Micke H Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Hej! Hej då! 🙂 Hej! Hej då! 😄 Hej! Hej då! 😄 Dra... ...åt helvete! 😄🙂
Christofer Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Hej! Hej då! 😄 Hej! Hej då! 😄 Hej! Hej då! 😄 Dra... ...åt helvete! 😄🙂 Dra själv ditt lata fan 🙂 😛😄😆
Micke H Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Wow, jag stavade rätt till schizofreni på första försöket!!!!!!! 🙂
Christofer Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Humorn är hög här... 🙂 jo 🙂 men vad trodde du? jag är ju här 😄
Christofer Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Wow, jag stavade rätt till schizofreni på första försöket!!!!!!! 😄 Vill du ha medalj eller 🙂
Micke H Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Wow, jag stavade rätt till schizofreni på första försöket!!!!!!! 😄 Vill du ha medalj eller 🙂 Jag är bättre än dig! 🙂
Christofer Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Wow, jag stavade rätt till schizofreni på första försöket!!!!!!! 😄 Vill du ha medalj eller 🙂 Jag är bättre än dig! 🙂 och? jag är mycke coolare än dig 😄
Micke H Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Wow, jag stavade rätt till schizofreni på första försöket!!!!!!! 😄 Vill du ha medalj eller 🙂 Jag är bättre än dig! 😄 och? jag är mycke coolare än dig 😄 Jag är fan så mycket smartare än dig, det har sagt själv till och med! 🙂
Christofer Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Lynxo: om du vill vara till nån hjälp så kan du ju kolla de här och svara
Christofer Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Wow, jag stavade rätt till schizofreni på första försöket!!!!!!! 😆 Vill du ha medalj eller 😏 Jag är bättre än dig! 😛 och? jag är mycke coolare än dig 😎 Jag är fan så mycket smartare än dig, det har sagt själv till och med! 😆 och?
Christofer Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Att erkänna sina brister är första steget att bli bättre 😏
Micke H Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Wow, jag stavade rätt till schizofreni på första försöket!!!!!!! 😆 Vill du ha medalj eller 😏 Jag är bättre än dig! 😛 och? jag är mycke coolare än dig 😎 Jag är fan så mycket smartare än dig, det har sagt själv till och med! 😆 och? Jag tycker att det är en mycket viktigare egenskap än att vara "cool". 😎
Christofer Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Wow, jag stavade rätt till schizofreni på första försöket!!!!!!! 😆 Vill du ha medalj eller 😏 Jag är bättre än dig! 😎 och? jag är mycke coolare än dig 😎 Jag är fan så mycket smartare än dig, det har sagt själv till och med! 😆 och? Jag tycker att det är en mycket viktigare egenskap än att vara "cool". 😛 Inte jag 😄 de är sjönt att inte vara så smart för jag är så lättroad 🙂 HAHAHAHAHA 😛😎 I'll saw a hippi last night 🙂
Micke H Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 I'll saw a hippi last night 😛 Ser du vad jag menar? 😏😆😆
Christofer Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 I'll saw a hippi last night 😎 Ser du vad jag menar? 😏😆😛 Nej? 😆 *Vinkar glatt och förstår inte frågan*
Micke H Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 att ta med ett stort fanskap till dator är lite overkill, haha. Han förolämpar Overkill i Inspelning i replokalen-tråden! 😏
Micke H Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Hell Mythology v2 😏😆 Ursäkta? Jag har haft den låten ute länge, och du har till och med kommenterat den. Vad har du nu för problem med den... 😆
Christofer Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 (redigerat) att ta med ett stort fanskap till dator är lite overkill, haha. Han förolämpar Overkill i Inspelning i replokalen-tråden! 😆 Nej 😏 de är ingen förolämpning, T.o.m. jag vet de, så hur smart är du igentligen? 😆 Redigerat 23 maj 2006 av Christofer
Christofer Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Hell Mythology v2 😏 😆 Ursäkta? Jag har haft den låten ute länge, och du har till och med kommenterat den. Vad har du nu för problem med den... 😆 Inga alls 😛 de är ju först nu som jag har fattat hur bra den är 😎
Micke H Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 att ta med ett stort fanskap till dator är lite overkill, haha. Han förolämpar Overkill i Inspelning i replokalen-tråden! 😆 Nej 😏 de är ingen förolämpning, T.o.m. jag vet de, så hur sart är du igentligen? 😆 Tillräckligt smart för att fatta att jag skämtar, ditt dumma fanskap! 😛
Micke H Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Hell Mythology v2 😏 😆 Ursäkta? Jag har haft den låten ute länge, och du har till och med kommenterat den. Vad har du nu för problem med den... 😆 Inga alls 😎 de är ju först nu som jag har fattat hur bra den är 😎 😛
Micke H Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Jaja, palla att förklara vartenda ord jag yttrar. Later! 😏
Christofer Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 att ta med ett stort fanskap till dator är lite overkill, haha. Han förolämpar Overkill i Inspelning i replokalen-tråden! 😆 Nej 😏 de är ingen förolämpning, T.o.m. jag vet de, så hur sart är du igentligen? 😆 Tillräckligt smart för att fatta att jag skämtar, ditt dumma fanskap! 😛 de visste jag innan att du var men vad är jag? 😎 Har du nån live inspelning av Hell Mythology?
allansson Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Såg just sista avsnittet av 24 säsong 5... usch vilket jobbigt slut!
Recommended Posts