Thimmie Postat 29 juni 2006 Dela Postat 29 juni 2006 http://www.veofun.com/New-Car-For-Women80 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 29 juni 2006 Dela Postat 29 juni 2006 Schyssta CGI-effekter 😕 Lite jobbigt ifall nåt fel skulle uppstå, och bilen plötsligt packar ihop sig medan du kör i 110. 😕 Kan tänka mig verkstadsjobben i framtiden. "-Hej. Jag har en BMW av 2070-års modell, och råkade backa in i muren. Nu vill inte bilens bagage fällas in ordentligt. -Ok. Kan du veckla ut hela bilen så kan vi ta en titt?" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 29 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 29 juni 2006 Schyssta CGI-effekter 😎 Lite jobbigt ifall nåt fel skulle uppstå, och bilen plötsligt packar ihop sig medan du kör i 110. Kan tänka mig verkstadsjobben i framtiden. "-Hej. Jag har en BMW av 2070-års modell, och råkade backa in i muren. Nu vill inte bilens bagage fällas in ordentligt. -Ok. Kan du veckla ut hela bilen så kan vi ta en titt?" Hehe... sant! 😄 Det vore rätt kul att se in i framtiden och se dåtidens I-landsproblem. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 29 juni 2006 Dela Postat 29 juni 2006 Jag trodde du skrev "Snart blir det jul" jag tänkte fan han ska ha sig en fet smäll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 29 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 29 juni 2006 Jag trodde du skrev "Snart blir det jul" jag tänkte fan han ska ha sig en fet smäll! 😆 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 29 juni 2006 Dela Postat 29 juni 2006 Schyssta CGI-effekter 🙂 Lite jobbigt ifall nåt fel skulle uppstå, och bilen plötsligt packar ihop sig medan du kör i 110. 😉 Kan tänka mig verkstadsjobben i framtiden. "-Hej. Jag har en BMW av 2070-års modell, och råkade backa in i muren. Nu vill inte bilens bagage fällas in ordentligt. -Ok. Kan du veckla ut hela bilen så kan vi ta en titt?" Eller om den vecklar ut sig när man är inne i en porslinsaffär! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 29 juni 2006 Dela Postat 29 juni 2006 Schyssta CGI-effekter 🙂 Lite jobbigt ifall nåt fel skulle uppstå, och bilen plötsligt packar ihop sig medan du kör i 110. 😉 Kan tänka mig verkstadsjobben i framtiden. "-Hej. Jag har en BMW av 2070-års modell, och råkade backa in i muren. Nu vill inte bilens bagage fällas in ordentligt. -Ok. Kan du veckla ut hela bilen så kan vi ta en titt?" Eller om den vecklar ut sig när man är inne i en porslinsaffär! 😉 ...eller när man har den i fickan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvens Postat 29 juni 2006 Dela Postat 29 juni 2006 Jag läste "Snart blir jul" på trådens headline... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 29 juni 2006 Dela Postat 29 juni 2006 Haha fan va fräck den va! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 29 juni 2006 Dela Postat 29 juni 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 30 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 30 juni 2006 Schyssta CGI-effekter 😎 Lite jobbigt ifall nåt fel skulle uppstå, och bilen plötsligt packar ihop sig medan du kör i 110. Kan tänka mig verkstadsjobben i framtiden. "-Hej. Jag har en BMW av 2070-års modell, och råkade backa in i muren. Nu vill inte bilens bagage fällas in ordentligt. -Ok. Kan du veckla ut hela bilen så kan vi ta en titt?" Eller om den vecklar ut sig när man är inne i en porslinsaffär! 😮 ...eller när man har den i fickan. Båda förslagen är obra. 😉 Kanske får mjukvaran ett virus och vecklar ut sig i tid och otid. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 30 juni 2006 Dela Postat 30 juni 2006 Hur fasen orkar hon bära den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 30 juni 2006 Dela Postat 30 juni 2006 Hur fasen orkar hon bära den? Äh jag tror det är trickfilmat! Den finns nog inte på riktigt. /R Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 1 juli 2006 Dela Postat 1 juli 2006 Hur fasen orkar hon bära den? Äh jag tror det är trickfilmat! Den finns nog inte på riktigt. /R 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.