Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

Postat

Hahaha, där kom ju Sebastian också! julli-pege.gif

Postat
😏

Hehe, är han lite putt idag?

julli-nusse.gif

Postat
Gå in på MSN sen då! 😕

Kan inte, jag har försökt i tio minuter nu... 😏

MAILA!!!!!!!! PÅ MOMANGEN!!!!!! 😏

Postat
Gå in på MSN sen då! 😠

Kan inte, jag har försökt i tio minuter nu... 😏

MAILA!!!!!!!! PÅ MOMANGEN!!!!!! 😕

Kanske ska fundera på att uppdatera? 😏

Postat

Ja, för fan vad grym! Din bästa hittills! Jag har inte ens några klagomål! Jag älskar ditt trumsolo i början! Jag älskar hur du handskas med 7/8-takterna, det låter som värsta jävla Mike Portnoy!!!!!!!!!! 😏😏😕

Postat
Ja, för fan vad grym! Din bästa hittills! Jag har inte ens några klagomål! Jag älskar ditt trumsolo i början! Jag älskar hur du handskas med 7/8-takterna, det låter som värsta jävla Mike Portnoy!!!!!!!!!! 😲😮🙁

😱😏🙂😄😏😕😎😄

Tack 😠

Postat
Nu kan jag ju faktiskt inte låta bli att bli förbannat nyfiken... får man lyssna? 😏

Ge Overkill din msn, så kan han nog skicka den! 😏 Btw, det är en midi-fil, bara så att du vet, den är gjord i Guitar Pro!

Postat
Nu kan jag ju faktiskt inte låta bli att bli förbannat nyfiken... får man lyssna? 😠

Ge Overkill din msn, så kan han nog skicka den! 😏 Btw, det är en midi-fil, bara så att du vet, den är gjord i Guitar Pro!

Jag hade han redan på min lista ju! 😕😏

Postat
Förresten trodde jag inte du skulle gilla solot eftersom dte kanske var lite för lamt för din smak 😏

Nej, det är härligt skruvat! 😏 Jag gillar att du använder lite annorlunda trummor!

Postat
Nu kan jag ju faktiskt inte låta bli att bli förbannat nyfiken... får man lyssna? 😠

Jag hade han redan på min lista ju! 😕😏

Vad gnäller du om då? Skicka den för bövelen! 😱

Postat
Jag älskar dubbelkaggen på 86! 😏 Så jävla galet!

Får nog träna lite om jag ska komma upp i den hastigheten! 😏

Jag gillar det 7/8 som är på 77,79,81 osv. 😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.