dancedancedance Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 (redigerat) har ni hört "de senaste". en duo på två 13åriga tjejer som spelar punk. deras hemsida det går att lyssna på aftonbladet det är ju tokdåligt. låter som inspelat på min porta. fasfel och allt möjligt. Redigerat 28 juni 2006 av dancedancedance Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 (redigerat) Hörde dem för nån vecka sen, de är jävligt hypade och till och med Sonic Youth ska älska dem har jag hört. Men jag vet inte, har bara hört en låt så jag kan inte bilda mig nån uppfattning. Tufft koncept iaf. 😱 Fasfel skiter jag i. Edit: Lyssnar lite mer nu och det är ju inget jag skulle köpa, men hon sjunger faktiskt riktigt bra och med tanke på att det är två 13-åringar så är det ju väldigt lovande! Redigerat 28 juni 2006 av surikatmamma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 30 juni 2006 Dela Postat 30 juni 2006 Länken funkar inte. Ansluter till Media står det i en och en halv sekund, sedan försvinner ställer sig spelaren i startläge igen. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 30 juni 2006 Dela Postat 30 juni 2006 Länken funkar inte. Ansluter till Media står det i en och en halv sekund, sedan försvinner ställer sig spelaren i startläge igen. 😉 Går att lyssna på dotshop.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 30 juni 2006 Dela Postat 30 juni 2006 Niet! Funkar inte alls där heller. Kommer nu upp ett felmeddelande med varningstriangel och "General Error". 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 30 juni 2006 Dela Postat 30 juni 2006 (redigerat) Helt okej, men jag föredrar Amy Diamond. (Hah! Nu var jag väl elak!) EDIT: Hmm, jo det var faktiskt rätt bra. Fast jag föredrar fortfarande Amy Diamond. 😉 Redigerat 30 juni 2006 av tbruce Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snow Brigade Postat 1 juli 2006 Dela Postat 1 juli 2006 Fast jag föredrar fortfarande Amy Diamond. 😛 Amy Diamond är rätt vass, jämfört med all annan skit i den genren. Dräp en hund....ja....låt dom leka runt tills dom tröttnar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndyPandy Postat 1 juli 2006 Dela Postat 1 juli 2006 (redigerat) Amy Diamond är rätt vass, jämfört med all annan skit i den genren. Dräp en hund....ja....låt dom leka runt tills dom tröttnar. Amy Diamond är ju kanon! Dräp en hund är typexemplet på musik jag hatar: helt talanglösa människor som spelar skitdålig skränig punk och som dessutom får massor av cred för det. Snälla, kan inte någon starta ett nytt slickt Toto? Redigerat 1 juli 2006 av AndyPandy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 2 juli 2006 Dela Postat 2 juli 2006 bajsmusik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 2 juli 2006 Dela Postat 2 juli 2006 Amy Diamond är ju kanon! Dräp en hund är typexemplet på musik jag hatar: helt talanglösa människor som spelar skitdålig skränig punk och som dessutom får massor av cred för det. Snälla, kan inte någon starta ett nytt slickt Toto? Det borde väl komma snart, inte sant? Jag för min del är glad för orkestermusikens intåg inom undergroundpop senaste halvåret. Och att de ledsna killarna med gitarr slutligen gavs upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 2 juli 2006 Dela Postat 2 juli 2006 fasfel och allt möjligt. haha. Så fruktansvärt sorgligt. "Det är ju fasfel, det här var dåligt. " Lite beska droppar i kaffet, någon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 2 juli 2006 Dela Postat 2 juli 2006 för att gå liiiite OT, så kolla även in denna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emelpee Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Hur ska du fira? - Genom att göra en ny hit. Kanske dags att Basshunter inser fenomenet med sommarplågor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Nu har tråden berört slick musik, fasfel och Basshunter. Fattas bara ett inlägg om piratkopiering av musik så har vi sammanfattat forumets hetaste ämnen i en och samma tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Nu har tråden berört slick musik, fasfel och Basshunter. Fattas bara ett inlägg om piratkopiering av musik så har vi sammanfattat forumets hetaste ämnen i en och samma tråd. Word! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.