Jump to content
Annons

Ny fet VST Synth i höst!

Tilly

Recommended Posts

Annons
  • Svar 96
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

....så är det kanske, men f-n vad den gula är FUL

Japp.

Blir den vita för min del.

Dels för att den ser ut som en hårdvarusynth jag vill ha och dels för att jag tycker den är snyggast.

Tycker att den gula är gräslig, får bli den vita för min del ochså. Lättar upp för ögonen lite =).

Dela på andra sajter

Jag gillar den gula!

Gult är fint!

Men är det inte konstigt att det inte finns några ljudexempel alls att lyssna på? Det om något skulle väl bygga upp folks intresse--att det finns fyra olika färger att välja på är väl i det stora hela ganska så ointressant om den ändå inte är intressant.

Dela på andra sajter

Gillar också gula syntar. Waldorf har ju byggt DEN gula synten... (Finns iofs i blå och röd också... den röda är verkligen knallröd...). Länge leve hårdvara...

big_sahara_wave.jpg

Eller blå varför inte blåa? Eller vad säger du Android?

davesmith-poly_evol_key_350_fffef1_75.jpg

Tillbaka till ämnet. Tror nog att den släpps, men jag fattar inte hypen. Är Vanguard SÅ bra att uppföljaren automagiskt är guld?

Redigerat av Neko
Dela på andra sajter

Mmmm, den där gulingen är ju ännu mer intressant... *dreggel*

Och, jovisst är blåa synthar också coolt! Har ju bägge de här hemma:

mono_evolver_key_l.jpg

polysix_vcf_l.jpg

Och, nä, jag fattar inte heller hypen.... 😄

...när det gäller nån mjukvarusynth!

😆

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Jajjamen!

Nu har jag gjort en beställning! Beställde även den där Dance soundbanken till, gick på närmare 2500 SEK, inte så farligt för 4gb rompler 😉

Tänkte också komlettera med Dance vol.1 soundbanken. 2500 tyckte jag också var ett bra pris. För atmosphere fick jag punga ut me 1000 lappen till, iofs ett par år sen men men......

Dela på andra sajter

Har jag förstått det helt fel men går det inte att göra egna ljud och spara i Nexus?

Jag läste något liknande för en tid sedan, hoppas att jag har fel och att det bara var att lägga till egna samplingar?

😆

Dela på andra sajter

Jajjamen!

Nu har jag gjort en beställning! Beställde även den där Dance soundbanken till, gick på närmare 2500 SEK, inte så farligt för 4gb rompler 😆

Hur fungerar det när man köper från dem? Blir det extra tullavgift, eller vart skickar de ifrån? Råkade nämligen ut för en oväntad tullavgift av en annan produkt jag köpte nyligen som tydligen skickade från USA. Det borde vara från Europa väl?, eftersom de tar betalt i euro.

Så snart jag vet blir det en beställning!

Dela på andra sajter

Jag antar att det inte är någon tull, jag har iaf beställ en Nexus plus Dance-banken. Blev dock lite chockad över att det kunde ta upp til 14 dagar in man fick hem leveransen. Men men, den som väntar på något gott 😛

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.