Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 :nusse: Min brorsdotter har börjat prata mer och kalla mig Nusse. 😆 Jag hade hört många smeknamnsvarianter på Linus tidigare, men den var ny. - Vem är det? *pekar på brorsan* - Pappa. - Och vem är det? *pekar på mig* - Nusche. - Kan du säga Liiinus? - Mm! *brorsan frågar istället och pekar på mig* - Vem är det? - Nusse! 😮 😄
Linus Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 hur gåre med spelat Linus? 😆 😮 Det blev inte mycket gjort igår, men det kommer bli bra 😄
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Ska du komma och snacka om hippie, du som har så långt hår att du kan (och brukar) torka dig i arslet med det. 😄 Om jag väntar nåra år så kan jag väl göra de med mitt skägg ochså 😛 Master Satan has taught you well, but God , I am your Tormentor! Tomtemor? 😄 NEJ!!!!!! 😆😮 Tormentor = Plågoande
ThomasJ Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 hur gåre med spelat Linus? 😆 😮 Det blev inte mycket gjort igår, men det kommer bli bra 😄 sitter du o kodar ett spel herr nusse?
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Ska du komma och snacka om hippie, du som har så långt hår att du kan (och brukar) torka dig i arslet med det. 😳 Om jag väntar nåra år så kan jag väl göra de med mitt skägg ochså 😛 Master Satan has taught you well, but God , I am your Tormentor! Tomtemor? 😲 NEJ!!!!!! 😉😉 Tormentor = Plågoande Jaa är inte det samma sak? 😆 😠
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Grahn, posta den där kaffelåten igen, så man har nåt att lyssna på när man dricker kaffe! 😉
Pazo Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 tAKIDA! fREDDE! gWUÄÄH! rICKARD! "känner" takida lite. De kommer från ånge lixåm.. 😉
ThomasJ Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Grahn, posta den där kaffelåten igen, så man har nåt att lyssna på när man dricker kaffe! 😉 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😉 haha.. omg LOL
ThomasJ Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Grhan: Snart vill jag höra en forumlåt i stil med "Forumet blir vad man gör det till"
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Grahn, posta den där kaffelåten igen, så man har nåt att lyssna på när man dricker kaffe! 😉 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😉 JAAAA!!! 😠😳
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Grahn, posta den där kaffelåten igen, så man har nåt att lyssna på när man dricker kaffe! 😉 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😠 JAAAA!!! 😳😲 Det finns ta mig fan musik för alla tillfällen! 😆😉
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 LYNXO!!!!!!!!! 😄 CHRISTOFER!!!!!! Såg du Lordi igår? Dom var ju fan bra! 😉
Pazo Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Gjorde precis en googlesökningpå GWÖRF... Fick ett svar. På mig 😄
Recommended Posts