Micke H Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Jag hatar er alla såååå mycket.......................................................................... ...............................................
Linus Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Nä, vill inte gräla. Kan vi inte alla ta varandra i handen och säga att vi älskar varandra? Skratta inte. Jag hatar er alla!!!!!! 😮 🙂 🙁 Det är därför jag älskar inte bara denna tråd, utan detta forum!!!! 🙁 🙁 Jag hatar er alla såååå mycket......................................................................................................................... På det här forumet flödar intriger och känslor som på en hel syjunta. Fantastiskt! 🙁 🙁
allansson Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Nä, vill inte gräla. Kan vi inte alla ta varandra i handen och säga att vi älskar varandra? Skratta inte. Jag hatar er alla!!!!!! 😮 🙂 🙁 Det är därför jag älskar inte bara denna tråd, utan detta forum!!!! 😠 😠 Jag hatar er alla såååå mycket......................................................................................................................... På det här forumet flödar intriger och känslor som på en hel syjunta. Fantastiskt! 😄 🙁 🙁🙁🙁
Gote Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 "Half of the time we're gone but we don't know where!" Så djävla skön basgång... 🙂
allansson Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 "Half of the time we're gone but we don't know where!" Så djävla skön basgång... 🙂 Allt är så jävla skönt i den där låten... 😆
Micke H Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Nä, vill inte gräla. Kan vi inte alla ta varandra i handen och säga att vi älskar varandra? Skratta inte. Jag hatar er alla!!!!!! 😆 🙂 😄 Det är därför jag älskar inte bara denna tråd, utan detta forum!!!! 😄 😄 Jag hatar er alla såååå mycket......................................................................................................................... På det här forumet flödar intriger och känslor som på en hel syjunta. Fantastiskt! 😄 😱 😆😆😆 🙂 Man kan tro att jag är gravid eller något... 🙂
Micke H Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Fan, vad jag hatar dig!!!! Nej jag menar, jag älskar ju dig!!! 🙂😆
Gote Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Tjena lixom... Håret är snyggt 😎 Tjena lixom! Blev det nån forsränning? 😎
allansson Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Fan, vad jag hatar dig!!!! Nej jag menar, jag älskar ju dig!!! 😎😎 Om du vill kan jag skicka lite piller över posten som borde hjälp dig med det där problemet? 😲😆
Micke H Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Fan, vad jag hatar dig!!!! Nej jag menar, jag älskar ju dig!!! 😎 😎 Om du vill kan jag skicka lite piller över posten som borde hjälp dig med det där problemet? 😆😆 Tack, du är så jävla snäll!!!!! Vill du komma över och gosa ikväll??? 😄 Nej, vänta, jag är ju inte sån! Försöker du få mig över till den andra sidan????? Jag hatar dig!!!! Men tack för att du försöker, du är snäll. Och jag älskar dig!!! 😄 Men inte fan behöver jag några jävla piller din idiot. Jag ska berätta var du kan stoppa upp dina piller!!!!!! 😲
Recommended Posts