Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

LÅTNAMN:Catch 22

GENRE:Electronica/chill

INSPELNINGSÅR:2005

FORMAT: mp3

STORLEK:2.77

STATUS: jätteskiss

Hej allesammans!

Håller på med en låt som jag skulle vilja ha tvärflöjt på.

Låten är inte alls klar, bara basic produktion nu och inte färdig arrad. Bara en snipp nu

Är det nån som spelar tvärflöjt och känner att den skulle kunna tillföra något så hör av dig snälla! 🙁

Kanske borde ligga i samarbeten, men men

Edit: Behöver även någon som vill spela gitarr, nu ligger det en halväcklig midigitarr på..

Edit 2: Låten borttagen

Redigerat av kallemio
Annons
Postat
här är nån kille som jag hittade nån annan gång. Hej hopp

han kan ju spela. om det inte är något jättesvårt så kan jag damma av syrrans gamla flöjt och lära mig det.

Tack för tipset.. Tar han mkt betalt?

Postat

Tjena

Spelar faktiskt tvärflöjt, är inte direkt en stjärna men skulle nog kunna få till något... 😎

Vad är det du tänkt dig?

// Klas

Postat
Tjena

Spelar faktiskt tvärflöjt, är inte direkt en stjärna men skulle nog kunna få till något... 😎

Vad är det du tänkt dig?

// Klas

åhh nice!

Jag hade inte tänkt mig värsta super solot eller nått sånt.. bara lite skönt fluffande i bakgrunden o kanske några svar till sången o så...

Postat

Skulle kunna va kul att prova! Finns det nått bättre än lite utflummad flöjt... 😎 Jethro Tull fan som man är!

Hur skulle man gå till väga?

// Klas

Postat
Skulle kunna va kul att prova! Finns det nått bättre än lite utflummad flöjt... 😎 Jethro Tull fan som man är!

Hur skulle man gå till väga?

// Klas

Har du tillgång till inspelning?

Postat

Har egen hemmastudio med helt ok grejer. Tänkte mest på om mp3:an är grunden du vill att man skulle spela till? Det är i så fall som sagt inga problem att plocka in den i Cubase...

// Klas

Postat (redigerat)
Har egen hemmastudio med helt ok grejer. Tänkte mest på om mp3:an är grunden du vill att man skulle spela till? Det är i så fall som sagt inga problem att plocka in den i Cubase...

// Klas

Ok, det låter strålande!

Egentligen så hade jag tänkt att bara lägga upp det här för att se om det fanns nått intresse o sen arra klart låten. Men om du vill så får du ju gärna börja fila på det till mp3an jag lagt upp, o så kan jag ju skicka hela sen när den är färdig arrad.. Då kanske inte ens det behövs mer flöjt

Edti: Alltså att det inte behövs mer flöjt än det du gjort den den här mp3'an

Redigerat av kallemio
Postat

Ska börja spåna på vad som skulle kunna passa. Maila gärna när hela låten är arrad... mailar själv när jag känner att jag kommit fram till något.

// Klas

Postat
Ska börja spåna på vad som skulle kunna passa. Maila gärna när hela låten är arrad... mailar själv när jag känner att jag kommit fram till något.

// Klas

Gör så, det låter bra!

Jag hör av mig när den är arrad.

Och tack för att du vill prova!

Postat

Varför tar du bort låtlänken? Tråkigt.

Postat
Varför tar du bort låtlänken? Tråkigt.

För att jag har redan hittat en person som spelar tvärflöjt och en som spelar gitarr. Lägger upp den när den är klar istället

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.