Micke H Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Finns inget 😱 http://i7.photobucket.com/albums/y265/Rock...rse/cubase2.jpg Nä, då vete fan vad som är fel...om du klickar på F11, då dyker sfz upp som ett vst instrument eller hur? 😏 Nej den fanns inte där 😱 Men nu valde jag sfz där och då kom den upp i out menyn! 😱 *suuuuuuuuuuuuuuuuuuuck*
Micke H Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Om du har valt att samplern ska spela upp trumpluggen, och valt samplern som out i midi-fönstret, så testa att spela upp trummorna!
Micke H Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Mäh! Småbarn! Vad gör ni! 😏 Fråga Överdöden... Han försöker att använda en gratis trumplugg på ett midi-spår... 😱
Overkill Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Det låter bra, förutom att det är något cpljud som håller på och piper hela tiden!
Micke H Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Det låter bra, förutom att det är något cpljud som håller på och piper hela tiden! Testa att gå in i samplern (F11) och leka med inställningarna där.
Micke H Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Jag tror det är en metronom! Den låter iaf i takt 😏 Tänk på att trumpluggen inte kodar om allt rätt alla gånger. Exempelvis kanske en puka istället blir en cymbal. Gå in i drum editor och markera alla slag och flytta dom rätt. För att höra om det låter rätt, klicka en gång på varje slag så hör du hur det låter (i drum editor). Försök klura lite själv också, jag orkar inte hålla dig i handen hela tiden...
Micke H Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Jag klurade ut allt det här på egen hand, vet du. Allt jag gjorde var att ladda ner samplern och trumpluggen, och resten listade jag ut själv.
Micke H Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 HA! barnet måste ju lära sig ahntera grejerna 😱 Anyway, nu ska jag ut och handla student-kostym! Ciao! 😏
Overkill Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Ja men nu när jag vet att det finns hjälp att få så 😄 Men hur får man av den där *¤#%"¤%#/"¤#%#¤%¤#"&%¤#%¤#&%#&¤%/¤%¤"¤%¤#%&¤% METRONOMEN!?!?!? 😠😄
Pazo Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 HA! barnet måste ju lära sig ahntera grejerna 😄 😠 Anyway, nu ska jag ut och handla student-kostym! Ciao! 😄 Ett ord tack....
Pazo Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Ja men nu när jag vet att det finns hjälp att få så 😄 Men hur får man av den där *¤#%"¤%#/"¤#%#¤%¤#"&%¤#%¤#&%#&¤%/¤%¤"¤%¤#%&¤% METRONOMEN!?!?!? 😠😄 Bara till att fortsätta pilla/leka... 🙂 Hur tror du jag kan reason liksom 😎
Pico Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 HA! barnet måste ju lära sig ahntera grejerna 😎 😠 Anyway, nu ska jag ut och handla student-kostym! Ciao! 😄 Ett ord tack.... Ett språk, tack! 😄
Pazo Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 HA! barnet måste ju lära sig ahntera grejerna 🙂 😠 Anyway, nu ska jag ut och handla student-kostym! Ciao! 😄 Ett ord tack.... Ett språk, tack! 😄 Bara för att du inte kann 😎
Overkill Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 HA! barnet måste ju lära sig ahntera grejerna 🙂 😄 Anyway, nu ska jag ut och handla student-kostym! Ciao! 😄 Ett ord tack.... Ett språk, tack! 😎 Bara för att du inte kann 🙂 Ett n, tack! 😠
Pazo Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 HA! barnet måste ju lära sig ahntera grejerna 🙂 😄 Anyway, nu ska jag ut och handla student-kostym! Ciao! 😄 Ett ord tack.... Ett språk, tack! 😎 Bara för att du inte kann 🙂 Ett n, tack! 😠 🙂
Pico Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 HA! barnet måste ju lära sig ahntera grejerna 🙂 🙂 Anyway, nu ska jag ut och handla student-kostym! Ciao! 🙂 Ett ord tack.... Ett språk, tack! 🙂 Bara för att du inte kann 😄 Ett n, tack! 😠 😄😄😎
Recommended Posts