Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

sååå... ont i halsen.. sååååå otroligt glad... det gick så bra ikväll.. jag sjöng bra o blev tom utnämnd till terminens bästa elev... FAAAAN... det trodde jag inte... åhhhl.. vad det va värt all nervositet det hääär...

nån vaken`?

Fan va gött för dig 😄

Jag är vaken! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

icebomb (oregistrerad)

va skönt o inte va ensam om att va vaken.. dricker du alkohol?... jag e aspackad

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
sååå... ont i halsen.. sååååå otroligt glad... det gick så bra ikväll.. jag sjöng bra o blev tom utnämnd till terminens bästa elev... FAAAAN... det trodde jag inte... åhhhl.. vad det va värt all nervositet det hääär...

nån vaken`?

Fan va gött för dig 😄

Jag är vaken! 😄

du.. har du msn?

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
Hej!

Icebomb

...eehhh grattis!!

😄

hello babe.. du som inte kom o titta trots att du bor häääär... tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

sååå... ont i halsen.. sååååå otroligt glad... det gick så bra ikväll.. jag sjöng bra o blev tom utnämnd till terminens bästa elev... FAAAAN... det trodde jag inte... åhhhl.. vad det va värt all nervositet det hääär...

nån vaken`?

Fan va gött för dig 😳

Jag är vaken! 😄

du.. har du msn?

Jao...

Finns på "msn" knappen där precis längst ner på alla mina inlägg 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
sååå... ont i halsen.. sååååå otroligt glad... det gick så bra ikväll.. jag sjöng bra o blev tom utnämnd till terminens bästa elev... FAAAAN... det trodde jag inte... åhhhl.. vad det va värt all nervositet det hääär...

nån vaken`?

Fan va gött för dig 😳

Jag är vaken! 😄

du.. har du msn?

Jao...

Finns på "msn" knappen där precis längst ner på alla mina inlägg 😄

jahaaa... besserveisser... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

sååå... ont i halsen.. sååååå otroligt glad... det gick så bra ikväll.. jag sjöng bra o blev tom utnämnd till terminens bästa elev... FAAAAN... det trodde jag inte... åhhhl.. vad det va värt all nervositet det hääär...

nån vaken`?

Fan va gött för dig 😳

Jag är vaken! 😄

du.. har du msn?

Jao...

Finns på "msn" knappen där precis längst ner på alla mina inlägg 😄

jahaaa... besserveisser... 😄

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Hej!

Icebomb

...eehhh grattis!!

😄

hello babe.. du som inte kom o titta trots att du bor häääär... tack!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Funkar inte ett skit med MSN till Dig Pazo, kan jag meddela. Det står bara "Fel på sidan" och Varningstriangel!

Så det så!!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

sååå... ont i halsen.. sååååå otroligt glad... det gick så bra ikväll.. jag sjöng bra o blev tom utnämnd till terminens bästa elev... FAAAAN... det trodde jag inte... åhhhl.. vad det va värt all nervositet det hääär...

nån vaken`?

Grattis.. 😄😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Ja, jag har haft det tidigare iaf. Om inte nåt oförutsett inträffat, så...har jag det säkert nu med.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)

Natti natti pruttar.. o alla er som inte har msn... puss kram natti.. fast fis på er heeela natten eftersom ingen bryr sig.. tsss* eller eehhhh* usch.. fy va äckligt... tss*

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nej fan, jag kan ju inte vara här längre och ägna mig åt ert skitprat, det fattar ni väl era nattugglor. Jag måste ju sova!

För helvete.

😄😄😳😳😄😛😛😛😛😛

Link to comment
Dela på andra sajter

sååå... ont i halsen.. sååååå otroligt glad... det gick så bra ikväll.. jag sjöng bra o blev tom utnämnd till terminens bästa elev... FAAAAN... det trodde jag inte... åhhhl.. vad det va värt all nervositet det hääär...

nån vaken`?

Grattis! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej fan, jag kan ju inte vara här längre och ägna mig åt ert skitprat, det fattar ni väl era nattugglor. Jag måste ju sova!

För helvete.

😄😳😳😄😛😛😛😛😛😛

Era nattugglor? din nattuggla då?.. 😛😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kan int jag sova... har precis unvikit en brand eller något i min korridor...

En skenande ugn så att säga!

jösses då!

Jopp... Jag antar det var italienaren i min korridor (hans dörr är den enda som är öppen)

Han har lagt in en pizza i ugnen... sen råkat somna... För jag började känna röklukt i mitt rum. Sen går jag ut ur rummet å möts av en korridor full med rök... Går te köket så äre värre....

ugnen är bränd på utsidan. lite av skåpen brevid också...

Så ni sitter jag och ventilerar hela skiten... Jag som ville gå å lägg mig 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

och bor det fler i korridoren borde du kanske knacka på hos dem som finns närmast köket...

Det är ju nästan aldrig elden som tar människan utan det är röken..rökgaserna som bildas!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...