Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

Här kommer en lista på de fem huvudattributen som är bra att ha på krogen:

(P.g.a. att de finns "gamers" har så försöker jag anpassa listan så dom förstår)

Utstrålning: Denna attribut är bra för locka till sig andra karaktärer.

Utseende: Ditt utseende, eller avsaknaden av det, avgör ditt mottagande av brudar och folk du vill ha en trevlig stund med på ett mer privat ställe (eller allmänt).

Intelligens: Din intelligens hjälper dig att övertala han/hon/dom du är intresserad av att t.ex. Deras kläder skulle passa så mycke bättre på ditt sovrums golv.

Sångröst: Din sångröst bestämmer hur fort du blir utkasstad från en karaoke bar.

(ju sämmre röst ju fortare går de)

Musikalisk talang: Detta attribut utgör basen för alla dina kreativa ansträngningar för att locka till sig en musikalisk person du är intresserad av

(ju högre "Level" ju lättare går de)

Så här går de när jag inte har nått att göra 😛

kan man få synpunkter på detta? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer en lista på de fem huvudattributen som är bra att ha på krogen:

(P.g.a. att de finns "gamers" har så försöker jag anpassa listan så dom förstår)

Utstrålning: Denna attribut är bra för locka till sig andra karaktärer.

Utseende: Ditt utseende, eller avsaknaden av det, avgör ditt mottagande av brudar och folk du vill ha en trevlig stund med på ett mer privat ställe (eller allmänt).

Intelligens: Din intelligens hjälper dig att övertala han/hon/dom du är intresserad av att t.ex. Deras kläder skulle passa så mycke bättre på ditt sovrums golv.

Sångröst: Din sångröst bestämmer hur fort du blir utkasstad från en karaoke bar.

(ju sämmre röst ju fortare går de)

Musikalisk talang: Detta attribut utgör basen för alla dina kreativa ansträngningar för att locka till sig en musikalisk person du är intresserad av

(ju högre "Level" ju lättare går de)

Så här går de när jag inte har nått att göra 😛

kan man få synpunkter på detta? 🙂

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
jepp se till att öppna ordentligt....för det är just röken som är farlig!

mmm...

Tur att brandlarmet inte gick...

Var nog precis i tid 😛

Uppenbarligen har ni ett studentikost brandlarm som är satt ur funktion!!

Med mitt brandlarm som sitter räcker det nästan att någon tillräckligt lång går under det. Oftast är ju huvudet lite extra varmt upptill.

Det räcker att jag kokar vatten i köket på 6:an för att det ska tjuta i hallen.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej Overkill!

Läste om de där egenskaperna nu. Men...

om man är intresserad av en tondöv då?

Utseende är och förblir viktigt, tror jag.

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

musik, du glömde en viktig! Hur stämmer man sin hardingfiol? 😎

EDIT: Äsch, jag gör den själv 😮

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

äsch! 😠

EDIT: När jag postat kom jag på att jag borde skrivit här istället, så nu gjorde jag det. 🙂

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Nu är jag hemma igen 😠

Hellmythology på Forellen.

Jag stog och lyssnade på när dom sound-checkade innan dom började spela och vart överaskad av hur bra ljudet var mixat.

Lynxo och grabbarna var väldigt bra på scen och det såg ut som att dom har kul när dom lirar.

Det enda negativa jag kan komma på med de hela är:

Emma (sångerskan) var inte med, Lynxo får berätta(för jag vet inte varför ) och det var ingen förutom jag där som betalade (alla andra jobbade där eller var medlemmar i band som skulle spela)

Jag tror att avsaknaden av publik var anledningen till att bandet inte tände till och fick fram magin som jag hörde första gången jag såg dom live, jag var och såg dom på deras första gig och jag kan stolt säga att dom har utveklats enormt mycke under den här tiden 🙂

Hellmythology får 8/10 i betyg.

Bra jobbat grabben 🙂

Redigerat av Christofer
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kommer gästerna snart. Har tagit fram Bowmore och Glenmorange, han gillar inte Laphroig den dåren...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...