Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

Ursäkta!

Jag tror jag hamnat fel. Jag skulle till "Gallup" men det verkar vara besvärligt att hitta dit. Någon som har en genväg eller sitemap?

Hallo! Sie können links gehen und dann durch die Kirche, und dann rechts. Viel glück! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta!

Jag tror jag hamnat fel. Jag skulle till "Gallup" men det verkar vara besvärligt att hitta dit. Någon som har en genväg eller sitemap?

Hallo! Sie können links gehen und dann durch die Kirche, und dann rechts. Viel glück! 🙂

Hittade du? 😛😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag hemma igen 🙂

Hellmythology på Forellen.

Jag stog och lyssnade på när dom sound-checkade innan dom började spela och vart överaskad av hur bra ljudet var mixat.

Lynxo och grabbarna var väldigt bra på scen och det såg ut som att dom har kul när dom lirar.

Det enda negativa jag kan komma på med de hela är:

Emma (sångerskan) var inte med, Lynxo får berätta(för jag vet inte varför ) och det var ingen förutom jag där som betalade (alla andra jobbade där eller var medlemmar i band som skulle spela)

Jag tror att avsaknaden av publik var anledningen till att bandet inte tände till och fick fram magin som jag hörde första gången jag såg dom live, jag var och såg dom på deras första gig och jag kan stolt säga att dom har utveklats enormt mycke under den här tiden 🙂

Hellmythology får 8/10 i betyg.

Bra jobbat grabben 😎

Tackar, tackar! 😆

Att Emma inte var med, beror på att hon är uppe i Happaranda och studerar till ljudtekniker. Men om några veckor är hon tillbaka igen.

Och du har rätt, Christofer, det är svårt att tända till när det är så få i publiken... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...