Danabacken Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 LÅTNAMN: Extasis ARTIST/GRUPP: Dana, Strukt GENRE: Melodisk trance LÅTLÄNGD: 6:13 KOMPOSITÖR: Danabacken, Strukt PRODUCENT: --- EV. MEDVERKANDE: --- INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 8.5 mb STATUS: ..tja, klar. Your browser does not support the HTML5 audio tag Jajjemen, då har jag och Strukt slagit våra kloka skallar samman och gjort en trancelåt. Säg gärna vad ni tycker om.. allt. Kommentarer är alltid lika välkommna! 😳 Mvh Danabacken och Strukt.
bakke Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Nu är det här inte min kopp te, men jag gör ändå ett försök att tycka. Kan börja med att säga att jag annars inte gillar trance alls, men jag gillar den här låten! Om jag jämför med de få trancelåtar jag har lyssnat på tidigare (dvs de som spelas på de svenska webradiostationerna) så tycker jag att det här är minst lika bra som dom. Min erfarenhet av trance är jag brukar tröttna på låtarna efter nån minut, oftast för att dom upprepar samma instrumentala melodi och det tycker jag inte är särskilt intressant att lyssna på. Jag känner inte samma behov av att stänga av när jag lyssnar på den här låten, ärligt talat så har jag lyssnat på den tre gånger nu och jag tror att det blir en till gång när den är slut!
DjBlackThorn Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 vart har du fått tag i dina samples??....om det är något man måste köpa så är jag inte intresserad....finns det inget demo till det, så man kan pröva lite först 😳 ...det är alltid gött 😉 .....och en sista fråga, vad för program använder du?? riktigt nice låt BTW... 🙂 Booh Yah!!
Strukt Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Vi tackar för era kommentarer, keeepem coming! DjBlackThorn vi har användt Propellerheads Reason för att göra låten, och dom flesta samples är dom som medföljer. Några externa combinator patchar iofs.
Danabacken Postat 27 juni 2006 Trådstartare Postat 27 juni 2006 Kul som fan att ni gillarn'! 🙂 Fortsätt kommentera! 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.