Who the fuck is billy Jo? Postat 29 juni 2006 Postat 29 juni 2006 Vet inte riktigt vad genren heter men jag har hållt på lite i Reason under våren..så lyssna o ge kritik och förbättringar tack 😆 LÅTNAMN: Beside My Drum ARTIST/GRUPP: Peters orkester GENRE: (?) LÅTLÄNGD: 4:15 KOMPOSITÖR: Peter Wallbom PRODUCENT: Peter Wallbom EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 5,99 MB STATUS: mix pågår LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag LÅTNAMN: Dreaming Away ARTIST/GRUPP: Peters orkester GENRE: (?) LÅTLÄNGD: 5:36 KOMPOSITÖR: Peter Wallbom PRODUCENT: Peter Wallbom EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 6,72 MB STATUS: mix pågår LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag LÅTNAMN: Watching the World ARTIST/GRUPP: Peters orkester GENRE: (?) LÅTLÄNGD: 5:20 KOMPOSITÖR: Peter Wallbom PRODUCENT: Peter Wallbom EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 7,25 MB STATUS: mix pågår LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag
pirateKING Postat 29 juni 2006 Postat 29 juni 2006 Jag skriver medans jag lyssnar. Beside My Drum: Fin melodi. Roliga trummkomp. Tycker dock att ljudet överlag känns lite "omixat". Men bra annars 😄 Dreaming Away: Den här var lätt den skönaste. Älskar introt 😄 Känns som de saknas ett main theme som du kan komma tillbaka till. Annars var det jävligt annorlunda, vilket var kul. Watching the World: Den här låten har lätt den starkaste melodin. Gillar trummorna också. Lite konstiga breaks kanske. De var bra! 😄 Lite annorlinda elektrisk musik.
newform Postat 29 juni 2006 Postat 29 juni 2006 trummorna på alla tre är riktigt bra enligt mig, kunde mixat leads lite bättre (låga diskanterna upp lite). har hört dessa för länge sen och tycker fortfarande dom e bra, mixmässigt finns det alltid saker att ändra (såklart). fast de här låtarna är rätt skönt/unikt mixade. kul när trummorna ibland får typ 'badrummsklang', gillar de små inslagen
Who the fuck is billy Jo? Postat 1 juli 2006 Trådstartare Postat 1 juli 2006 tacktack, inget annat ni tycker bör ändras eller så? vill ha alla möjliga tips 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.