Linus Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 KAFFE! och fika, är de lika? 😉 Nej! Kaffe är ett behov, fika är en social sysselsättning 😄
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 KAFFE! och fika, är de lika? 😉 Nej! Kaffe är ett behov, fika är en social sysselsättning 😄 Tack 🙂
Linus Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 KAFFE! och fika, är de lika? 😄 Nej! Kaffe är ett behov, fika är en social sysselsättning 😄 Tack 🙂 Nej nej, lyssna inte på Linus! Kaffe är social sysselsättning, fika är....eh....humhum.... 😉 Joo lyssna på Linus! 🙂 🙂
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Fan jag har åkt 33 mil bara för att få byta ett jävla rör i min stärkare... Ja bor man i skogen så. 😉 Ja, var skulle en Grahn annars bo? 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Fan jag har åkt 33 mil bara för att få byta ett jävla rör i min stärkare... Ja bor man i skogen så. 😉 Ja, var skulle en Grahn annars bo? 🙂 I vardagsrummet? 😄 Vi har en där iaf...
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Fan jag har åkt 33 mil bara för att få byta ett jävla rör i min stärkare... Ja bor man i skogen så. 😉 Ja, var skulle en Grahn annars bo? 🙂 I vardagsrummet? 😄 Vi har en där iaf... Kanske dags att slänga den...? 🙂 Eller har ni den kvar tills nästa jul? 😄
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Fan jag har åkt 33 mil bara för att få byta ett jävla rör i min stärkare... Ja bor man i skogen så. 😉 Ja, var skulle en Grahn annars bo? 🙂 I vardagsrummet? 😄 Vi har en där iaf... Kanske dags att slänga den...? 🙂 Eller har ni den kvar tills nästa jul? 😄 Fixa en du ochså Lynxo, dina katter skulle nog bli glada då 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Fan jag har åkt 33 mil bara för att få byta ett jävla rör i min stärkare... Ja bor man i skogen så. 😉 Ja, var skulle en Grahn annars bo? 🙂 I vardagsrummet? 😄 Vi har en där iaf... Kanske dags att slänga den...? 🙂 Eller har ni den kvar tills nästa jul? 😄 Va?! Den står kvar sen påsken...
Linus Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Fan jag har åkt 33 mil bara för att få byta ett jävla rör i min stärkare... Ja bor man i skogen så. 😉 Ja, var skulle en Grahn annars bo? 😄 Humor!
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Fan jag har åkt 33 mil bara för att få byta ett jävla rör i min stärkare... Ja bor man i skogen så. 😉 Ja, var skulle en Grahn annars bo? 😄 I vardagsrummet? 😄 Vi har en där iaf... Kanske dags att slänga den...? 🙂 Eller har ni den kvar tills nästa jul? 🙂 Va?! Den står kvar sen påsken... Påskgran? 🙂
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Fan jag har åkt 33 mil bara för att få byta ett jävla rör i min stärkare... Ja bor man i skogen så. 😏 Ja, var skulle en Grahn annars bo? 😄 Humor! 😄
Overkill Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Fan jag har åkt 33 mil bara för att få byta ett jävla rör i min stärkare... Ja bor man i skogen så. 😏 Ja, var skulle en Grahn annars bo? 😄 Humor! [/torr kommentar] 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Men vad korkade ni är! En påskgrahn såklart! Inte gran.. Vad fan är det?! 😏
Overkill Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Du börjar bli bra på det där! 😏🙂 Master Linus has taught you well, but Overkill, I am your father! 😄 😄
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Master Dude has taught me well, but Lynxo, I am your friend with beard
Linus Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Fan jag har åkt 33 mil bara för att få byta ett jävla rör i min stärkare... Ja bor man i skogen så. 😏 Ja, var skulle en Grahn annars bo? 😄 Humor! [/torr kommentar] 😄 Torr kommentar?? 😄🙂😮😮😮 Undvik att kasta sten i glashus 😄 😄
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Fan jag har åkt 33 mil bara för att få byta ett jävla rör i min stärkare... Ja bor man i skogen så. 😏 Ja, var skulle en Grahn annars bo? 😄 Humor! [/torr kommentar] 😄 Torr kommentar?? 😄🙂😮😮😮 Undvik att kasta sten i glashus 😄 😄 Undvik att kasta Grahn i grannhus 😄
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Fan jag har åkt 33 mil bara för att få byta ett jävla rör i min stärkare... Ja bor man i skogen så. 😏 Ja, var skulle en Grahn annars bo? 😄 Humor! [/torr kommentar] 😄 Torr kommentar?? 😄🙂😮😮😮 Undvik att kasta sten i glashus 😄 😄 Oj då, det ser ut att bli en citatbattle... 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Fan jag har åkt 33 mil bara för att få byta ett jävla rör i min stärkare... Ja bor man i skogen så. 😏 Ja, var skulle en Grahn annars bo? 🙂 Humor! [/torr kommentar] 😮 😄😄 Där fick han så han teg! 😮
Linus Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Undvik att kasta Grahn i grannhus 😄 Nää. Så kul var dte inte 😄 😏
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Undvik att kasta Grahn i grannhus 😄 Nää. Så kul var dte inte 😄 😏 Ja tycker de 🙂
Recommended Posts