Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Nu är jag hemma igen 🙂

Hellmythology på Forellen.

Jag stog och lyssnade på när dom sound-checkade innan dom började spela och vart överaskad av hur bra ljudet var mixat.

Lynxo och grabbarna var väldigt bra på scen och det såg ut som att dom har kul när dom lirar.

Det enda negativa jag kan komma på med de hela är:

Emma (sångerskan) var inte med, Lynxo får berätta(för jag vet inte varför ) och det var ingen förutom jag där som betalade (alla andra jobbade där eller var medlemmar i band som skulle spela)

Jag tror att avsaknaden av publik var anledningen till att bandet inte tände till och fick fram magin som jag hörde första gången jag såg dom live, jag var och såg dom på deras första gig och jag kan stolt säga att dom har utveklats enormt mycke under den här tiden 🙂

Hellmythology får 8/10 i betyg.

Bra jobbat grabben 😎

Tackar, tackar! 😆

Att Emma inte var med, beror på att hon är uppe i Happaranda och studerar till ljudtekniker. Men om några veckor är hon tillbaka igen.

Och du har rätt, Christofer, det är svårt att tända till när det är så få i publiken... 😉

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

Nej, dom är grymma! 😎

Serskillt eftersom de kör "playback" sången är ju riktig... inte resten..

Och du menar att alla andra banden inte kör playback? 😉

Word! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, dom är grymma! 🙂

Serskillt eftersom de kör "playback" sången är ju riktig... inte resten..

Och du menar att alla andra banden inte kör playback? 😉

Word! 😎

Doh!

Menar att jag hatar när folk spelar instrument som inte låter... de flesta banden har helelektronisk bakgrund. Eller har inte med sig massa instrument upp på scen 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns en del artister som har med sig instrument upp. Jag kollar på Frankrike just nu, och dom har ett instrument med sig. Håller dock med om att det ser dumt ut, men just i Lordis fall tror jag det är bättre med än utan instrument.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns en del artister som har med sig instrument upp. Jag kollar på Frankrike just nu, och dom har ett instrument med sig. Håller dock med om att det ser dumt ut, men just i Lordis fall tror jag det är bättre med än utan instrument.

Ja men kan de inte köra live? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns en del artister som har med sig instrument upp. Jag kollar på Frankrike just nu, och dom har ett instrument med sig. Håller dock med om att det ser dumt ut, men just i Lordis fall tror jag det är bättre med än utan instrument.

Ja men kan de inte köra live? 😉

Jo, det vore det bästa, det håller jag med om. Alla artister borde tvingas köra live. Jag undrar varför dom inte gör det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...