Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

jag har ett litet problem jag fösöker få min bass att låta flytande jag kör basen i 16 delar men det låter inte sammanhängande mest fult och jävligt

typ skazi infected mushroom, hypersonic Eons away har den här snabba basen men det låter mer flytande för deras del någon som har ett tips på hur man gör?

Redigerat av SuperViza
Annons
Postat

någon?

humm inte svårt att få till sj basen men just den där flytande känslan.får inte till den som jag vill

Postat

Har själv försökt med sånadär basar. Jäkligt svårt att få till, men så snygga dom är! 😮

Sånt där har jag hört ganska mycket i E:mortals låtar, han borde ha ett tips eller två att dela med sig med. 😏 PM:a honom eller nåt.

Postat

tack för tipset får se vad han har att erbjuda.

Postat

Finns inga andra som har erfarenhet av dessa bassar?

Postat

Prova att göra basen i flera oktaver parallellt. Och prova att spela exempelvis fjärdedelar (eller långsammare) i den lägre oktaven, och 16-delar i den högre oktaven.

Postat

hur menar du nu?

Postat

Kan ingen postea ett litet clip bara på hur det låter?

Superviza det han menar är typ detta:

.-.-.-.-.-.-.

.---.---.---. <-------- Om du fattar vad jag menar? 🙂

------------

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.