Jump to content
Annons

trummis på bilprovningen


Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)

Va och besiktigade min gamla skrothög till Mazda 86:a, jävlar vad han slog och donade drog av rena trumsolot under bilen. Tänkte nästan fråga lite försynt om han inte kunde lägga ett komp på en av mina låtar 😄 . Fick nog fixa en ny hacka efter min bil. Jag bara flinade och tänkte dundra på du din tok visste ju att det inte va lönt att slå hade ju svetsat upp den helt. Bilen ser för jävlig ut så det måste ha varit ett nerköp att släppa igenom den utan anmärkning, hehehehe lång lång näsa 🙂 .

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Burnin Sven (oregistrerad)

Tror det men han såg lite ut som om han kom från Mjölby stan där dom fick för mycket kaffe på grisfesten 😉 . Nä bara skojar det finns nog nån vettig männska där mä det är jag helt säker på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha ha, det va en härlig långnäsa.

Själv ligger jag med svetsen under min buss som ska besiktigas nästa måndag.

Även om man är ganska säker så är det alltid en jävla pärs med bilprovningen.

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

En polare till mig frågade om jag kunde svetsa hans bensintank. Iofs var han inte speciellt seriös med frågan, men då fick jag iallafall en rolig bild framför mig när jag svetsar den där tunna plåten, en loppa går igenom och hela mitt hår står i brand :rolleyes:

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Lycka till med bussen Roffe se upp för Gene Krupa junior med rosthackan bara 🙂 jag tyckte han sa att han hade en son som jobbar där du bor.

DVibe för helvete aldrig svetsa i en bensintank det smäller saklöst och sen blir det en tur till övervåningen. Fyller man den med vatten så skulle det kunna funka rent teoretiskt men testa inte för helvete säg åt din polare att köpa sig en ny tank.

Redigerat av Burnin Sven
Link to comment
Dela på andra sajter

Lycka till med bussen Roffe se upp för Gene Krupa junior med rosthackan bara 😄 jag tyckte han sa att han hade en son som jobbar där du bor.

DVibe för helvete aldrig svetsa i en bensintank det smäller saklöst och sen blir det en tur till övervåningen. Fyller man den med vatten så skulle det kunna funka rent teoretiskt men testa inte för helvete säg åt din polare att köpa sig en ny tank.

Hehe, jo jag vet.. Han har redan köpt en ny tank, det var därför han inte var helt seriös 🙂 ..

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...