Jump to content
Annons

Axl Rose greps av polis i Sverige


Christofer

Recommended Posts

GUNS NŽROSES-vokalisten Axl Rose hamnade i brÄk pÄ sitt hotell i centrala Stockholm i morse och grps av polis, misstÀnkt för bland annat vÄld mot tjÀnsteman och skadegörelse.

- Han var aggressiv och utÄtagerande, sÀger Fredrik Nylén, en av de poliser som var med vid gripandet.

Efter bandets spelning pÄ Globen i gÄr kvÀll gick Axl ut och festade i Stockholm. Enligt Aftonbladet besökte han bland annat Café Opera och fortsatte sedan festandet pÄ Berns Hotell dÀr bandet bor. Klockan 07.47 i morse greps han av polis och fördes till stationen pÄ Norrmalm. Axl var dÄ sÄ aggressiv att polisen blev tvungna att belÀgga honom med handfÀngsel och hÄlla i honom.

Stockholmspolisen uppger att Axl Rose hamnade i brÄk med en vakt pÄ hotellet.

Enligt ett vittne ska Axl ha börjat brÄka med en kvinna. Hotellpersonalen försökte gÄ emellan och Axl gick dÄ till attack. En ordningvakt ska enligt vittnet ha blivit biten av stjÀrnan.

Redigerat av Christofer
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Nja.... Ett vanligt fyllo stÄr inte i lobbyn pÄ Berns och grÀlar med sin kvinnliga assistent, trashandes hotellets fina vaser och porslin - och slÄr till vakten som försöker hindra honom att krossa mer.

Men visst Àr uppstÄndelsen ÀndÄ förstorad för att det Àr Axl Rose.

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag vill ocksÄ biten av Axel Rose!

Vart biten av en pojke med ADHD för nÄgon mÄnad sen, men jag vet inte om det Àr lika hÀftigt.

Det beror pÄ om ADHD-pojken hade festat med kÀndisar pÄ Café Opera innan.

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

vad Àr sÄ mÀrkvÀrdigt?

det jag tycker Àr mÀrkvÀrdigt i hela historien Àr att han fint och fort pröjjsar 50 000 i skadestÄnd och problemet Àr ur vÀrlden. VÄld mot tjÀnsteman ska man inte komma ur sÄ lÀtt, om man nu alltsÄ inte rÄkar vara Axl Rose. En sak att fans slickar röv, men myndigheterna? För Axl Rose?

Fyllo som fyllo, samma straff.

Tycker jag iaf. 😆

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag vill ocksÄ biten av Axel Rose!

Vart biten av en pojke med ADHD för nÄgon mÄnad sen, men jag vet inte om det Àr lika hÀftigt.

Det beror pÄ om ADHD-pojken hade festat med kÀndisar pÄ Café Opera innan.

Eller om han blivit biten eller bitit Axl Rose

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag menar vad gör han inte för att fĂ„ rubriker 😄

Dom sa pÄ radion att han bitit vakten i lÄret? hur friskt Àr det?

Han har fÄtt sina rubriker, alla talar om det, allt Àr utrÀknat av hans team

Nu drar han vidare till nĂ€sta land, hittar pĂ„ nĂ„tt annat dĂ€r.. osv osv. 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag menar vad gör han inte för att fĂ„ rubriker 😆

Dom sa pÄ radion att han bitit vakten i lÄret? hur friskt Àr det?

Han har fÄtt sina rubriker, alla talar om det, allt Àr utrÀknat av hans team

Nu drar han vidare till nĂ€sta land, hittar pĂ„ nĂ„tt annat dĂ€r.. osv osv. 😄

Ja, det finns ju tvÄ alternativ. Antingen har de flesta getterna kutat ivÀg och Àr inte lÀngre hemma pÄ gÄrden, eller ocksÄ Àr hela elÀndet budgeterat av "marknadsavdelningen", inklusive böterna.

FrÄgan Àr vilket som Àr elÀndigast.

Jo förresten - det elĂ€ndigaste Ă€r att folk gĂ„r pĂ„ det... 😉

Vad var det han hette den dÀr dokusÄpafÄnen som mÄlade sig blÄ? Det hÀr Àr vÀl av samma klass.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag menar vad gör han inte för att fĂ„ rubriker 😆

Dom sa pÄ radion att han bitit vakten i lÄret? hur friskt Àr det?

Han har fÄtt sina rubriker, alla talar om det, allt Àr utrÀknat av hans team

Nu drar han vidare till nĂ€sta land, hittar pĂ„ nĂ„tt annat dĂ€r.. osv osv. 😄

Ja, det finns ju tvÄ alternativ. Antingen har de flesta getterna kutat ivÀg och Àr inte lÀngre hemma pÄ gÄrden, eller ocksÄ Àr hela elÀndet budgeterat av "marknadsavdelningen", inklusive böterna.

