Tilly Postat 27 juni 2006 Postat 27 juni 2006 Vi fick smisk av en brud! 😆Hur fan gick det till?! 🙂 🙂 Jag trodde ni bokstavligen fick smisk av en brud! Då hade jag också viljat joina er nästa gång! 😄
Danabacken Postat 27 juni 2006 Postat 27 juni 2006 Vi fick smisk av en brud! 😛Hur fan gick det till?! 🙂 😉 Jag trodde ni bokstavligen fick smisk av en brud! Då hade jag också viljat joina er nästa gång! 🙂 🙂
Drik Postat 27 juni 2006 Trådstartare Postat 27 juni 2006 Vi fick smisk av en brud! 🙂Hur fan gick det till?! 😉 😉 Jag trodde ni bokstavligen fick smisk av en brud! Då hade jag också viljat joina er nästa gång! 😄 Man kan ju alltid fråga henne iofs 😆
Tilly Postat 27 juni 2006 Postat 27 juni 2006 *Vi skulle vilja ha lite smisk IRL också... Hmm..Så vill våra polare Dana och Soundborn joina me* 🙂
Neko Postat 27 juni 2006 Postat 27 juni 2006 Tusan också. Sånt här händer bara för att man åker på en kryssning! 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.