kallemio Postat 27 juni 2006 Postat 27 juni 2006 (redigerat) LÅTNAMN:Catch 22 GENRE:Electronica/chill INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: mp3 STORLEK:2.77 STATUS: jätteskiss Hej allesammans! Håller på med en låt som jag skulle vilja ha tvärflöjt på. Låten är inte alls klar, bara basic produktion nu och inte färdig arrad. Bara en snipp nu Är det nån som spelar tvärflöjt och känner att den skulle kunna tillföra något så hör av dig snälla! 🙁 Kanske borde ligga i samarbeten, men men Edit: Behöver även någon som vill spela gitarr, nu ligger det en halväcklig midigitarr på.. Edit 2: Låten borttagen Redigerat 27 juni 2006 av kallemio
dancedancedance Postat 27 juni 2006 Postat 27 juni 2006 (redigerat) här är nån kille som jag hittade nån annan gång. Hej hopp han kan ju spela. om det inte är något jättesvårt så kan jag damma av syrrans gamla flöjt och lära mig det. Redigerat 27 juni 2006 av dancedancedance
kallemio Postat 27 juni 2006 Trådstartare Postat 27 juni 2006 här är nån kille som jag hittade nån annan gång. Hej hopp han kan ju spela. om det inte är något jättesvårt så kan jag damma av syrrans gamla flöjt och lära mig det. Tack för tipset.. Tar han mkt betalt?
Magnetic Postat 27 juni 2006 Postat 27 juni 2006 Tjena Spelar faktiskt tvärflöjt, är inte direkt en stjärna men skulle nog kunna få till något... 😎 Vad är det du tänkt dig? // Klas
kallemio Postat 27 juni 2006 Trådstartare Postat 27 juni 2006 Tjena Spelar faktiskt tvärflöjt, är inte direkt en stjärna men skulle nog kunna få till något... 😎 Vad är det du tänkt dig? // Klas åhh nice! Jag hade inte tänkt mig värsta super solot eller nått sånt.. bara lite skönt fluffande i bakgrunden o kanske några svar till sången o så...
Magnetic Postat 27 juni 2006 Postat 27 juni 2006 Skulle kunna va kul att prova! Finns det nått bättre än lite utflummad flöjt... 😎 Jethro Tull fan som man är! Hur skulle man gå till väga? // Klas
kallemio Postat 27 juni 2006 Trådstartare Postat 27 juni 2006 Skulle kunna va kul att prova! Finns det nått bättre än lite utflummad flöjt... 😎 Jethro Tull fan som man är! Hur skulle man gå till väga? // Klas Har du tillgång till inspelning?
Magnetic Postat 27 juni 2006 Postat 27 juni 2006 Har egen hemmastudio med helt ok grejer. Tänkte mest på om mp3:an är grunden du vill att man skulle spela till? Det är i så fall som sagt inga problem att plocka in den i Cubase... // Klas
kallemio Postat 27 juni 2006 Trådstartare Postat 27 juni 2006 (redigerat) Har egen hemmastudio med helt ok grejer. Tänkte mest på om mp3:an är grunden du vill att man skulle spela till? Det är i så fall som sagt inga problem att plocka in den i Cubase... // Klas Ok, det låter strålande! Egentligen så hade jag tänkt att bara lägga upp det här för att se om det fanns nått intresse o sen arra klart låten. Men om du vill så får du ju gärna börja fila på det till mp3an jag lagt upp, o så kan jag ju skicka hela sen när den är färdig arrad.. Då kanske inte ens det behövs mer flöjt Edti: Alltså att det inte behövs mer flöjt än det du gjort den den här mp3'an Redigerat 27 juni 2006 av kallemio
Magnetic Postat 27 juni 2006 Postat 27 juni 2006 Ska börja spåna på vad som skulle kunna passa. Maila gärna när hela låten är arrad... mailar själv när jag känner att jag kommit fram till något. // Klas
kallemio Postat 27 juni 2006 Trådstartare Postat 27 juni 2006 Ska börja spåna på vad som skulle kunna passa. Maila gärna när hela låten är arrad... mailar själv när jag känner att jag kommit fram till något. // Klas Gör så, det låter bra! Jag hör av mig när den är arrad. Och tack för att du vill prova!
kallemio Postat 1 juli 2006 Trådstartare Postat 1 juli 2006 Varför tar du bort låtlänken? Tråkigt. För att jag har redan hittat en person som spelar tvärflöjt och en som spelar gitarr. Lägger upp den när den är klar istället
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.