Thimmie Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Digital Mediadistribution är en KY-utbildning på två år och är förlag på Rockcity i Hultsfred. Efter en del omorganisationer i företaget söker vi nu en ny medarbetare. Vi söker dig som kan film och videoteori, redigering och komprimering samt codecs och format. Du ska även kunna ljudteori. Är du intresserad, eller känner du någon som kan det vi söker? Släng ett mail på thimmie@musiclink.se eller ring 070-6058001. Utbildningssidan: http://dmd.hultsfred.net Provanställning i 6 månader Arbetstid: Heltid (40 tim/veckan) Lön: Individuell lönesättning Arbetsgivare: Musiclink AB, Hultsfred (www.musiclink.se) ps. jag har fått OK av Olsberg. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 flytta utbildningen till göteborg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 26 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 26 juni 2006 flytta utbildningen till göteborg... Tyvärr, går inte. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 fan... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 (redigerat) Hade jag inte haft jobb på Born så hade jag nog hoppat på med ansökan, för det är exakt det jag gör + design för digitala medier och webbproduktion/programmering 🙂 Redigerat 26 juni 2006 av Drik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 26 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 26 juni 2006 Hade jag inte haft jobb på Born så hade jag nog hoppat på med ansökan, för det är exakt det jag gör + design för digitala medier och webbproduktion/programmering 😄 Ajaj! Otur. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bastian Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Hälsa Daniel o Jocke! Jag är en gammal DMD:are 2001... men nu designar jag mobiltelefoner.,, MVH Thomas L Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 10 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 10 juli 2006 Hälsa Daniel o Jocke! Jag är en gammal DMD:are 2001... men nu designar jag mobiltelefoner.,, MVH Thomas L Tja! Kul! Danne är kvar men har bara en del föreläsningar på DMD, inga kurser. Jocke vet jag nog inte vem det är. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.