Jump to content
Annons

hua?

dancedancedance

Recommended Posts

Annons

Hörde dem för nån vecka sen, de är jävligt hypade och till och med Sonic Youth ska älska dem har jag hört. Men jag vet inte, har bara hört en låt så jag kan inte bilda mig nån uppfattning. Tufft koncept iaf. 😱 Fasfel skiter jag i.

Edit: Lyssnar lite mer nu och det är ju inget jag skulle köpa, men hon sjunger faktiskt riktigt bra och med tanke på att det är två 13-åringar så är det ju väldigt lovande!

Redigerat av surikatmamma
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Länken funkar inte. Ansluter till Media står det i en och en halv sekund, sedan försvinner ställer sig spelaren i startläge igen.

😉

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Niet!

Funkar inte alls där heller. Kommer nu upp ett felmeddelande med varningstriangel och "General Error".

😉

Dela på andra sajter

Helt okej, men jag föredrar Amy Diamond.

(Hah! Nu var jag väl elak!)

EDIT: Hmm, jo det var faktiskt rätt bra. Fast jag föredrar fortfarande Amy Diamond. 😉

Redigerat av tbruce
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Amy Diamond är rätt vass, jämfört med all annan skit i den genren.

Dräp en hund....ja....låt dom leka runt tills dom tröttnar.

Amy Diamond är ju kanon! Dräp en hund är typexemplet på musik jag hatar: helt talanglösa människor som spelar skitdålig skränig punk och som dessutom får massor av cred för det.

Snälla, kan inte någon starta ett nytt slickt Toto?

Redigerat av AndyPandy
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Amy Diamond är ju kanon! Dräp en hund är typexemplet på musik jag hatar: helt talanglösa människor som spelar skitdålig skränig punk och som dessutom får massor av cred för det.

Snälla, kan inte någon starta ett nytt slickt Toto?

Det borde väl komma snart, inte sant?

Jag för min del är glad för orkestermusikens intåg inom undergroundpop senaste halvåret. Och att de ledsna killarna med gitarr slutligen gavs upp.

Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
fasfel och allt möjligt.

haha. Så fruktansvärt sorgligt. "Det är ju fasfel, det här var dåligt. "

Lite beska droppar i kaffet, någon?

Dela på andra sajter

Nu har tråden berört slick musik, fasfel och Basshunter. Fattas bara ett inlägg om piratkopiering av musik så har vi sammanfattat forumets hetaste ämnen i en och samma tråd. :rolleyes:

Dela på andra sajter

Nu har tråden berört slick musik, fasfel och Basshunter. Fattas bara ett inlägg om piratkopiering av musik så har vi sammanfattat forumets hetaste ämnen i en och samma tråd. :rolleyes:

Word!

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.