EkenMusiX Postat 8 juli 2006 Trådstartare Postat 8 juli 2006 Days to the movie: 1!! endast en dag kvar tills jag får "eken speed skills filmen!! håll ut!
Hilmer Postat 8 juli 2006 Postat 8 juli 2006 (redigerat) Inte shredding direkt men ändå. Satt och lekte lite över ett ganska kul backingtrack jag hittade någonstans på nätet. Såhär blev det. Coolshuffleblues_jocke.mp3 Redigerat 8 juli 2006 av Hilmer
Hilmer Postat 8 juli 2006 Postat 8 juli 2006 (redigerat) EDIT: Dubbelpostat! Redigerat 8 juli 2006 av Hilmer
johahl Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Inte shredding direkt men ändå. Satt och lekte lite över ett ganska kul backingtrack jag hittade någonstans på nätet. Såhär blev det. Yeah! Härligt, mer blues till folket Får man fråga vart du hittade backing tracket?
johahl Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Days to the movie: 1!! endast en dag kvar tills jag får "eken speed skills filmen!! håll ut! He can talk the talk, but can he walk the walk?
Snake Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 (redigerat) Jag får väl åxå lägga upp ett bidrag i denna underhållande tråd. Orkade tyvärr inte spela in något nytt utan skickar en snutt inspelad för ca 7 år sedan i en lägenhet i centrala Kristianstad. JMP-1 uppmickad med en creative datormic!!!! Därav det tunna ljudet :-) Väldigt Yngwie influerat men va gör det!? Dragonheart.mp3 Redigerat 9 juli 2006 av Snake
Guitarslinger Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Jag får väl åxå lägga upp ett bidrag i denna underhållande tråd. Orkade tyvärr inte spela in något nytt utan skickar en snutt inspelad för ca 7 år sedan i en lägenhet i centrala Kristianstad. JMP-1 uppmickad med en creative datormic!!!! Därav det tunna ljudet :-) Väldigt Yngwie influerat men va gör det!? Huhej hva det går:) Jævli bra. Yngwie rules!
Guitarslinger Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Her er et klipp jeg spilte inn i 1997. Snart 10 år gammel med andre ord. Ikke så veldig bra, men jeg hadde det veldig morsomt Backingtrack fra en CD jeg hadde liggende. En Squier Strata, en Zoom 1010 pedal, en Peavey Bravo 112 forsterker og godt humør! Guitar_playing.mp3
Hilmer Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Yeah! Härligt, mer blues till folket Får man fråga vart du hittade backing tracket? Det var ett tag sen jag hittade det så jag kommer inte riktigt ihåg men troligen var det på TheGearPage eller på Planket. Jag har den och några till jag brukar leka lite med ibland när inspirationen att göra något eget inte finns. Testar att lägga upp den här, men har lite svårt att få uppladdningen till Studio att fungera bra så vi får väl se hur det blir. coolshufflebluesBT.mp3
hobbex2004 Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Får väl bidra jag med.. här kommer ett solo ur en supergammal låt som jag gjort.. det är väl inte snabbt om man jämför med resten av er.. Jag har en förmåga att snubbla på fingrarna när jag försöker spela snabbt. 🙂 Nåja, här kommer den iaf: MrDreaming_Solo
EkenMusiX Postat 9 juli 2006 Trådstartare Postat 9 juli 2006 Days to the movie: 1!! endast en dag kvar tills jag får "eken speed skills filmen!! håll ut! He can talk the talk, but can he walk the walk? hhhaha will sho u will show u 🙂
Guitarslinger Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Får väl bidra jag med.. här kommer ett solo ur en supergammal låt som jag gjort.. det är väl inte snabbt om man jämför med resten av er.. Jag har en förmåga att snubbla på fingrarna när jag försöker spela snabbt. 😉 Nåja, här kommer den iaf: MrDreaming_Solo Det der var da vel snabt nok det der? Hørte i alle fall ikke mye snubling i fingrer 🙂
hobbex2004 Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Det der var da vel snabt nok det der? Hørte i alle fall ikke mye snubling i fingrer 🙂 nee, kanske inte där.. liiite snabbare än så klarar jag nog, men sen så sätter fingersnubblingarna in.. får väl skylla liiiiite på min gura åxå, har en stränghöjd som heter duga. Men största boven i dramat är iaf bristen på övning/teknik 😉
