Mindjive (oregistrerad) Postat 30 juni 2006 Dela Postat 30 juni 2006 (redigerat) hej Redigerat 12 december 2013 av Mindjive Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 30 juni 2006 Dela Postat 30 juni 2006 Hej! Jag tyckte det var bra bilder! Tummen upp. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 30 juni 2006 Dela Postat 30 juni 2006 (redigerat) Jag hatar dig för att du är där och mig själv för att jag inte köpte biljett i tid. 😉 Edit: K-Fed? Redigerat 30 juni 2006 av surikatmamma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 30 juni 2006 Dela Postat 30 juni 2006 Snyggt ! Några bilder var fantastiska. Impad. /R Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mindjive (oregistrerad) Postat 1 juli 2006 Dela Postat 1 juli 2006 (redigerat) hej Redigerat 12 december 2013 av Mindjive Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pirateKING Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Nu finns det annu fler bilder: http://www.fria.nu/festivalblogg/2006/07/0...-thomas-andolf/ hahaha "färdandes festivalbuss" var grymmast! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 nice! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Explosiv marsipan (oregistrerad) Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Snygga bilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mindjive (oregistrerad) Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 (redigerat) hej Redigerat 12 december 2013 av Mindjive Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Ja ja ja, urtöntig teknikbögfråga och jag hatar mig själv för att jag ställer den men nu kan jag inte hålla mig längre....... VAD HAR DU FÖR KAMERA ? ? ? /R Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murdock Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Nåt jävla år ska jag använda kameran jag alltid släpar med mig till Roskilde.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Grymt bra bilder... Kul att du delar med dej... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Ja ja ja, urtöntig teknikbögfråga och jag hatar mig själv för att jag ställer den men nu kan jag inte hålla mig längre....... VAD HAR DU FÖR KAMERA ? ? ? /R Bilderna är tagna med en Canon EOS 300D digitalkamera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskar_E Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Editors sångaren e så kul när han sjunger! Skulterar och fixar. Och när han inte sjunger går han alltid runt micen på avstånd och stirrar på den som om den var ondskan personifierad! Wee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Nice 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mindjive (oregistrerad) Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Ja ja ja, urtöntig teknikbögfråga och jag hatar mig själv för att jag ställer den men nu kan jag inte hålla mig längre....... VAD HAR DU FÖR KAMERA ? ? ? /R Bilderna är tagna med en Canon EOS 300D digitalkamera. hmmm, hur visste du det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1pabloo Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 shiiiiiiiiiiiit va kul d va där, å roger waters som körde dark side of the moon- yääää 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 (redigerat) Ja ja ja, urtöntig teknikbögfråga och jag hatar mig själv för att jag ställer den men nu kan jag inte hålla mig längre....... VAD HAR DU FÖR KAMERA ? ? ? /R Bilderna är tagna med en Canon EOS 300D digitalkamera. hmmm, hur visste du det? ...och du har använt ett 18-55 mm och ett 200 mm objektiv om jag minns rätt... 😄 Redigerat 4 juli 2006 av Violiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mindjive (oregistrerad) Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Ja ja ja, urtöntig teknikbögfråga och jag hatar mig själv för att jag ställer den men nu kan jag inte hålla mig längre....... VAD HAR DU FÖR KAMERA ? ? ? /R Bilderna är tagna med en Canon EOS 300D digitalkamera. hmmm, hur visste du det? ...och du har använt ett 18-55 mm och ett 200 mm objektiv om jag minns rätt... 🙂 okej, vilken buss åkte du på 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Gillar denna... Tagen klockan 21:15:37 med 0.0125 sek exponeringstid, bländartal 5.6, brännvid 18...osv. Kamerans serienummer är för övrigt 1230400392 och har ägarnamnet Lasse! Öppna bilden i förhandsvisning (på mac alltså), välj visa info, tabben detaljer. Digitalkameror skriver bra mycket mer än bara bilden i varje fil... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Grymma bilder, de får en verkligen att inse vad man missat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Öppna bilden i förhandsvisning (på mac alltså), välj visa info, tabben detaljer. Digitalkameror skriver bra mycket mer än bara bilden i varje fil... Funkar även på PC, spara ner bilden och välj Properties, Summary. Fast alla uppgifterna verkar inte följa med, som t.ex Author... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.