ok, jag trodde de skulle vara mer folk här.. Själv vaknade jag 11:45 😏
Dark Of Light Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 ok, jag trodde de skulle vara mer folk här.. Själv vaknade jag 11:45 😏 Lyckos... Vad faen ska det vara nödvändigt att börja borra och hamra i väggarna så förb. tidigt.. Djävla grannar... De behöver en hobby.. Knyppling, frimärken kanske...
Pazo Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Äsch, trettiotvå-delsnoter i 120 kan väl inte vara så jävla svårt! 😱 Nejrå det är bara att montera fast 7-8 st plektrum på en borrmaskin. ..fick ni nya idéer nu? 😆😏 Paul Gilbert har redan gjort det där! Men tack för tipset! 😮 Fast jag menade dubbelkaggen. Jag undrar om det är lättare eller svårare med dubbelkagge än med gura? 🙂 ja...
Pazo Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 ok, jag trodde de skulle vara mer folk här.. Själv vaknade jag 11:45 🙂 Lyckos... Vad faen ska det vara nödvändigt att börja borra och hamra i väggarna så förb. tidigt.. Djävla grannar... De behöver en hobby.. Knyppling, frimärken kanske... Ännu värre när man inte får sova för att de ska "göra barn utan attr göra barn" 😏
Dark Of Light Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 ok, jag trodde de skulle vara mer folk här.. Själv vaknade jag 11:45 😄 Lyckos... Vad faen ska det vara nödvändigt att börja borra och hamra i väggarna så förb. tidigt.. Djävla grannar... De behöver en hobby.. Knyppling, frimärken kanske... Ännu värre när man inte får sova för att de ska "göra barn utan attr göra barn" 😉 🙁 Nu är du så där avundsjuk igen... 😆
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 ok, jag trodde de skulle vara mer folk här.. Själv vaknade jag 11:45 🙁 Lyckos... Vad faen ska det vara nödvändigt att börja borra och hamra i väggarna så förb. tidigt.. Djävla grannar... De behöver en hobby.. Knyppling, frimärken kanske... Ännu värre när man inte får sova för att de ska "göra barn utan attr göra barn" 😉 Jag brukar använda öronproppar när de händer 😆
Dark Of Light Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 ok, jag trodde de skulle vara mer folk här.. Själv vaknade jag 11:45 😆 Lyckos... Vad faen ska det vara nödvändigt att börja borra och hamra i väggarna så förb. tidigt.. Djävla grannar... De behöver en hobby.. Knyppling, frimärken kanske... Ännu värre när man inte får sova för att de ska "göra barn utan attr göra barn" 🙁 Jag brukar använda öronproppar när de händer 😄 När du nuppar? 😉
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 ok, jag trodde de skulle vara mer folk här.. Själv vaknade jag 11:45 😄 Lyckos... Vad faen ska det vara nödvändigt att börja borra och hamra i väggarna så förb. tidigt.. Djävla grannar... De behöver en hobby.. Knyppling, frimärken kanske... Ännu värre när man inte får sova för att de ska "göra barn utan attr göra barn" 😆 Jag brukar använda öronproppar när de händer 😎 När du nuppar? 🙁 Nopp när grannarna borrar 😄 de är ju intressant att lyssna på när nån nuppar 😉 har hört en del sjuka grejer
Micke H Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Hur är det att vara vikarie? Är det svårt? Nej, det handlar mest om att se till att eleverna gör vad de ska, snarare än att undervisa. Oftast har lärarna lämnat instruktioner, så då är det bara att ta närvaro, förklara vad alla ska göra och finnas till hands om något är knepigt. Plus att skrika och bråka på de jävlar som spårar ur så fort de får vikarie 😉 Extra svårt på Hagsätra va? 🙁 Fast det kanske har ändrats, det var ju ändå tre år sedan jag var där sist...
Dark Of Light Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 ok, jag trodde de skulle vara mer folk här.. Själv vaknade jag 11:45 😄 Lyckos... Vad faen ska det vara nödvändigt att börja borra och hamra i väggarna så förb. tidigt.. Djävla grannar... De behöver en hobby.. Knyppling, frimärken kanske... Ännu värre när man inte får sova för att de ska "göra barn utan attr göra barn" 😆 Jag brukar använda öronproppar när de händer 😎 När du nuppar? 🙁 Nopp när grannarna borrar 😎 de är ju intressant att lyssna på när nån nuppar 😉 har hört en del sjuka grejer Ja, när grannarna porrar 😄 Jo, visst faen, de kan så att säga häva ur sig både det ena och det andra. Den kommentar som höll mig sömnlös resten av natten en gång var nog; "Ooh, aah, mMmmmh, nej, aah, inte strykjärnet, ooh..."
