Linus Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Sara, du har börjat hänga med musik? Grymt! 😎 Morrn på er förresten!
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Grahn, skriv nåt! Grahn 11878 Ja, han skriver ju nästan aldrig i denna tråd... 😳
Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 "One plus one is one I know it's crazy, but it's true!"
Pazo Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 vilken regnig dag det är idag... blir ju på skithumör. 😳 Vadå det är ju bara mulet. De är bra. Då får man inte dåligt samvete för att man sitter inne 😉
Linus Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 vilken regnig dag det är idag... blir ju på skithumör. 😆 Vadå det är ju bara mulet. De är bra. Då får man inte dåligt samvete för att man sitter inne 😄 😮
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Varför är Lynxo M.I.A.???? 😮 Är han fortfarande M.I.A.? 😆
Linus Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 :nusse: Min brorsdotter har börjat prata mer och kalla mig Nusse. 😆 Jag hade hört många smeknamnsvarianter på Linus tidigare, men den var ny. - Vem är det? *pekar på brorsan* - Pappa. - Och vem är det? *pekar på mig* - Nusche. - Kan du säga Liiinus? - Mm! *brorsan frågar istället och pekar på mig* - Vem är det? - Nusse!
Christofer Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 (redigerat) Ska du komma och snacka om hippie, du som har så långt hår att du kan (och brukar) torka dig i arslet med det. 😆 Om jag väntar nåra år så kan jag väl göra de med mitt skägg ochså 😮 Master Satan has taught you well, but God , I am your Tormentor! Redigerat 19 maj 2006 av Christofer
Gote Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 :nusse: Min brorsdotter har börjat prata mer och kalla mig Nusse. 😆 Jag hade hört många smeknamnsvarianter på Linus tidigare, men den var ny. - Vem är det? *pekar på brorsan* - Pappa. - Och vem är det? *pekar på mig* - Nusche. - Kan du säga Liiinus? - Mm! *brorsan frågar istället och pekar på mig* - Vem är det? - Nusse! 😮
Pazo Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 :nusse: Min brorsdotter har börjat prata mer och kalla mig Nusse. 😆 Jag hade hört många smeknamnsvarianter på Linus tidigare, men den var ny. - Vem är det? *pekar på brorsan* - Pappa. - Och vem är det? *pekar på mig* - Nusche. - Kan du säga Liiinus? - Mm! *brorsan frågar istället och pekar på mig* - Vem är det? - Nusse! 😮
Recommended Posts