Pazo Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Ja Jävlar vad min nya låt svänger!! Dock har jag fastnat å kommer inte vidare mer :/
Micke H Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Kan någon skriva en uppsats om den psykiatriska vården på fem sidor åt mig? Ska helst vara klart om en timme. 🙂
mornel Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Kan någon skriva en uppsats om den psykiatriska vården på fem sidor åt mig? Ska helst vara klart om en timme. 🙂 Okej, sätter igång nu.
Micke H Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Kan någon skriva en uppsats om den psykiatriska vården på fem sidor åt mig? Ska helst vara klart om en timme. 🙂 Okej, sätter igång nu. Tack! 😄 Fast egentligen är det inte så svårt, det ska vara en argumenterande uppsats och jag har alltid varit bättre på det än på rena faktauppsatser. 🙂
Dark Of Light Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Kan någon skriva en uppsats om den psykiatriska vården på fem sidor åt mig? Ska helst vara klart om en timme. 🙂 Annars kan du ju skriva ut fem A4 med tjatter från den här tråden..? Här Gote, en Lordi banan
Micke H Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Kan någon skriva en uppsats om den psykiatriska vården på fem sidor åt mig? Ska helst vara klart om en timme. 🙂 Annars kan du ju skriva ut fem A4 med tjatter från den här tråden..? Här Gote, en Lordi banan Helt rätt! 😄🙂 Jag undrar om inte det är tanken med den här tråden, någon slags vård...? 😄
Gote Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Kan någon skriva en uppsats om den psykiatriska vården på fem sidor åt mig? Ska helst vara klart om en timme. 🙂 Annars kan du ju skriva ut fem A4 med tjatter från den här tråden..? Här Gote, en Lordi banan Är Lordi ett adjektiv? 😄
Dark Of Light Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Jag trodde Lordi var ett skällsord...? 🙂 Endast i schlager kretsar. "Din djävla Lordi", kan man höra om någon t ex skrivit en schlager text som handlar om något annat än t ex vindar, olycklig kärlek, solnedgångar, olycklig kärlek, soluppgångar, stormar över vattendrag eller dyl.
Christofer Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Kan någon skriva en uppsats om den psykiatriska vården på fem sidor åt mig? Ska helst vara klart om en timme. 🙂 Skriv bara: VÅRDEN FUNKAR INTE!!!!!!!!! 😄 (för de gör den ju inte)
Micke H Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Kan någon skriva en uppsats om den psykiatriska vården på fem sidor åt mig? Ska helst vara klart om en timme. 🙂 Skriv bara: VÅRDEN FUNKAR INTE!!!!!!!!! 😄 (för de gör den ju inte) Nä, se på dig bara! 🙂 Nu har jag i alla fall skrivit en halv sida redan! Så lätt är det! Jag behöver inte din hjälp, mornel, man tack ändå! 😄
Christofer Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 (redigerat) Metallica - For Whom the Bell Tolls '85 with Cliff Burton och min personliga favorit: Metallica-For whom the Bell Tolls (live at woodstock '99) 🙂😄🙂😄😄😄 Redigerat 23 maj 2006 av Christofer
Christofer Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 (redigerat) Kan någon skriva en uppsats om den psykiatriska vården på fem sidor åt mig? Ska helst vara klart om en timme. 🙂 Skriv bara: VÅRDEN FUNKAR INTE!!!!!!!!! 😄 (för de gör den ju inte) Nä, se på dig bara! 😄 Så vad du menar är att om man går och kollar ditt band när ni lirar så är man sinnessjuk? 😄 🙂 Redigerat 23 maj 2006 av Christofer
Micke H Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Kan någon skriva en uppsats om den psykiatriska vården på fem sidor åt mig? Ska helst vara klart om en timme. 🙂 Skriv bara: VÅRDEN FUNKAR INTE!!!!!!!!! 😄 (för de gör den ju inte) Nä, se på dig bara! 😛 Så vad du menar är att om man går och kollar ditt band när ni lirar så är man sinnessjuk? 😄 : 😄 Det visar bara att det finns hopp till och med för dig. 😄 Förresten, hatade inte du Metallica? 🙂
Christofer Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Kan någon skriva en uppsats om den psykiatriska vården på fem sidor åt mig? Ska helst vara klart om en timme. 🙂 Skriv bara: VÅRDEN FUNKAR INTE!!!!!!!!! 😄 (för de gör den ju inte) Nä, se på dig bara! 😛 Så vad du menar är att om man går och kollar ditt band när ni lirar så är man sinnessjuk? 😄 : 😄 Det visar bara att det finns hopp till och med för dig. 😄 Förresten, hatade inte du Metallica? 🙂 Jo, bandet men jag gillar tre låtar 😄 Metallica - For Whom The Bell Tolls (Live At BDO 2004 With Rob Trujillo)
Recommended Posts