Hellecaster Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 (redigerat) Detta är inte så speedat utan mera sunk flummigt eller nåt... Jag brukar inte spela med dist men man vill ju bidraga med nåt så det blev det här gamla jammet. Your browser does not support the HTML5 audio tag Här är en kortis hur jag oftast låter. Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 24 juli 2006 av Hellecaster
djonas Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 Då jag ej kan spela snabbt (eller långsamt för den delen) så tänkte jag länka till en som kan. Detta är Jonas som sätter ett av många solo under en inspelning som vi håller på med just nu! En liten videosnutt, efter som att det verkar vara på modet ;O) Här är den Va vem jag? 😮😄 Nej, du heter Djonas, det är bara att knalla till prästen och döpa om dig 😄 Nej jag heter Jonas men kallar mig djonas här på forumet. There´s a difference you know. 😉
Altzi Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 Då jag ej kan spela snabbt (eller långsamt för den delen) så tänkte jag länka till en som kan. Detta är Jonas som sätter ett av många solo under en inspelning som vi håller på med just nu! En liten videosnutt, efter som att det verkar vara på modet ;O) Här är den Va vem jag? 😄😄 Nej, du heter Djonas, det är bara att knalla till prästen och döpa om dig 😄 Nej jag heter Jonas men kallar mig djonas här på forumet. There´s a difference you know. 😄 Nej , du heter Djonas 🙂
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 Fina grejer minsann. Gillade kåbåjsarsolot riktigt skarpt kände nästan sadelgnaget 😄 .
djonas Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 Då jag ej kan spela snabbt (eller långsamt för den delen) så tänkte jag länka till en som kan. Detta är Jonas som sätter ett av många solo under en inspelning som vi håller på med just nu! En liten videosnutt, efter som att det verkar vara på modet ;O) Här är den Va vem jag? 😄😄 Nej, du heter Djonas, det är bara att knalla till prästen och döpa om dig 🙂 Nej jag heter Jonas men kallar mig djonas här på forumet. There´s a difference you know. 😄 Nej , du heter Djonas 🙂 Nähä du det gör jag inte. 😄
maf (oregistrerad) Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 ...ABSOLUT underbar tråd.....Mmmmmmmmm Måste skicka in ett litet spår. Mixningen är väl inte rigtigt studio....;/ grym_deathmetal_1_02.mp3
Hellecaster Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 Fina grejer minsann. Gillade kåbåjsarsolot riktigt skarpt kände nästan sadelgnaget . Kul! Man tackar!
Vallhagen Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 ;O) Här är den Va vem jag? 😮😆 Nej Nej Nej Nähä Toppendialog där 😄
Vallhagen Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 Det här är faktiskt rätt häftigt. Förmodligen den duktigaste gitarrist jag lirat med. Han var 14 (!!!) när vi lirade in det här. Lika gammal som när han plankade en hel Steve Vai-skiva på en vecka. Bandet hette Höj Ribban, låten "Fyra Brutala Bulgarer" är inspelad i replokalen med en mik. Gitarr och bas först; trummor sist(!) Porta. Hemskt ljud förstås, men solot hörs. År -91. fyra_brutala_bulgarer_SOLO.mp3
Jejje Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 Det här är faktiskt rätt häftigt. Förmodligen den duktigaste gitarrist jag lirat med. Han var 14 (!!!) när vi lirade in det här. Lika gammal som när han plankade en hel Steve Vai-skiva på en vecka. Bandet hette Höj Ribban, låten "Fyra Brutala Bulgarer" är inspelad i replokalen med en mik. Gitarr och bas först; trummor sist(!) Porta. Hemskt ljud förstås, men solot hörs. År -91. 14 bast!!!??? Ehhh, hur låter han idag???
Vallhagen Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 Det här är faktiskt rätt häftigt. Förmodligen den duktigaste gitarrist jag lirat med. Han var 14 (!!!) när vi lirade in det här. Lika gammal som när han plankade en hel Steve Vai-skiva på en vecka. Bandet hette Höj Ribban, låten "Fyra Brutala Bulgarer" är inspelad i replokalen med en mik. Gitarr och bas först; trummor sist(!) Porta. Hemskt ljud förstås, men solot hörs. År -91. 14 bast!!!??? Ehhh, hur låter han idag??? Fantastiskt förmodar jag... Vi har tappat kontakten, men han är aktiv (session-) musiker nånstans i Skåne, om jag är hyggligt uppdaterad. Jag sökte lite på internet, och han verkar vara nyupptagen gitarrist i bandet "Pax"; http://www.playgroundmusic.com/Global/Arti...tId=RHRCD%20671 Ja han heter Stefan Eldevall. Nån här kanske är bekant med honom idag?
