Rian Postat 1 juli 2006 Postat 1 juli 2006 (redigerat) Tjohoooo!!! Nu har bandet ett namn! WELCOME: UNCLE SUN 🙂 Detta blir spår 2 jag lägger upp här! (Bandet är inspelat live i Replokalen 4 mickar till trummorna därav inte fullt tryck i pukor, kraftigt läckande bas mm.) unclesun.com är på g och förhoppningsvis massa spelningar under hösten! Tacksam för alla tips inför nästa inspelning!! LÅTNAMN: For Good ARTIST/GRUPP: UNCLE SUN GENRE: Rock/pop LÅTLÄNGD: 04:07 KOMPOSITÖR: Andermyr, Oskarsson, Eriksson, Johansson, Zandrén PRODUCENT: Mix: Andermyr Master: Johansson EV. MEDVERKANDE: Andermyr: Sång Oskarsson: Keys Eriksson: Gitarr Johansson: Trummor Zandrén: Bas INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 5.66 Mb STATUS: Färdig demo STUDIO: - Replokal ForGood_master.mp3 Redigerat 5 juli 2006 av Rian
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 1 juli 2006 Postat 1 juli 2006 Finns ju ingen musik var e lenken hörrö 🙂
Rian Postat 5 juli 2006 Trådstartare Postat 5 juli 2006 HEHE Där ser man 😳 Bättre sent än aldrig då 😄 Nu är låten uppe! /R
Tokai Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Jag tycker det låter kanon, i mina popöron i allafall. Rätt bra balans på allting. Hårdrock i klassisk mening. Jag är tyvärr ganska dålig på vad som behövs eller inte behövs i den här genren, det får andra tycka till om. Men ska det vara så förbannat svårt att göra nånting som känns annorlunda? Ni har ju tekniken vad gäller instrument och inspelning. 🙂
Hellpig Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 (redigerat) Låter bra och lovande. Jag tänkte klaga på att inspelningen låter lite väl replokalsaktig men sedan såg jag vad du skrev. 🙂 Saknar lite mer tryck i refrängen, låten är ju lite skönt laidback i verserna så lite mer ös i choruset hade känts fint. Edit: stavfle Redigerat 5 juli 2006 av Hellpig
Mutz Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Härligt jobbat!! Bra låt, gott spelat. Sen tycker jag soundet passar låten som handsken!!
Rian Postat 5 juli 2006 Trådstartare Postat 5 juli 2006 En Tacker, en tacker!! 😉 Ska vidarebefordra komplimangen till bandet! /R
Piccazzo Postat 6 juli 2006 Postat 6 juli 2006 Mycker bra låt , Personligen diggar jag Replokalssoundet. Känns Äkta och Live.Bättre än mycket av studioinspelade skivor man hört på sistone i denna genre. Dock får du fixa så att fler i bandet sjunger i refrängerna så dom lyfter och flyger iväg.. Fem tummar upp ..... Tomaz " Tiny "
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.