FrÄgan Àr vilket som Àr elÀndigast.

Jo förresten - det elĂ€ndigaste Ă€r att folk gĂ„r pĂ„ det... 😉

Vad var det han hette den dÀr dokusÄpafÄnen som mÄlade sig blÄ? Det hÀr Àr vÀl av samma klass.

Robert-Robinson-Robban-Smurfen

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Dom sa pÄ radion att han bitit vakten i lÄret? hur friskt Àr det?

Axl har redan fÄtt sina rubriker, ja. Men kvÀllstidningen vill sÀkert ha fler rubriker.

VÀntar mig att fÄ se vaktens "egna ord" tala ut i kvÀllstidningarna innan veckan Àr slut.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det verkar som om detta Àr en ny variant av promotion för att skapa

uppmÀrksamhet i media för "nya" Guns & Roses dÀr bara Axel Àr kvar.

Det handlar om buisness as usual för att dra folk till konserter och

att öka skivförsÀljningen vilket skivbolaget tycker Àr bra.

Sex and drugs and rockŽn roll skapar rubriker vilket Àven ökar

upplagan för kvÀllspressen...TvÄ flugor i samma smÀll alltsÄ.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

JĂ€kla fyllo. 😕

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Han tÀnkte nog inte pÄ att han Àr en dÄlig förebild nÀr han började brÄka och stöka... Jag tror att han skulle mÄ mycket bÀttre om han fick prata med nÄgon, nÄgon som förstÄr honom och vill hjÀlpa honom...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Han tÀnkte nog inte pÄ att han Àr en dÄlig förebild nÀr han började brÄka och stöka... Jag tror att han skulle mÄ mycket bÀttre om han fick prata med nÄgon, nÄgon som förstÄr honom och vill hjÀlpa honom...

mja...han har haft sina chanser tycker jag. Han har ju levt i en sorts lÄtsasvÀrld sedan...vad blir det, 1987? hursomhelst, i mina ögon Àr han mest ett sorgligt gammalt fyllo som passerat sitt bÀst-före-datum för typ 15 Är sen.

Fantastiskt omoget Àr vad det Àr. Sen att Appetite for destruction Àr en av vÀrldens bÀsta rockplattor och absolut den bÀsta sleazeplattan Àr en helt annan sak.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Han tÀnkte nog inte pÄ att han Àr en dÄlig förebild nÀr han började brÄka och stöka...  Jag tror att han skulle mÄ mycket bÀttre om han fick prata med nÄgon, nÄgon som förstÄr honom och vill hjÀlpa honom...

mja...han har haft sina chanser tycker jag. Han har ju levt i en sorts lÄtsasvÀrld sedan...vad blir det, 1987? hursomhelst, i mina ögon Àr han mest ett sorgligt gammalt fyllo som passerat sitt bÀst-före-datum för typ 15 Är sen.

Fantastiskt omoget Àr vad det Àr. Sen att Appetite for destruction Àr en av vÀrldens bÀsta rockplattor och absolut den bÀsta sleazeplattan Àr en helt annan sak.

hÄller med --patetisk man helt enkelt som verkligen borde kammat sig för lÀnge sedan-pinsamt för kÀndisvÀrlden med sÄna svinerier...lÄs in fanskapet pÄ sanatorium!

:rolleyes:

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det verkar som om detta Àr en ny variant av promotion för att skapa

uppmÀrksamhet i media för "nya" Guns & Roses dÀr bara Axel Àr kvar.

Det handlar om buisness as usual för att dra folk till konserter och

att öka skivförsÀljningen vilket skivbolaget tycker Àr bra.

Sex and drugs and rockŽn roll skapar rubriker vilket Àven ökar

upplagan för kvÀllspressen...TvÄ flugor i samma smÀll alltsÄ.

Keyboardisten Àr Àven han frÄn "gamla" Guns om jag inte missminner mig.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Iofs sÄ lider han av manodepressivitet, en av anledningarna Àr att han blev sexuellt utnyttjad som barn av sin styvfar!

Precis som mr M Jackson dÄ.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det verkar som om detta Àr en ny variant av promotion för att skapa

uppmÀrksamhet i media för "nya" Guns & Roses dÀr bara Axel Àr kvar.

Det handlar om buisness as usual för att dra folk till konserter och

att öka skivförsÀljningen vilket skivbolaget tycker Àr bra.