Dark Of Light Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 ok, jag trodde de skulle vara mer folk här.. Själv vaknade jag 11:45 😎 Lyckos... Vad faen ska det vara nödvändigt att börja borra och hamra i väggarna så förb. tidigt.. Djävla grannar... De behöver en hobby.. Knyppling, frimärken kanske... Ännu värre när man inte får sova för att de ska "göra barn utan attr göra barn" 😆 Jag brukar använda öronproppar när de händer 😎 När du nuppar? 🙁 Ja det kan bli ett jävla rundgång om man ligger på för nära... lixom. 😉 😄😄😎 Jasså du är en sån som spelar in du...
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Hur är det att vara vikarie? Är det svårt? Nej, det handlar mest om att se till att eleverna gör vad de ska, snarare än att undervisa. Oftast har lärarna lämnat instruktioner, så då är det bara att ta närvaro, förklara vad alla ska göra och finnas till hands om något är knepigt. Plus att skrika och bråka på de jävlar som spårar ur så fort de får vikarie 🙁 Extra svårt på Hagsätra va? 😆 Fast det kanske har ändrats, det var ju ändå tre år sedan jag var där sist... Samma här 😉
musik (oregistrerad) Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Nu kokar jag färsk pasta med Prosciutto. 😉 :musik
Dark Of Light Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Fucking shit, GTA vill inte starta 😉🙁😆😄 San Andreas rules!!
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Fucking shit, GTA vill inte starta 😉🙁😆😄 Jävla fucking idiotspel 😄😎😎
Micke H Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 ok, jag trodde de skulle vara mer folk här.. Själv vaknade jag 11:45 😄 Lyckos... Vad faen ska det vara nödvändigt att börja borra och hamra i väggarna så förb. tidigt.. Djävla grannar... De behöver en hobby.. Knyppling, frimärken kanske... Ännu värre när man inte får sova för att de ska "göra barn utan attr göra barn" 😄 Jag brukar använda öronproppar när de händer 😎 När du nuppar? 🙁 Ja det kan bli ett jävla rundgång om man ligger på för nära... lixom. 😉 😄😎😎 Jasså du är en sån som spelar in du... Yeah, Grahn! Har du något inspelat man kan få se? 😎😆
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 ok, jag trodde de skulle vara mer folk här.. Själv vaknade jag 11:45 😄 Lyckos... Vad faen ska det vara nödvändigt att börja borra och hamra i väggarna så förb. tidigt.. Djävla grannar... De behöver en hobby.. Knyppling, frimärken kanske... Ännu värre när man inte får sova för att de ska "göra barn utan attr göra barn" 😆 Jag brukar använda öronproppar när de händer 😎 När du nuppar? 🙁 Nopp när grannarna borrar 😎 de är ju intressant att lyssna på när nån nuppar 😉 har hört en del sjuka grejer Ja, när grannarna porrar 😄 Jo, visst faen, de kan så att säga häva ur sig både det ena och det andra. Den kommentar som höll mig sömnlös resten av natten en gång var nog; "Ooh, aah, mMmmmh, nej, aah, inte strykjärnet, ooh..." Horror!!!
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Se? 😄 🙁 😉 Nä, Grahn, vi vill se dig naaaaaaken! 😄😆 HORROR!!!!!!!!!!!!!! 😄😎😎😎😄😎
Dark Of Light Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Se? 😄 😆 😉 Nä, Grahn, vi vill se dig naaaaaaken! 😎😄 Öhh.. ÄR vi säkra på det..? 🙁
Micke H Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Se? 😄 😆 😉 Nä, Grahn, vi vill se dig naaaaaaken! 😎😄 HOROR!!! Nej, inte du också Grahn! Gå in till den mörka sidan! Jag vet att du är god innerst inne! 🙁
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Ni kan ta och brinna i helvetet 😉 🙁 😆 Bara om du visar vägen och håller mig i handen 😄 Får Lynxo komma med? jag har alltid velat se honom brinna Hej Lynxo *Vinkar glatt*
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Se? 😄 😆 😉 Nä, Grahn, vi vill se dig naaaaaaken! 😄😄 HOROR!!! Nej, inte du också Grahn! Gå in till den mörka sidan! Jag vet att du är god innerst inne! 🙁 HAHAHAHAHA 😎😎😎
Dark Of Light Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Se? 😎 🙁 😉 Nä, Grahn, vi vill se dig naaaaaaken! 😄😆 HORROR!!!!!!!!!!!!!! 😎😄😮😮😮😮 😎 Antar att ordet utvikning får ett nytt innebörd iom detta.... 😄 😎 Ja, eller avikning. 😄😄
Recommended Posts