Virvelvind Postat 30 juni 2006 Dela Postat 30 juni 2006 Tjaba allihopa! Daniel heter jag, är 26 år, bor oftast i Stockholm men ibland i Ronneby, mest på somrarna. Jag spelar gitarr och sjunger, känner mig ganska mycket som nybörjare eftersom jag är helt självlärd och har noll koll på allt vad musikteori heter. Har en akustisk gitarr men kommer snart köpa min första elgitarr. Ljudteknik och produktion kan jag ännu mindre om, men jag lusläser Studio varje månad sen ett halvår tillbaka och snappar upp nya grejer hela tiden. Det är även inom det området jag är mest intresserad av att lära mig mer. Kommer förmodligen köpa ett ljudkort och lite grejer så småningom så jag kan börja spela in själv. Funderar även på att gå nån kurs inom området i framtiden. Musiken jag gillar är indie-pop&rock, samt en del singer/songwriter-grejer. Bland mina favoritartister finns Broder Daniel, Silverbullit, Håkan Hellström, Jens Lekman och Lars Winnerbäck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 30 juni 2006 Dela Postat 30 juni 2006 Ronneby? Se upp för Darth Vader! Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 30 juni 2006 Dela Postat 30 juni 2006 Värsta välkomnandet då rå! Hoppas man får höra något du spelat in snart! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 1 juli 2006 Dela Postat 1 juli 2006 Tjena! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 juli 2006 Dela Postat 1 juli 2006 Hejs och välkommen hit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 1 juli 2006 Dela Postat 1 juli 2006 hej hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 1 juli 2006 Dela Postat 1 juli 2006 hej hej 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 1 juli 2006 Dela Postat 1 juli 2006 Välkommen... Köpa sin första elgitarr är svårt, finns många att välja mellan och hungriga säljare som vill sälja. Men finns flera trådar om det på siten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 1 juli 2006 Dela Postat 1 juli 2006 jomen tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Hej hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oakmeal Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Välkommen! Ronneby alltså. Jag kommer fan från Karlskrona vilket är helt nära Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Välkommen välkommen!... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cosmic_frog (oregistrerad) Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 tjo o välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Tjena och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.