peterpuh Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Hej allihop! Har precis blivit medlem här på forumet. Mitt namn är Peter, är 24 år och bor i Stockholm. Jobbar som formgivare, samt frilansar för diverse publikationer. Men mest brinner jag ändå för musik, är ena hälften i synthduon Fox Hunting. Fox Hunting (foxhunting.tk) gör slimmad elektronisk musik och de främsta inspirationskällorna är Giorgio Moroder och Pet Shop Boys. Fox Hunting hittas också på myspace. Må gott och sköt om 😕
Thimmie Postat 1 juli 2006 Postat 1 juli 2006 Hej allihop!Har precis blivit medlem här på forumet. Mitt namn är Peter, är 24 år och bor i Stockholm. Jobbar som formgivare, samt frilansar för diverse publikationer. Men mest brinner jag ändå för musik, är ena hälften i synthduon Fox Hunting. Fox Hunting (foxhunting.tk) gör slimmad elektronisk musik och de främsta inspirationskällorna är Giorgio Moroder och Pet Shop Boys. Fox Hunting hittas också på myspace. Må gott och sköt om 😆 Hahaha! Vad f*n gör du här?! 😆 Skoja bara, välkommen min kära vän. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.