Altzi Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 Då jag ej kan spela snabbt (eller långsamt för den delen) så tänkte jag länka till en som kan. Detta är Jonas som sätter ett av många solo under en inspelning som vi håller på med just nu! En liten videosnutt, efter som att det verkar vara på modet ;O) Här är den Va vem jag? 😮😆 Nej, du heter Djonas, det är bara att knalla till prästen och döpa om dig 😄 Nej jag heter Jonas men kallar mig djonas här på forumet. There´s a difference you know. 😉 Nej , du heter Djonas 🙂 Nähä du det gör jag inte. 😛 Jo 😄 eller det är kanske du som är ekenmusicx?
djonas Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 Då jag ej kan spela snabbt (eller långsamt för den delen) så tänkte jag länka till en som kan. Detta är Jonas som sätter ett av många solo under en inspelning som vi håller på med just nu! En liten videosnutt, efter som att det verkar vara på modet ;O) Här är den Va vem jag? 😮😕 Nej, du heter Djonas, det är bara att knalla till prästen och döpa om dig 😄 Nej jag heter Jonas men kallar mig djonas här på forumet. There´s a difference you know. 😉 Nej , du heter Djonas 🙂 Nähä du det gör jag inte. 😛 Jo 😄 eller det är kanske du som är ekenmusicx? Nej 😄 men jag tror att det du som egentligen är Hackeman, undercover då förstås. 😆
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 QUOTE (Jejje @ 25 July 2006, 13:09) QUOTE (Vallhagen @ 25 July 2006, 13:04) Det här är faktiskt rätt häftigt. Förmodligen den duktigaste gitarrist jag lirat med. Han var 14 (!!!) när vi lirade in det här. Lika gammal som när han plankade en hel Steve Vai-skiva på en vecka. Bandet hette Höj Ribban, låten "Fyra Brutala Bulgarer" är inspelad i replokalen med en mik. Gitarr och bas först; trummor sist(!) Porta. Hemskt ljud förstås, men solot hörs. År -91. 14 bast!!!??? Ehhh, hur låter han idag??? Fantastiskt förmodar jag... Vi har tappat kontakten, men han är aktiv (session-) musiker nånstans i Skåne, om jag är hyggligt uppdaterad. Jag sökte lite på internet, och han verkar vara nyupptagen gitarrist i bandet "Pax"; http://www.playgroundmusic.com/Global/Arti...tId=RHRCD%20671 Ja han heter Stefan Eldevall. Nån här kanske är bekant med honom idag? Undrar om inte jag gick i samma musikklass som denne Stefan på Liljeholmens Folkhögskola i Rimforsa. Han kunde lira kort sagt.
Altzi Postat 26 juli 2006 Postat 26 juli 2006 Då jag ej kan spela snabbt (eller långsamt för den delen) så tänkte jag länka till en som kan. Detta är Jonas som sätter ett av många solo under en inspelning som vi håller på med just nu! En liten videosnutt, efter som att det verkar vara på modet ;O) Här är den Va vem jag? 😮😆 Nej, du heter Djonas, det är bara att knalla till prästen och döpa om dig 😄 Nej jag heter Jonas men kallar mig djonas här på forumet. There´s a difference you know. 😉 Nej , du heter Djonas 🙂 Nähä du det gör jag inte. 😛 Jo 😄 eller det är kanske du som är ekenmusicx? Nej 😄 men jag tror att det du som egentligen är Hackeman, undercover då förstås. 😆 Du får skylla dig själv om du inte heter Djonas 😄
Altzi Postat 26 juli 2006 Postat 26 juli 2006 Detta är inte så speedat utan mera sunk flummigt eller nåt... Jag brukar inte spela med dist men man vill ju bidraga med nåt så det blev det här gamla jammet. Your browser does not support the HTML5 audio tag Här är en kortis hur jag oftast låter. Your browser does not support the HTML5 audio tag störtskönt kåbåjsarsolo 😆 Det är förlite hästjazz nu förtiden!!
