coyster Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 kvraudio.com!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 17 november 2006 Trådstartare Dela Postat 17 november 2006 Man ska väl kunna välja skin själv antar jag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Speggey Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 Man ska väl kunna välja skin själv antar jag? Skulle vara väldigt konstigt annars 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
coyster Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 ....så är det kanske, men f-n vad den gula är FUL 😕 iofs så spelar det väl ingen roll, bara det låter bra, men man ska ju ändå kanske sitta flera timmar och glo på den!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 ....så är det kanske, men f-n vad den gula är FUL Japp. Blir den vita för min del. Dels för att den ser ut som en hårdvarusynth jag vill ha och dels för att jag tycker den är snyggast. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 ....så är det kanske, men f-n vad den gula är FUL Japp. Blir den vita för min del. Dels för att den ser ut som en hårdvarusynth jag vill ha och dels för att jag tycker den är snyggast. Tycker att den gula är gräslig, får bli den vita för min del ochså. Lättar upp för ögonen lite =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Michael Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 Jag gillar den gula! Gult är fint! Men är det inte konstigt att det inte finns några ljudexempel alls att lyssna på? Det om något skulle väl bygga upp folks intresse--att det finns fyra olika färger att välja på är väl i det stora hela ganska så ointressant om den ändå inte är intressant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 Den gula känns bara som en Killbill ripoff. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
coyster Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 Jo du har rätt Force fEd, men så länge det inte finns ljuddemon, (som f.ö. skall komma i samband med releasen) så får man diskutera färgen 😆 Tycker fortfarande att den gula är ful ful ful!!!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Speggey Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 Den gula känns bara som en Killbill ripoff. Skinnet heter "Bill Killed" så det är nog meningen 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Klurigt. bara sett bilderna som hastigast här på forumet, sorry om det blev lite kaka på kaka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Did anyone say Vaporware? 😆😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Gula synthar är ju coolt!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 (redigerat) Gillar också gula syntar. Waldorf har ju byggt DEN gula synten... (Finns iofs i blå och röd också... den röda är verkligen knallröd...). Länge leve hårdvara... Eller blå varför inte blåa? Eller vad säger du Android? Tillbaka till ämnet. Tror nog att den släpps, men jag fattar inte hypen. Är Vanguard SÅ bra att uppföljaren automagiskt är guld? Redigerat 22 november 2006 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Mmmm, den där gulingen är ju ännu mer intressant... *dreggel* Och, jovisst är blåa synthar också coolt! Har ju bägge de här hemma: Och, nä, jag fattar inte heller hypen.... 😄 ...när det gäller nån mjukvarusynth! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
coyster Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Det är ju faktiskt så att det mesta Refx och Vengeance gör bara blir såååååååå dj...a bra 😏 ....eller??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 (redigerat) Det är ju faktiskt så att det mesta Refx och Vengeance gör bara blir såååååååå dj...a bra 😆 ....eller??? Jasså? 😆 Redigerat 22 november 2006 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 1 december 2006 Trådstartare Dela Postat 1 december 2006 Nu finns det ljud snuttar på http://www.refx.net/?page=!_Nexus att lyssna på!!! Låter riktigt jävla bra alltså! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
coyster Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Har du lagt den i kundvagnen än Soundborn??? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 1 december 2006 Trådstartare Dela Postat 1 december 2006 Jajjamen! Nu har jag gjort en beställning! Beställde även den där Dance soundbanken till, gick på närmare 2500 SEK, inte så farligt för 4gb rompler 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Jag fick en smärre chock av priset då jag trodde att det skulle ligga i Vanguard-klass. Det var en stor besvikelse 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
coyster Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Jajjamen! Nu har jag gjort en beställning! Beställde även den där Dance soundbanken till, gick på närmare 2500 SEK, inte så farligt för 4gb rompler 😉 Tänkte också komlettera med Dance vol.1 soundbanken. 2500 tyckte jag också var ett bra pris. För atmosphere fick jag punga ut me 1000 lappen till, iofs ett par år sen men men...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leaf Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Har jag förstått det helt fel men går det inte att göra egna ljud och spara i Nexus? Jag läste något liknande för en tid sedan, hoppas att jag har fel och att det bara var att lägga till egna samplingar? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Exil Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Jajjamen! Nu har jag gjort en beställning! Beställde även den där Dance soundbanken till, gick på närmare 2500 SEK, inte så farligt för 4gb rompler 😆 Hur fungerar det när man köper från dem? Blir det extra tullavgift, eller vart skickar de ifrån? Råkade nämligen ut för en oväntad tullavgift av en annan produkt jag köpte nyligen som tydligen skickade från USA. Det borde vara från Europa väl?, eftersom de tar betalt i euro. Så snart jag vet blir det en beställning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
coyster Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Beställde några vengeance cd´s i somras, och dom lev. från Tyskland, men där blev det ingen extra tullavgift iaf! Hoppas det gäller samma för köp från Refx!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
coyster Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Nu är Nexus + Dance vol.1 beställd. återkommer med betyg!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Exil Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Jag antar att det inte är någon tull, jag har iaf beställ en Nexus plus Dance-banken. Blev dock lite chockad över att det kunde ta upp til 14 dagar in man fick hem leveransen. Men men, den som väntar på något gott 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Legal Element Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 aså är det bara jag eller finns det inte typ 1000 synthar som låter exakt likadant som nexus? blev inte särskilt impad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Faaan...2300:- 🙂 Vill haaaa 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rawbert Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 (redigerat) Haha $19.99 för ett skin ... ska man behöva betala för det? 🙂 Redigerat 4 december 2006 av Rawbert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.