Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Vänta tills jag är klar, då har du nog ändrat dig 😛😆 Inte ens du kan förstöra detta mästerverk. 😆
Overkill Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Vänta tills jag är klar, då har du nog ändrat dig 😄😆 Inte ens du kan förstöra detta mästerverk. 😆 😛
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 1. Breaking (låt jag skrivit)2. Raven (mestadels Jonas verk) 3. Fear (samma som ovan) 4. Hell Mythology (mitt verk, som du vet 😆 ) 😛 Är de nån av låtarna som är bra att headbanga till? Alla låtarna går att headbanga till, om du skulle känna för det. 😆 Sweet 😄 är de staket runt scenen? (Som i Globen och på Hovet)
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 1. Breaking (låt jag skrivit)2. Raven (mestadels Jonas verk) 3. Fear (samma som ovan) 4. Hell Mythology (mitt verk, som du vet 😆 ) 😱 Är de nån av låtarna som är bra att headbanga till? Alla låtarna går att headbanga till, om du skulle känna för det. 😆 Sweet 😱 är de staket runt scenen? (Som i Globen och på Hovet) Knappast, det är en aula. 😛 Men förra gången vi lirade där, lyckades vi få publiken att ställa sig framför scenen och headbanga, jag hoppas det går den här gången också. 😄
Overkill Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 1. Breaking (låt jag skrivit)2. Raven (mestadels Jonas verk) 3. Fear (samma som ovan) 4. Hell Mythology (mitt verk, som du vet 😆 ) 😱 Är de nån av låtarna som är bra att headbanga till? Alla låtarna går att headbanga till, om du skulle känna för det. 😆 Sweet 😆 är de staket runt scenen? (Som i Globen och på Hovet) Knappast, det är en aula. 😄 Men förra gången vi lirade där, lyckades vi få publiken att ställa sig framför scenen och headbanga, jag hoppas det går den här gången också. 😱 Sluta skriva här och gör klart låten istället! 😛
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Palla trycket när du får rycktet om att gå på tå i en å utan skor på.... Min första och enda hip-hop text
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 1. Breaking (låt jag skrivit)2. Raven (mestadels Jonas verk) 3. Fear (samma som ovan) 4. Hell Mythology (mitt verk, som du vet 😆 ) 😱 Är de nån av låtarna som är bra att headbanga till? Alla låtarna går att headbanga till, om du skulle känna för det. 😆 Sweet 😆 är de staket runt scenen? (Som i Globen och på Hovet) Knappast, det är en aula. 😛 Men förra gången vi lirade där, lyckades vi få publiken att ställa sig framför scenen och headbanga, jag hoppas det går den här gången också. 😄 ok, då får jag väl komma upp på scen och hålla i dig när jag headbangar 😱
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 😆 De är vid sånna här tilfällen som "Horror" passar 😆
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Låten är klar!!!! 😆 Overkill och Christofer, ska jag maila låten till er? Mitt MSN verkar paj... 😆
Overkill Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Nu ska jag gå och lägga mig! Lynxo, blir du klar så maila den gärna! 😆😆
Overkill Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Låten är klar!!!! 😆 Overkill och Christofer, ska jag maila låten till er? Mitt MSN verkar paj... 😆 Maila den så kan jag lyssna en gång innan jag går!
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Låten är klar!!!! 😆 Overkill och Christofer, ska jag maila låten till er? Mitt MSN verkar paj... 😆 Sluta spela pajas och skicka låten, oavsett hur du gör de (mitt förslag är Mail eller röksingnaler 😛)
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Låten är klar!!!! 😛 Overkill och Christofer, ska jag maila låten till er? Mitt MSN verkar paj... 😆 Sluta spela pajas och skicka låten, oavsett hur du gör de (mitt förslag är Mail eller röksingnaler 😄) Hur skickar jag en låt via röksignal? 😆 I alla fall är låten skickad nu! 😱 Overkill, för din skull namngav jag till och med sektionerna så du vet vad som är vad! 😱
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 You got no mail FUCK!!!! 😆 lolsonstory@hotmail.com Är inte det din mail? 😆
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 (mitt förslag är Mail eller röksingnaler 😆) Hur skickar jag en låt via röksignal? 😆 Om du inte vet de så tycker jag synd om dig grabben 😛
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 You got no mail FUCK!!!! 😆 lolsonstory@hotmail.com Är inte det din mail? 😆 Bloody hell man 😛 jag använder bara Christoferhaxelsson666@hotmail.com
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Nope, mitt msn är konstigt... 😆 Men nu är låten skickad! 😆
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Nope, mitt msn är konstigt... 😆 Men nu är låten skickad! 😛 de är väl som den som använder de 😆 (sorry jag är på de humöret idag) Ska lyssna nu
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Ska slå en drill...brb!!! 😄 Ska du slå en borr? vafan har en borr gjort dig 😠
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 ©ool låt grabben, du har lyckats den här gången 😠 men när jag går på full maskin så sparkar jag lätt den här låten till månen:P
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Försök du bara! Inget du gjort hittills har varit bättre än denna! 😠
Recommended Posts