Rabieshund Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 # LÅTNAMN: Ape Hunt # ARTIST/GRUPP: Animal Keyboard # GENRE: Bitpop # LÅTLÄNGD: 3:00 # KOMPOSITÖR: Animal Keyboard (Martin Wiklund) # PRODUCENT: Martin Wiklund # EV. MEDVERKANDE: Mitt leksakskeyboard Amazing Band Animal Keyboard # INSPELNINGSÅR: 2006 # FORMAT: mp3 # STORLEK: 4,14 mb # STATUS: Färdig demo KLICKA HÄR FÖR ATT LYSSNA PÅ LÅTEN Som sagt, ny låt i bitpop-stuk. Det är den första låten i listan och den startar automatiskt. Text: Hi Would you like to play a game with me? It's called Ape Hunt The rules are simple Just shoot the ape when you see it on the screen Enjoyz! Damn, jag vill köra sån här musik live.
Krokodil Postat 27 juni 2006 Postat 27 juni 2006 Första intryck: Wow, haha, vilken häftig låt. Låter som min gamla Commodore 64 hoppat upp ur graven och ska spöa mig eller nåt. Introt är helrätt. Skön basgång och tjusigt trummande. Stycket som ackompanjerar din text är ju också lyckad. Sen kommer det ett med bara plingljuden och det passar in bra. Enda jag har problem med är nog just sången, haha. Känns inte riktigt helrätt. Kan för övrigt rekommendera SLAYradio för C64-musik i alla dess former.
cosmic_frog (oregistrerad) Postat 27 juni 2006 Postat 27 juni 2006 Cool låt där du 🙂 , men jag håller med Krokodil att rösten känns inte riktigt rätt, men annars är den helt okay *tummen upp
easy_dog Postat 27 juni 2006 Postat 27 juni 2006 Låter så där härligt tvspelsaktigt 🙁. Sköna lofi vibbar på introt där också. Tummen upp!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.