Sex and drugs and rockŽn roll skapar rubriker vilket Àven ökar

upplagan för kvÀllspressen...TvÄ flugor i samma smÀll alltsÄ.

Keyboardisten Àr Àven han frÄn "gamla" Guns om jag inte missminner mig.

Njae..han var med pÄ Guns senaste platta..spagettitjosan...sÄ han har lirat med orginalmedlemmarna. Men att kalla det för medlem av gamla bandet har jag svÄrt för.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Tjaa, det Ă€r som med allt annat i den dĂ€r svĂ€ngen. Vad jag Ă€r RIKTIGT less pĂ„ Ă€r dock att behöva se Pete Dohertys nollstĂ€llda nuna precis överallt. Oj, Pete har knarkat det hĂ€r och Pete har knarkat det dĂ€r. Oj, Pete ramlar omkull pĂ„ scen. Oj, Pete ser ut som en guppy. Oj, nu tog polisen honom igen. Han ÄR ingen tuff rockstjĂ€rna - sĂ„na FINNS INTE lĂ€ngre - han Ă€r en jĂ€vla CLOWN och jag vet inte vad som Ă€r mest tragiskt; hans uppenbart sensationssökande rock'n'roll-bravader eller att folk i allmĂ€nhet fortfarande finner det intressant att lĂ€sa om detsamma. Okej, Libertines var ett rĂ€tt okej rockband. Hans nya band Babyshambles har jag inte ens orkat att försöka lyssna in mig pĂ„ just precis pĂ„ grund av allt mediahoreri. Ingen gillar en skitdryg pundare.

Media Àlskar en skitdryg pundare.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det verkar som om detta Àr en ny variant av promotion för att skapa

uppmÀrksamhet i media för "nya" Guns & Roses dÀr bara Axel Àr kvar.

Det handlar om buisness as usual för att dra folk till konserter och

att öka skivförsÀljningen vilket skivbolaget tycker Àr bra.

Sex and drugs and rockŽn roll skapar rubriker vilket Àven ökar

upplagan för kvÀllspressen...TvÄ flugor i samma smÀll alltsÄ.

Keyboardisten Àr Àven han frÄn "gamla" Guns om jag inte missminner mig.

Njae..han var med pÄ Guns senaste platta..spagettitjosan...sÄ han har lirat med orginalmedlemmarna. Men att kalla det för medlem av gamla bandet har jag svÄrt för.

Han spelade Àven pÄ Illusion plattorna men dÄ var ju trummisen Adler borta sÄ han har aldrig spelat tillsammans med orginalsÀttningen.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Tjaa, det Ă€r som med allt annat i den dĂ€r svĂ€ngen. Vad jag Ă€r RIKTIGT less pĂ„ Ă€r dock att behöva se Pete Dohertys nollstĂ€llda nuna precis överallt. Oj, Pete har knarkat det hĂ€r och Pete har knarkat det dĂ€r. Oj, Pete ramlar omkull pĂ„ scen. Oj, Pete ser ut som en guppy. Oj, nu tog polisen honom igen. Han ÄR ingen tuff rockstjĂ€rna - sĂ„na FINNS INTE lĂ€ngre - han Ă€r en jĂ€vla CLOWN och jag vet inte vad som Ă€r mest tragiskt; hans uppenbart sensationssökande rock'n'roll-bravader eller att folk i allmĂ€nhet fortfarande finner det intressant att lĂ€sa om detsamma. Okej, Libertines var ett rĂ€tt okej rockband. Hans nya band Babyshambles har jag inte ens orkat att försöka lyssna in mig pĂ„ just precis pĂ„ grund av allt mediahoreri. Ingen gillar en skitdryg pundare.

Media Àlskar en skitdryg pundare.

Zyan, you got it wrong-media Àlskar ingen, de bara lever pÄ sketna skriverier,borde du veta...killer on the loose,watch out bitch!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

VÀntar mig att fÄ se vaktens "egna ord" tala ut i kvÀllstidningarna innan veckan Àr slut.

Ja men titta dĂ„ kom artikeln om vakten som fick bettet, precis som "Linus Nostradamus" kunde förutse, och precis i slutet av veckan, 10p 🙁

Vakten talar ut 😕

Redigerat av kirtaphus
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

VÀntar mig att fÄ se vaktens "egna ord" tala ut i kvÀllstidningarna innan veckan Àr slut.

Ja men titta dĂ„ kom artikeln om vakten som fick bettet, precis som "Linus Nostradamus" kunde förutse, och precis i slutet av veckan, 10p 😄

Vakten talar ut 🙂

Jag sĂ„g det sjĂ€lv ocksĂ„ precis... 😕

Linus, har du blivit spĂ„gumma? 🙁

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...