Fidden Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 (redigerat) Dream Theater - Metropolis Part 2: Scenes From A MemoryDream Theater - Images And Words Dream Theater - Awake Dream Theater - A Change Of Season Dom hade du kunnat köpa av mig... kommer nog inte lyssna på dom mer ändå. edut: Yeeey, ny sida! Redigerat 20 augusti 2006 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Dream Theater - Metropolis Part 2: Scenes From A MemoryDream Theater - Images And Words Dream Theater - Awake Dream Theater - A Change Of Season Dom hade du kunnat köpa av mig... kommer nog inte lyssna på dom mer ändå. edut: Yeeey, ny sida! Jag tror faktiskt inte han köpt skivorna än. så kanske det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Nej. Jagärinteboeg Sonnert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Vilken lysande idé att sälja sina skivor... Jag kan tänka mig att sälja min toto-samling också. Den har inte sett dagens ljus på flera år, och skulle nog må bra av lite rotation. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 LYNXO!!VARS ÄR DU! Förlåt? Går och lägger mig nu. Gnatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Gnatt då lynxo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Förresten, ångrade mig. Lyssnar på lite Tool innan jag går och slaggar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Vilken lysande idé att sälja sina skivor... Jag kan tänka mig att sälja min toto-samling också. Den har inte sett dagens ljus på flera år, och skulle nog må bra av lite rotation. Sälja skivor??? (I samma tonfall som Mowglis "Äta myror??") Jag skulle ALDRIG kunna sälja någon av mina skivor, inte ens dom jag hatar. Sen så är ju jag ett samlarfreak också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 HÄÄÄJ 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Fan vad sköna Tool är. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 HÄÄÄJ 😆 Killen som ignorerar mig på msn, eh? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Fan vad sköna RATM är!!! Satte precis på en platta första gången på extremt väldigt jättelänge! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Fan vad sköna RATM är!!! Satte precis på en platta första gången på extremt väldigt jättelänge! 😏 Vilket lustigt sammanträffande... lyssnade nyss själv på dem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 HÄÄÄJ 😛 Killen som ignorerar mig på msn, eh? 😏 VAAA!!!! 😆 Jag skrev ju men du svara ju inte!!!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 HÄÄÄJ 😎 Killen som ignorerar mig på msn, eh? 😏 VAAA!!!! 😆 Jag skrev ju men du svara ju inte!!!! 😛 [22:53] -Pazo->: duuuuuuu [23:03] Pico: mm? [00:02] Pico: 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Fan vad sköna RATM är!!! Satte precis på en platta första gången på extremt väldigt jättelänge! 😏 Vilket lustigt sammanträffande... lyssnade nyss själv på dem! AAAAaHHHHWEEEEEEEIIIII!!!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 HÄÄÄJ 😎 Killen som ignorerar mig på msn, eh? 😏 VAAA!!!! 😆 Jag skrev ju men du svara ju inte!!!! 😛 [22:53] -Pazo->: duuuuuuu [23:03] Pico: mm? [00:02] Pico: 😆 -Pazo-> sa: Nollningen börjar imorgon! -Pazo-> sa: duuuuuuu (00:11) Pico: :A KOlla du skrev nyss enligt min! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Nä, nu får det vara nog. Gnatt... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Nä, nu får det vara nog. Gnatt... 😏 Gnatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 NOLLNINGEN BÖRJAR IMORGON!!! WÄÄÄÄ!!! Även att jag är Fadder så kommere ju vara ashett! NYA BRUDAR!!! 😏😆 :lol: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Fan vad sköna Tool är. 😏 Jävla WORD för fan! Dom är genialiska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Fick en plötslig skru av inspiration när jag börja lyussna på RATM. Så jag skrev en låttext... ==A percieved Sensitivity== In the eyes of the numb expectators Some in a place distan from revealing but some all to deep in it. Someones heart is a sail on the verge of conviction with a point set to change MR.X in a disciease unnoticable to the own eye In time he, himself will numb away Relying on the masters head News fron the world a distant place someone else som other face NOT! Not over here. Here's calm and quiet No affect on me No affect on offspring But to get back to the start A crowd serving an all to well known purpose purpose of others others to be But that doesn't affect me... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Fyfan vad bra sissta raden bassar in!! 😏 FAN VA BRA JAG ÄR! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Oj. lite stavfel 😏 Gonatt hejs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 nej. gnt nu.. seeeeeeuuuuuuuu puss o nyp på kotten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Första nollningsdagen idag 😎 Kunda dock varit bra väder 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Goeran Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 weey.. jag fyller år i morrn 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svante Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 jag åt italienskt med janne schaffer i torsdags. han ville ha mer parmesan till pastan och åt inte upp sin parfait. det tyckte jag var coolt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts