josie87 Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Hej! här är min senaste låt. lyssna och kommentera gärna! mvh /josef * LÅTNAMN: Keeps Me Dry From Raindrops * ARTIST/GRUPP: Josef Melin * GENRE: elektroniskt och vackert * LÅTLÄNGD: * KOMPOSITÖR: Josef Melin * PRODUCENT: Josef Melin * EV. MEDVERKANDE: * INSPELNINGSÅR: 2006 * LÅTLÄNK:) Your browser does not support the HTML5 audio tag
josie87 Postat 1 juli 2006 Trådstartare Postat 1 juli 2006 inte lätt att få kommentarer här alltså...
Guitarslinger Postat 1 juli 2006 Postat 1 juli 2006 (redigerat) Fin låt. Bra arrangement. Synes mellomtonen er litt hard. Kunne vært dempet litt. Kan bli ubehagelig å høre på ved høyt lydvolum. Men ellers helt topp:) Hør gjerne på min låt også. Den ligger på forumet. Låten heter Helpless. Hadde vært fint med kommentarer på den. Redigerat 1 juli 2006 av Guitarslinger
josie87 Postat 1 juli 2006 Trådstartare Postat 1 juli 2006 menar du att ljudvolymen är hög? jag är ju tyvärr inte norsk så allt är ju inte lätt att förstå 😆
Guitarslinger Postat 1 juli 2006 Postat 1 juli 2006 Nei, jeg synes (tycker) EQ var litt hard i mellomtonen. Men nå er ørene mine ganske ødelagt da... Hehe... Er dessverre ikke så god på svensk heller jeg da...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.