djonas Postat 26 juli 2006 Postat 26 juli 2006 Då jag ej kan spela snabbt (eller långsamt för den delen) så tänkte jag länka till en som kan. Detta är Jonas som sätter ett av många solo under en inspelning som vi håller på med just nu! En liten videosnutt, efter som att det verkar vara på modet ;O) Här är den Va vem jag? 😮😆 Nej, du heter Djonas, det är bara att knalla till prästen och döpa om dig 😄 Nej jag heter Jonas men kallar mig djonas här på forumet. There´s a difference you know. 😉 Nej , du heter Djonas 🙂 Nähä du det gör jag inte. 😛 Jo 😄 eller det är kanske du som är ekenmusicx? Nej 😄 men jag tror att det du som egentligen är Hackeman, undercover då förstås. 😆 Du får skylla dig själv om du inte heter Djonas 🙂 Heter du verkligen Altzi? 😄
Lilleman Postat 26 juli 2006 Postat 26 juli 2006 Då jag ej kan spela snabbt (eller långsamt för den delen) så tänkte jag länka till en som kan. Detta är Jonas som sätter ett av många solo under en inspelning som vi håller på med just nu! En liten videosnutt, efter som att det verkar vara på modet ;O) Här är den Va vem jag? 😛😆 Nej, du heter Djonas, det är bara att knalla till prästen och döpa om dig 😄 Nej jag heter Jonas men kallar mig djonas här på forumet. There´s a difference you know. 😮 Nej , du heter Djonas 🙂 Nähä du det gör jag inte. 😄 Jo 😄 eller det är kanske du som är ekenmusicx? Nej 🙂 men jag tror att det du som egentligen är Hackeman, undercover då förstås. 😉 Du får skylla dig själv om du inte heter Djonas 🙂 Heter du verkligen Altzi? 😄 Ne, det var prästen som nös på dopet... I faderns, sonen och den helige ande... Ah, ah, ah, Altzi 😆
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 27 juli 2006 Postat 27 juli 2006 Ja jag heter ju då Burnin i förnamn och Sven sen fast alla säger Göran utom på alla icke svenska siter för där har dom ingen koll på dom två små prickarna överst så där blir det Goran. Vilket öde va 😆 kunde ju iofs. vatt Guran som fantomens polare( undrar just om han kunde dra av ett solo 😆)
kjellsson (oregistrerad) Postat 27 juli 2006 Postat 27 juli 2006 (redigerat) man kanske inte få lägga upp en vido 😉 men ja göre ändå 😛 spelade in en liten improvisation. dock inte bra men ja släng upp den . lite osammanhängande toner men de får man leva me PICT0680.AVI Redigerat 27 juli 2006 av kjellsson
EkenMusiX Postat 27 juli 2006 Trådstartare Postat 27 juli 2006 😄 hhahhahahahah!!! LOL lilleman!! hahah 🙁🙂🙂😆
Altzi Postat 27 juli 2006 Postat 27 juli 2006 Då jag ej kan spela snabbt (eller långsamt för den delen) så tänkte jag länka till en som kan. Detta är Jonas som sätter ett av många solo under en inspelning som vi håller på med just nu! En liten videosnutt, efter som att det verkar vara på modet ;O) Här är den Va vem jag? 😮🙂 Nej, du heter Djonas, det är bara att knalla till prästen och döpa om dig 😄 Nej jag heter Jonas men kallar mig djonas här på forumet. There´s a difference you know. 😲 Nej , du heter Djonas 🙂 Nähä du det gör jag inte. 😛 Jo 😄 eller det är kanske du som är ekenmusicx? Nej 😄 men jag tror att det du som egentligen är Hackeman, undercover då förstås. 😛 Du får skylla dig själv om du inte heter Djonas 😄 Heter du verkligen Altzi? 😛 Ska kolla på körkortet..... 🙂
kjellsson (oregistrerad) Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 (redigerat) Ne, det var prästen som nös på dopet... I faderns, sonen och den helige ande... Ah, ah, ah, Altzi haha vore ju en jäkla tabbe Redigerat 28 juli 2006 av kjellsson
Nexustwins Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 mjo jagh tänkte kanske spela in nått litet men jag glömmer hela hela tiden sen e guran min pajj den har bara fem strängar kvar så vi går se när det blir. 🙂🙂
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 Tjena Kjellsson fan rena mr. Hendrix på min ära lite feeling från det där solot på Woodstock festivalen som blev så kontroversiellt för jänkarna på den tiden. Göran
Bullfrog Postat 3 augusti 2006 Postat 3 augusti 2006 (redigerat) Istället för bump slänger jag upp ett av det äckligaste solon jag gjort 😆 Från en demo med bandet Riot Act, där jag bände strängar ett kort tag... Och ja, sista tonen är ganska rutten...men va fan, klipp är för losers! 😄 Sweet_ms_July_solo.mp3 Redigerat 3 augusti 2006 av Bullfrog
Altzi Postat 3 augusti 2006 Postat 3 augusti 2006 Istället för bump slänger jag upp ett av det äckligaste solon jag gjort 😆 Från en demo med bandet Riot Act, där jag bände strängar ett kort tag... Och ja, sista tonen är ganska rutten...men va fan, klipp är för losers! 😄 Coolt solo, sista tonen var ju inte rutten, men lite kort 🙁
Bullfrog Postat 3 augusti 2006 Postat 3 augusti 2006 Istället för bump slänger jag upp ett av det äckligaste solon jag gjort 😄 Från en demo med bandet Riot Act, där jag bände strängar ett kort tag... Och ja, sista tonen är ganska rutten...men va fan, klipp är för losers! 😠 Coolt solo, sista tonen var ju inte rutten, men lite kort 😄 Tomejto tomaato...funkar inte lika bra med fonetisk skrift 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.