Jump to content
Annons

simon vart namnet!


mellis (oregistrerad)

Recommended Posts

mellis (oregistrerad)

hej jag är ny här!

jag är peppad! peppad! peppad på att lära mig mer om att spela in och allt runtkring! och det ska jag göra också! jajamänsan!

*high five!*

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Välkommen in i dimman...!

Oj Gislaved? trevligt! jag har precis hittat hit jag med kan man säga 

Vad spelas det för musik där uppe i norr ? 

Ehmmm, var bor du om du räknar Gislaved till uppe i norr...? 😳:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

mellis (oregistrerad)
Oj Gislaved?  trevligt! jag har precis hittat hit jag med kan man säga  😄

Vad spelas det för musik där uppe i norr ?  🙂

Välkommen!

tjena otto!

haha "uppe i norr" va väl att ta i, men det är klart, vi ligger ju lite över er i bredaryd! 🙂

här i gislaved spelas det all möjlig musik, men jag har bara koll på det jag själv skapar!

i bredaryd då?

Link to comment
Dela på andra sajter

simon minsann... känner du aron Mellergårdh eller nån annan i den familjen? Trumspelande galning.. 😛 du har typ samma sätt å snacka på som han nämligen haha! 😉

EDIT: Men shit, du måste ju vara hans brorsa alltså! ni e grymmelika! nu när jag såg ett större foto på din blogg.. 😉

EDIT2: Eller?? 😛🙂🙂

EDIT3: Snackade med aron nyss... 😛 han bekräftade min gissning/övertygelse haha..!

Redigerat av aorfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

mellis (oregistrerad)
simon minsann... känner du aron Mellergårdh eller nån annan i den familjen? Trumspelande galning.. 😛 du har typ samma sätt å snacka på som han nämligen haha! 😉

EDIT: Men shit, du måste ju vara hans brorsa alltså! ni e grymmelika! nu när jag såg ett större foto på din blogg.. 😉

EDIT2: Eller??  😛  🙂  🙂

Tjena robert!!

jomen visst är jag bror med aron!!

är du killen som aron bodde hos några dagar i kkrona för att jamma/spela in eller vad det var?

om isåfall, fräckt att stöta på dig här!

mvh / simon

Link to comment
Dela på andra sajter

hmm.. du har nog hört mig på arons och vår skiva D.R.A.L.T. jag sjöng på det projektet, fast jag sjunger pisskasst där haha! hade slitit ut rösten innan vi hann till studion 🙂 Det var första gången han var här nere.. 😛 sen var vi å lirade på nåt scoutläger tillsammans med. å på ytterligare en konsert här nere i krokarna... 😄 då spelade jag keyboards och sjöng.. 🙂

Jag heter Robert, by the way, och välkommen hit! 😄

Ska bli kul å höra dina tankar om musikvärlden oxå. .🙂

EDIT: Klart du vet att jag heter Robert... åhhh. så blåst jag kan vara ibalnd.. det står ju skrivet överrallt haha

Redigerat av aorfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...