Kribbe Postat 1 juli 2006 Postat 1 juli 2006 LÅTNAMN:That´s why I want autumn trombones back again ARTIST/GRUPP: Pyromoney GENRE:Singer/song writer LÅTLÄNGD:3:51 KOMPOSITÖR:Pyromoney PRODUCENT:K.Wiik EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 3.52 mb STATUS: demo Låter rätt kul, känns om b-side material, men lite halvsunkigt ljud! Säg gärna vad ni tycker! Mvh: Kribbe Autumn_trombones_join.mp3
Tokai Postat 1 juli 2006 Postat 1 juli 2006 Rätt skön blueskänsla. Men det händer för lite om nu nåt ska hända. Tycker inte syntljuden passar ihop men bluesfeelingen, bortsett från det som ligger längre ner i registret och liksom brusar. Annars inte fel att blanda synt med en äldre genre.
Kribbe Postat 1 juli 2006 Trådstartare Postat 1 juli 2006 Skulle nog för egen del vilja att låten smög in med trummor på slutet, stora trummor kanske?!?! Vad tror du om det? Möjligtvis en ledsen trumpet! Tack för att du lyssnade! Mvh: Kribbe
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 1 juli 2006 Postat 1 juli 2006 https://www.studio.se/index.php?act=Attac...=post&id=425605 jag la på lite ledsen trumpet åt dig. Bra röst du har, riktigt bra.
Kribbe Postat 2 juli 2006 Trådstartare Postat 2 juli 2006 Tackar så hemskt mycket för trumpeten, härlig vemodig känsla! Kan man få den som ett separat spår av dig, om det är ok? Tack för att du lyssnade, lägg gärna på något mer om det så faller dig in! Mvh: Kribbe
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 2 juli 2006 Postat 2 juli 2006 (redigerat) Kan du väl få. Ge mig fem. tilägg: Jag hade tagit bort dem, så tyvärr. Redigerat 2 juli 2006 av maxmaxmax
Kribbe Postat 2 juli 2006 Trådstartare Postat 2 juli 2006 Aj, va synd, finns ingenstans då?? Lägg gärna på det igen då om du har tid och lust! Mvh: Kribbe
Pluffo Postat 2 juli 2006 Postat 2 juli 2006 (redigerat) Skumt, javisst! Lite vrickat... Nämen, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Ville mest göra ett glatt tillrop och uppmuntra till fler sjuka alster. Redigerat 2 juli 2006 av Pluffo
Kribbe Postat 2 juli 2006 Trådstartare Postat 2 juli 2006 🙂, härligt, i verkligheten är jag inte vrickad, 🙂 Tänkte kanske lägga upp den med akustisk gitarr, då skulle jag gärna vilja ha hjälp med nån sorts trumpet inspelning,vore jättekul om nån ville ställa upp, blir det inte denna kan det bli nån annan kanske! Tack på förhand! 🙂 Mvh: Kribbe
dede Postat 2 juli 2006 Postat 2 juli 2006 Kokar soppa på en spik gör vi ju allihopa. Detta blev mer sympatiskt än bra. Antar att mixen bara var enskiss..
ierker Postat 2 juli 2006 Postat 2 juli 2006 Tycker att låten är hur mysigt som helst... grymt skön röst men... kompet är inte allt för skoj. Skulle va skoj att höra med gitarr, bas och såg eller nåt liknande
Kribbe Postat 3 juli 2006 Trådstartare Postat 3 juli 2006 Sjysst, vad tror ni om en tung orgel endast, och sång då?? Tack för att ni lyssnar! Mvh: Kribbe
Kribbe Postat 3 juli 2006 Trådstartare Postat 3 juli 2006 Här en version nr 2 av låten, med orgel och trummor i slutet, precis som förra versionen är denna helt omixad, tänkte bara samla upp lite kritik och tips först! Mvh: Kribbe Autumn_trombonesver2_join.mp3
sisältää Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Jag gillar inte trumkompet i den senaste versionen s min favorit får vara den med trumpeten. Mycket skön. 😉
johahl Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Nummer ett föll nog mig mest i smaken även om den var lite mer utdragen. Den andra kändes orgeln stel och trummorna i slutet passar inte in helt. Dock är arret bättre i den sistnämnda. En långsam uppbyggnad känns rätt för den här sortens musik. Du är på rätt spår. Coldplay - Fix you och Swallowed in the sea från deras senaste platta kan vara en bra referens för dig. Speciellt den första då slutet blir mäktigt. Härlig röst du har och med en bra inlevelse och känsla. Lycka till.
Kribbe Postat 4 juli 2006 Trådstartare Postat 4 juli 2006 Är beredd att hålla med, trumpet versionen känns bäst!! Mvh: Kribbe
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.