Jump to content
Annons

Lite info om mig


Virvelvind

Recommended Posts

Tjaba allihopa!

Daniel heter jag, är 26 år, bor oftast i Stockholm men ibland i Ronneby, mest på somrarna. Jag spelar gitarr och sjunger, känner mig ganska mycket som nybörjare eftersom jag är helt självlärd och har noll koll på allt vad musikteori heter. Har en akustisk gitarr men kommer snart köpa min första elgitarr. Ljudteknik och produktion kan jag ännu mindre om, men jag lusläser Studio varje månad sen ett halvår tillbaka och snappar upp nya grejer hela tiden. Det är även inom det området jag är mest intresserad av att lära mig mer. Kommer förmodligen köpa ett ljudkort och lite grejer så småningom så jag kan börja spela in själv. Funderar även på att gå nån kurs inom området i framtiden.

Musiken jag gillar är indie-pop&rock, samt en del singer/songwriter-grejer. Bland mina favoritartister finns Broder Daniel, Silverbullit, Håkan Hellström, Jens Lekman och Lars Winnerbäck.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Välkommen...

Köpa sin första elgitarr är svårt, finns många att välja mellan och hungriga säljare som vill sälja. Men finns flera trådar om det på siten...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...