Sonnert Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Eeeeeeduuuuuuuubögedubögeduböedubög? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Eeeeeeduuuuuuuubögedubögeduböedubög? NNNNNNNNNNNNNNNNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ JJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är skäggig. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 (redigerat) Redigerat 3 juli 2006 av Lynxo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 klot bild bubbla hypotes maräng kalops snubbeltråd snedspark kollaps sviss 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Hade en konversation med en tjej som vid tillfället vad allt annat än ödmjuk, här är sista delen: Leroy säger: haha Leroy säger: kan du stava bra? sannaa ` säger: jaa klagar du eller? Leroy säger: nej, men jag vill veta om du kan stava till ödmjukhet! sannaa ` säger: ö-d-m-j-u-k-h-e-t, ödmjukhet sannaa ` säger: nöjd? Leroy säger: vet du vad det betyder också? sannaa ` säger: haha, nej Leroy säger: slå upp det sannaa ` säger: palla Leroy säger: nu ska jag ner o greja en pastasallad o leta reda på mitt snus! Leroy säger: hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 😄 Lynx: kan du vara så vänlig och byta signatur? jag får huvudvär av den där...Kan du inte byta tillbaka till den där streckgubben du hadde förut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Zappa Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 😄 Lynx: kan du vara så vänlig och byta signatur? jag får huvudvär av den där...Kan du inte byta tillbaka till den där streckgubben du hadde förut? Fan jag satt o titta på den där i 3 minuter den är jävligt jobbig man kan inte sluta titta på den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Hade en konversation med en tjej som vid tillfället vad allt annat än ödmjuk, här är sista delen: Leroy säger: haha Leroy säger: kan du stava bra? sannaa ` säger: jaa klagar du eller? Leroy säger: nej, men jag vill veta om du kan stava till ödmjukhet! sannaa ` säger: ö-d-m-j-u-k-h-e-t, ödmjukhet sannaa ` säger: nöjd? Leroy säger: vet du vad det betyder också? sannaa ` säger: haha, nej Leroy säger: slå upp det sannaa ` säger: palla Leroy säger: nu ska jag ner o greja en pastasallad o leta reda på mitt snus! Leroy säger: hej Vem e Leroy? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Go'morron. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Morrn Christofer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Morrn Christofer! Sovit gott? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Morrn Christofer! 🙂 Sovit gott? 🙂 Tror det. Minns inget efter midnatt. Kan ha varit sömn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Go'morron. 🙂 Där satt den! Morrn morrn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Go'morron. 🙂 Där satt den! Morrn morrn... 🙂 Gote: okej 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Jag håller med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 😱 Lynx: kan du vara så vänlig och byta signatur? jag får huvudvär av den där...Kan du inte byta tillbaka till den där streckgubben du hadde förut? !!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Lynx: kan du vara så vänlig och byta signatur? jag får huvudvär av den där...Kan du inte byta tillbaka till den där streckgubben du hadde förut? Jag håller med. Var det det som du också höll med om, Gote? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Lynx: kan du vara så vänlig och byta signatur? jag får huvudvär av den där...Kan du inte byta tillbaka till den där streckgubben du hadde förut? Jag håller med. Var det det som du också höll med om, Gote? Nej, jag höll med Lynxos signatur... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Lynx: kan du vara så vänlig och byta signatur? jag får huvudvär av den där...Kan du inte byta tillbaka till den där streckgubben du hadde förut? Jag håller med. Var det det som du också höll med om, Gote? Nej, jag höll med Lynxos signatur... 😱 Fan va rörigt de här vart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Hade en konversation med en tjej som vid tillfället vad allt annat än ödmjuk, här är sista delen: Leroy säger: haha Leroy säger: kan du stava bra? sannaa ` säger: jaa klagar du eller? Leroy säger: nej, men jag vill veta om du kan stava till ödmjukhet! sannaa ` säger: ö-d-m-j-u-k-h-e-t, ödmjukhet sannaa ` säger: nöjd? Leroy säger: vet du vad det betyder också? sannaa ` säger: haha, nej Leroy säger: slå upp det sannaa ` säger: palla Leroy säger: nu ska jag ner o greja en pastasallad o leta reda på mitt snus! Leroy säger: hej Vem e Leroy? 😱 Det är ju det jag inte vet! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Hade en konversation med en tjej som vid tillfället vad allt annat än ödmjuk, här är sista delen: Leroy säger: haha Leroy säger: kan du stava bra? sannaa ` säger: jaa klagar du eller? Leroy säger: nej, men jag vill veta om du kan stava till ödmjukhet! sannaa ` säger: ö-d-m-j-u-k-h-e-t, ödmjukhet sannaa ` säger: nöjd? Leroy säger: vet du vad det betyder också? sannaa ` säger: haha, nej Leroy säger: slå upp det sannaa ` säger: palla Leroy säger: nu ska jag ner o greja en pastasallad o leta reda på mitt snus! Leroy säger: hej Vem e Leroy? 😉 Det är ju det jag inte vet! 😠 Nähä. Så det är du som är Sanna? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 😠😠😏😉😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts