DrHans Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Jag fick ett tomt reklammail utan innehåll från studio! Vad står det? Fick någon hela? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 27 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2006 🙂 Nu fick jag ett till utan innehåll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lethal Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 jo, de verkar ha lite proböem med utskicket 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Jag har inte fått nåt. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 27 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2006 Jag har inte fått nåt. 🙂 Du skulle kunna få ett av mina blanka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Samma här. Två tomma mail med subject "Specialerbjudande - Hemstudio för alla". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Det är något skumt i görningen. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 SPAM? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Samma här. Två tomma mail med subject "Specialerbjudande - Hemstudio för alla". Instämmer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Till onödigt vetande hör att jag också fick två tomma mail .. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobb Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Samma här. Fast de har ju lyckats få fram budskapet iallafall. 🙂 Erbjudandet ligger ju på deras hemsida här: http://studio.idg.se/kampanjer/hemstudio/. Det borde vara det som avses i mailet antar jag. Kanske är det så att de vill få oss och gå in på hemsidan själva och därmed se lite mer annonser? 😄 Konspirationsteorier finns det alltid 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Jag har inte fått något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Jag har inte fått något. Du kanske har annan/ingen email angiven i din profil här på forumet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 27 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2006 Jag har inte fått något. Mitt erbjudande kvarstår att jag skulle kunna ge bort ett av mina blanka mail till någon som inte fått något. Men som det verkar vara nu så är det ett fåtal som fått så kanske att jag kan kränga ett blankt mail istället. Vad bjuder du? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Tror inte forumet har betydelse... De som fått mailet är prenumeranter? De som inte fått mailet är inte prenumeranter? Kan det stämma bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Mej vara prenumerant big time. Och inte behöver de väl mejladress för att skicka ut tidningar? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Torwald Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Om man först skickar ut ett massmail som inte funkar, varför fixar man inte felet innan man skickar ut det till alla på mailinglistan? Det är ju inte så svårt att skicka ett test till sig själv. Sorry IDG, men ganska oseriöst, i min mening. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Om man först skickar ut ett massmail som inte funkar, varför fixar man inte felet innan man skickar ut det till alla på mailinglistan? En sommarpraktikant i farten kanske? Många märkliga ting händer i alla branscher under sommarpraktikanternas årliga invasion. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Jag har inte fått något. Du kanske har annan/ingen email angiven i din profil här på forumet? Ska se efter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Jag har inte fått något. Mitt erbjudande kvarstår att jag skulle kunna ge bort ett av mina blanka mail till någon som inte fått något. Men som det verkar vara nu så är det ett fåtal som fått så kanske att jag kan kränga ett blankt mail istället. Vad bjuder du? 🙂 En urdrucken sofiero-burk? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
steflund Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Börjar vara dags att ge oss möjligheten att köpa alla de samlingsutgåvor tillsammans nu för ett dunderpris! =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 27 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2006 (redigerat) Jag har inte fått något. Mitt erbjudande kvarstår att jag skulle kunna ge bort ett av mina blanka mail till någon som inte fått något. Men som det verkar vara nu så är det ett fåtal som fått så kanske att jag kan kränga ett blankt mail istället. Vad bjuder du? 😆 En urdrucken sofiero-burk? 😎 Taget 😄 Här har du det: Specialerbjudande - Hemstudio för alla Kan jag få min Sofieroburk nu? Jag har fortfarande ett mail till till salu om någon mer är sugen. Redigerat 27 juni 2006 av DrHans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamtones Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 😉 Nu fick jag ett till utan innehåll! Samma här.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 jag fick fyra varav ett stod ngt på..!! hmm? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 29 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 29 juni 2006 Nu har dom lärt sig maila. Grattis! Tredje gången gillt. Nu fick jag erbjudandet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamtones Postat 29 juni 2006 Dela Postat 29 juni 2006 Nu har dom lärt sig maila. Grattis! Tredje gången gillt. Nu fick jag erbjudandet Inte mig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 29 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 29 juni 2006 Här har du det: Specialerbjudande - Hemstudio för Alla Ser brevet konstigt ut? Klicka här eller använd följande länk: http://studio.idg.se/kampanjer/hemstudio/ Musikskapartidningen du inte kan vara utan! Äntligen kommer en komplett och heltäckande utgåva om grundläggande musikskapande. Här finns allt du kan tänkas behöva för att komma igång och skapa musik. I Hemstudio för alla får du 84 sidor med alla Studios bästa ”Från-början”-delar och alla delar från ”Akustik i hemstudion”. Få ditt nummer av Hemstudio för alla direkt hem i brevlådan för endast 89 kronor! Studio bjuder på porto och frakt. För Studioprenumeranter endast 79 kronor. Erbjudandet gäller tom den 11 juli. Hemstudio för alla ger dig intressant läsning om: Möjligheterna med musikskapande Konfigurera ljudkort och inställningar i datorn Rätt ljudkablar Så fungerar mikrofonen & spela in i stereo Så fungerar mixerbordet Rätt lyssning med studiomonitorerna Spela in ditt första ljudspår & så handskas du med fördröjning Hur du spelar in sång, gitarr, elbas och akustiska trummor MIDI – Koppla på rätt sätt & spela in ditt första MIDI-spår Virtuella instrument & mjukvarueffekter Externa effekter Kontrollenheter Så fungerar equalisern Så programmerar du synten Akustik i hemstudion Klicka bara på bilden och svara redan idag! Med vänliga hälsningar, Björn Olsberg Chefredaktör P.s. Missa inte chansen att beställa den fullmatade Hemstudio för alla för endast 89 kronor! Studio bjuder på portot fram till den 11 juli. För Studioprenumeranter endast 79 kronor! -------------------------------------------------------------------------------- Du har väl inte missat nya Vendolin.se? Ny grafik Förbättrad sökmotor Fler rubriker och bilder Lyssna på musik Köp downloads Tävla & vinn Vill du inte ha liknande mail i framtiden maila till kundservice@idg.se och skriv "Remove" i subjectraden (ämnesraden). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik Karlsson Postat 29 juni 2006 Dela Postat 29 juni 2006 Jag fick ett tomt och till sist ett korrekt! Men detta erbjudande hoppar jag (väntar fortfarande på min Cubase tips tidning, efter två veckor)! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 29 juni 2006 Dela Postat 29 juni 2006 Jag har fått mejlet tre gånger nu. Fullt läsbart alla gånger... Nästan lite väl offensiv marknadsföring! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 29 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 29 juni 2006 (redigerat) Jag fick ett tomt och till sist ett korrekt! Men detta erbjudande hoppar jag (väntar fortfarande på min Cubase tips tidning, efter två veckor)! Jag har fått min för länge sedan Kan scanna in den till dig och posta den här i tråden om du vill. Förlåt mig Olsberg det var bara på skoj! Redigerat 29 juni 2006 av DrHans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.