Otto Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 "Inte shredding direkt men ändå. Satt och lekte lite över ett ganska kul backingtrack jag hittade någonstans på nätet. Såhär blev det." helt plötsligt börjar foten stampa o huvet nickar YES YES, kanon skön blues där 🙂
EkenMusiX Postat 9 juli 2006 Trådstartare Postat 9 juli 2006 Här har vi filmen grabbs!!!!!FILMEN <----check this shit 🙂
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 JÄ JÄ full fart 😄😄 häftigt 😄 fan video får bli nästa grej man ger sig på😄
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Testar nog att lägga upp ett solo på Hilmers bluesiga backingtrack om det är ok med Hilmer, det va länge sen jag lira blues solo ska bli skoj 😄 Göran
hobbex2004 Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Här har vi filmen grabbs!!!!!FILMEN <----check this shit 😄 ... Varför får inte lillfingret vara med o leka när de andra fingrarna får det??? 😄
EkenMusiX Postat 9 juli 2006 Trådstartare Postat 9 juli 2006 JÄ JÄ full fart 😄😄 häftigt 😄 fan video får bli nästa grej man ger sig på😄 tack! 😄
Guitarslinger Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 En video med gitaronani... Kommer det under kategorien Adult entertainment? 😄
djonas Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 JÄ JÄ full fart 😛😄 häftigt 😄 fan video får bli nästa grej man ger sig på😄 Hehe yepp, bara till att fixa en digikamera och sen rocka loss. 😄
equality Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Kort g-solo från ett av alldeles för många ofullbordade projekt. 😛😄 Worry_g_solo.mp3
EkenMusiX Postat 9 juli 2006 Trådstartare Postat 9 juli 2006 JÄ JÄ full fart 😄 😄 häftigt 😄 fan video får bli nästa grej man ger sig på😄 Hehe yepp, bara till att fixa en digikamera och sen rocka loss. 😄 tackar djonas! 😛
Hilmer Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Testar nog att lägga upp ett solo på Hilmers bluesiga backingtrack om det är ok med Hilmer, det va länge sen jag lira blues solo ska bli skoj Göran Självklart är det OK Göran. Det är inte mitt BT utan det är ett av många som man kan hitta flytande runt på olika musiksiter på nätet. Testa gärna det här BT't också. (Med resrvation för mina nedladdningsproblem). Jag kommer med en version på den också om ett litet tag. ///Joakim Beckishbt.mp3
hobbex2004 Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Får väl bidra jag med.. här kommer ett solo ur en supergammal låt som jag gjort.. det är väl inte snabbt om man jämför med resten av er.. Jag har en förmåga att snubbla på fingrarna när jag försöker spela snabbt. Nåja, här kommer den iaf: MrDreaming_Solo ingen som vill uttala sig om mitt solo??? vad tyckte ni?? säg ärligt nu:)
Hilmer Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 ingen som vill uttala sig om mitt solo??? vad tyckte ni?? säg ärligt nu:) Låter som ett melodiskt och bra solo som i början får mig att tänka på Randy Rhoads (vilket ju knappast kan vara negativt). Tyvärr tycker jag det var lite för dålig kvalitet på filen och mixen för att man ska höra solot riktigt.
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Jo för sjutton hobbex2004 den satt skitbra början va lite så där svensk folkmusik och kanske lite trevande men sen jävlar la det iväg, kort sagt satt som en keps helskönt solo. Göran
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Kort g-solo från ett av alldeles för många ofullbordade projekt. Bifogad fil ( Antal nedladdningar: 21 ) Worry_g_solo.mp3 Tjena E welcome to the show, häftigt Jerry Garcia möter Mark K från Dire Straits tummen upp. Göran
Hilmer Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Testar nog att lägga upp ett solo på Hilmers bluesiga backingtrack om det är ok med Hilmer, det va länge sen jag lira blues solo ska bli skoj 😮Göran Självklart är det OK Göran. Det är inte mitt BT utan det är ett av många som man kan hitta flytande runt på olika musiksiter på nätet. Testa gärna det här BT't också. (Med resrvation för mina nedladdningsproblem). Jag kommer med en version på den också om ett litet tag. ///Joakim Här kommer då mitt försök på det här BT't. Det är långt (trots en fade mot slutet). Tur att mediaspelaren går att stänga av 😳 Beckish_Jocke3.mp3
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.