mogsmog Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Satt i mitt rum idag och ville göra en låt om ett slott fast orkade inte göra ngn sång så det blev bara instrument! Vad tycker ni? mogsmog___Black_castle.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P-O Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Riktig mysko låt men en skön sådan mogsmog! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 ett tips för att öka chansen att få respons och feedback, är att själv vara flitig med att lyssna och kommentera andras inlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mogsmog Postat 25 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 25 juni 2006 jo jag borde kommentera andras lite mer men jag lyssnar oftast på låtarna, men glömmer skriva tips eller vad nu jag ska säga. Men iaf ha det gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mogsmog Postat 26 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 26 juni 2006 inga mer kommentarer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trakko_man Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 den låter riktigt grymt, i vilket program e det gjort i? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.