Pazo Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Sluta spamma 😏 Dryg lismare... 😏 🙁 Vad betyder det egentligen? 😕
mornel Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Sluta spamma 😏 Dryg lismare... 😏 🙁 Vad betyder det egentligen? 😕 dryg dryg adj. ~t 2 som i sitt uppträdande försöker hävda sin (förmenta) överlägsenhet {egrötmyndig}: den ~e tulltjänstemannen höll kvar oss en timma lismare lis`mare subst. ~n äv. lismarn, plur. ~, best. plur. lismarna ORDLED: lism-ar-en • överdrivet inställsam person: tallriksslickare, ~ och lycksökare Det sköna med det hela är att det är en oxymoron 🙂
Pazo Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Sluta spamma 😏 Dryg lismare... 😏 🙂 Vad betyder det egentligen? 😕 dryg dryg adj. ~t 2 som i sitt uppträdande försöker hävda sin (förmenta) överlägsenhet {egrötmyndig}: den ~e tulltjänstemannen höll kvar oss en timma lismare lis`mare subst. ~n äv. lismarn, plur. ~, best. plur. lismarna ORDLED: lism-ar-en • överdrivet inställsam person: tallriksslickare, ~ och lycksökare Det sköna med det hela är att det är en oxymoron 🙂 Vad betydde oxymoron nu igen? 🙁
mornel Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Sluta spamma 😏 Dryg lismare... 😏 🙂 Vad betyder det egentligen? 😕 dryg dryg adj. ~t 2 som i sitt uppträdande försöker hävda sin (förmenta) överlägsenhet {egrötmyndig}: den ~e tulltjänstemannen höll kvar oss en timma lismare lis`mare subst. ~n äv. lismarn, plur. ~, best. plur. lismarna ORDLED: lism-ar-en • överdrivet inställsam person: tallriksslickare, ~ och lycksökare Det sköna med det hela är att det är en oxymoron 🙂 Vad betydde oxymoron nu igen? 🙁 Något som motsäger sig själv. Till exempel: "jätteliten" "bra country" "glad gothare" "stabil pc" etc. 🙂
Linus Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Vad betydde oxymoron nu igen? 😏 Något som motsäger sig själv. Till exempel: "jätteliten" "bra country" "glad gothare" "stabil pc" etc. 🙁 Grymma exempel 😏😕
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Vad betydde oxymoron nu igen? 😏 Något som motsäger sig själv. Till exempel: "jätteliten" "bra country" "glad gothare" "stabil pc" etc. 🙂 Grymma exempel 😏😕 🙁
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Vad menar du med klar? MIDI-klar? 😏😏😕 Alla småändringar är på plats, och basen är helt klar nu. 🙁
Overkill Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Yo, mannen. Sup? Nej tack. Jag klarar mig bra med min Loka.
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Yo, mannen. Sup? Nej tack. Jag klarar mig bra med min Loka. Tråkig du är...det är ju fredag!!!!!!! 😏
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Inte mycke 🙁 sitter här och hämtar andan för jag har lirat gura som en galning igen 😏 om du kollar runt litegrann på den här sidan så får du se att jag har skrivit en subtil (är de ett ord?) inbjudan 😕 vi få se om du kan hitta den 😏
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Vi kan diskutera saken närmare på spelningen imorgon! 😛
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Vi kan diskutera saken närmare på spelningen imorgon! 😛 visst 😄 hadde du nån karta eller nått så jag hittar? eller ska vi mötas nånstans?
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Vi kan diskutera saken närmare på spelningen imorgon! 😛 visst 😎 hadde du nån karta eller nått så jag hittar? eller ska vi mötas nånstans? Vi kan mötas vid Tyresö centrum. Vi spelar som första band nu, har vi fått veta. Klockan fyra! 😄
Recommended Posts