EkenMusiX Postat 3 juli 2006 Trådstartare Postat 3 juli 2006 Yeah Yeah man ska bli skoj.Göran promise you that!
Lucifer666 Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Nu ska jag ladda upp ett solo... ha typ i baktanke att jag spelat i ett och ett halvt år och har behärskat mollpentan i... *räknar* ... 8 månader? Det är ju fan länge... men aja. Blev dock också väldigt kort... Njut... eller nåt.... sologrej.mp3
Lucifer666 Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Borde man inte prestera bättre efter ett och ett halvt år? :S
JonnyEklund Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Nu måste man ju lägga upp ett bridrag jag också.. :-D Gjordes idag alltihopa.. Kanske lite lugnare låt än de tidigare bidragen men ändå gitarronani.. jazzburkmos Jonny_Eklund___JazzHop.mp3
Guitarslinger Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Nu ska jag ladda upp ett solo... ha typ i baktanke att jag spelat i ett och ett halvt år och har behärskat mollpentan i... *räknar* ... 8 månader? Det är ju fan länge... men aja.Blev dock också väldigt kort... Njut... eller nåt.... Det der var jo fan så bra når du bare har spilt i et og et halvt år. Kanon! 😉
Christofer Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 de är inte så bra men de är de ända snabba jag har för stunden. Lyssna från 2:00 och frammot där är solot SoD2_.mp3
Guitarslinger Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 de är inte så bra men de är de ända snabba jag har för stunden. Lyssna från 2:00 och frammot där är solot Woho! Har du kjørt alt gjennom en fuzzpedal eller? DISTORSION! Yeah baby 😉
Christofer Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 de är inte så bra men de är de ända snabba jag har för stunden. Lyssna från 2:00 och frammot där är solot Woho! Har du kjørt alt gjennom en fuzzpedal eller? DISTORSION! Yeah baby 😠 Dist 😛 Vad tycker du? nått jag borde tänka på i frammtiden?
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Mera mera fan det här börjar likna nåt alla stilar får komma till tals, lucifer666 helt ok och jäkligt bra måste jag säga med tanke på hur kort tid du lirat. Jonny fint lir go jazzfeeling i fingrarna, christoffer fan va man fick vänta på solot men när det väl kom så var det häftigt minst sagt och annorlunda eller coolt som ungarna säger 😠 . Bas solo, ja absolut tycker jag i alla fall men det är ju inte min tråd så hör med eken. Göran
Bassebas Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 ähh jag lägger väl upp 😛 litet slarvigt klipp... hoppas ingen blir ledsen nu 😠 hahaha.mp3
djonas Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 de är inte så bra men de är de ända snabba jag har för stunden. Lyssna från 2:00 och frammot där är solot Satan vilket brutalt ljud. Blir ju fan mörkrädd. 😆
Christofer Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Christofer fan va man fick vänta på solot men när det väl kom så var det häftigt minst sagt och annorlunda eller coolt som ungarna säger. 😆 Tack 😉 men bättre kan jag om jag vill.
Christofer Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 de är inte så bra men de är de ända snabba jag har för stunden. Lyssna från 2:00 och frammot där är solot Satan vilket brutalt ljud. Blir ju fan mörkrädd. 😆 😉 Tack. 🙂
easy_dog Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 ähh jag lägger väl upp 🙂litet slarvigt klipp... hoppas ingen blir ledsen nu 😆 Nice, fast jag satt och längtade efter en svag dist som skulle komma in hela tiden 😉. Det hade passat soundet. Blev lite skumt mot slutet men överlag så låter det bra 🙂.
EkenMusiX Postat 5 juli 2006 Trådstartare Postat 5 juli 2006 bassolon går väl oxå bra, vid säger gitarr, och bassolon 😆
EkenMusiX Postat 5 juli 2006 Trådstartare Postat 5 juli 2006 (redigerat) ähh jag lägger väl upp 🙂litet slarvigt klipp... hoppas ingen blir ledsen nu 😆 grymt 😉 rular ju på!!!! shysst tappning förresten 🙂 Redigerat 5 juli 2006 av EkenMusiX
JonnyEklund Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Har du lyssnat ngot på Viktor Wooten? Påminner lite om hans fantastiska classicalthump 😆 Bra spelat
Christofer Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Får man posta nått långsammt? de är ganska svårt att spela så snabbt. 🙂
Hellpig Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Jag lirade in ett solo till den färdiga bakgrunden men jag inser att närmare 10 års frånvaro av övning har satt sina definitiva spår, snyft! Vete fan om jag ens vågar lägga upp klippet här!
Lucifer666 Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Då kanske man ska lägga upp ett bassolo också då? 🙂 Är mer eller mindre bättre på det... ja, det är jag.. med tanke på hur lite bas jag spelat.
Guitarslinger Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Haha. Fant et par gamle klipp der jeg spiller gitar. Fort, uten mål og mening 🙂 passe_fort.mp3
Guitarslinger Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Her er ett til. Det var en periode jeg led av Yngwiebasillen... Hehe speed_picking.mp3
Christofer Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Her er ett til. Det var en periode jeg led av Yngwiebasillen... Hehe Grymmt 😄
Bullfrog Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Här är vad jag tyckte om Yngwies musikskapande en snöig natt och jag hade mord i blicken Resultat: ett hopslängt hån! 😄 Kassa strängar, trasig halsmic och Guitarrig v1.0 genom micingången på ett inbyggt ljudkort (line trasig hehe) så ta hänsyn till ljudkvaliteten 🙂 Om man stämmer ned gitarren och spelar utan större tanke på vad man gör, helst slarvigt som fan, så låter det ju...ja, snabbt och slarvigt helt enkelt 😳 Long_time_no_see_Dm_harmonic.mp3
Guitarslinger Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Här är vad jag tyckte om Yngwies musikskapande en snöig natt och jag hade mord i blicken Resultat: ett hopslängt hån! 😆 Kassa strängar, trasig halsmic och Guitarrig v1.0 genom micingången på ett inbyggt ljudkort (line trasig hehe) så ta hänsyn till ljudkvaliteten 😆 Om man stämmer ned gitarren och spelar utan större tanke på vad man gör, helst slarvigt som fan, så låter det ju...ja, snabbt och slarvigt helt enkelt 🙂 Så lenge det går fort er det bra:) Det der var jo bra da! Hey, hey heyheyhey heyheyheyhey Malmsteen! Hey hey heyheyhey heyheyheyhey Malmsteen!
EkenMusiX Postat 6 juli 2006 Trådstartare Postat 6 juli 2006 Får man posta nått långsammt? de är ganska svårt att spela så snabbt. 🙂 yes, solot får vara hur ni vill:)
Christofer Postat 6 juli 2006 Postat 6 juli 2006 Får man posta nått långsammt? de är ganska svårt att spela så snabbt. 🙂 yes, solot får vara hur ni vill:) Coolt 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.