Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat

Nu ska jag:

tvätta håret

torka håret

raka mig

fixa en tröja

hämta tvätten

städa tvättstugan

göra matsäck till jobbet

GÅÅÅ 7 km till jobbet

...jag har knappt en timme...

HA EN BRA DAG!!

😳

:musik

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

Postat
Tror jag kan ha gjort klart Mandarin nu... alltså musiken utan sång 😳

Namnet påminner om Gessle's Mazarin 🙂

Nej det gör det inte!!! 😳:rolleyes:

😏

Postat

Overkill, när jag kommer hem ikväll kan jag hjälpa dig. 😳 Jag hoppas bara att du inte har några porrfönster öppna när jag ska hjälpa dig...eller det kanske jag gör...? 😳

Postat

Du kan få välja vilken sida... Jag har hört talas om några bra! Vi kanske ska testa? 🙂😏

Eller inte... 😳:rolleyes:

Men det är det där med samplern hur man gör sen. Nu kan jag ju iaf öppna den 😄😳😎

Postat
Du kan få välja vilken sida... Jag har hört talas om några bra! Vi kanske ska testa? 😄😆

Eller inte... 😏😱

Men det är det där med samplern hur man gör sen. Nu kan jag ju iaf öppna den 😄:rolleyes:😎

Tråkig du är... 😱

Men när du öppnat samplern, ska du kunna välja trumpluggen. Klarar du det fortfarande inte, hjälper jag dig!

Om du lovar att gå in på några betalsidor förstås... 😱

Postat
Du kan få välja vilken sida... Jag har hört talas om några bra! Vi kanske ska testa? 😄😆

Eller inte... 😏😱

Men det är det där med samplern hur man gör sen. Nu kan jag ju iaf öppna den 😄:rolleyes:  😎

Tråkig du är... 😱

Men när du öppnat samplern, ska du kunna välja trumpluggen. Klarar du det fortfarande inte, hjälper jag dig!

Kolla här: http://i7.photobucket.com/albums/y265/RocketHorse/cubase.jpg

Postat

Eller inte... 😏😱

Men det är det där med samplern hur man gör sen. Nu kan jag ju iaf öppna den 😄:rolleyes:  😎

Tråkig du är... 😱

Kolla här: http://i7.photobucket.com/albums/y265/RocketHorse/cubase.jpg

Okej, du har gjort rätt. Nu väljer du samplern där du förut valde Microsoft Midi Mapper eller vad det nu var, på out på midi-spåret.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.