Wallin Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Med stil och prakt ARTIST/GRUPP: Mathias Wallin GENRE: Singer/songwriter LÅTLÄNGD: 1:29 KOMPOSITÖR: Mathias Wallin PRODUCENT: Mathias Wallin EV. MEDVERKANDE: Mathias Wallin INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 (VBR) STORLEK: 1,30Mb STATUS: Skiss LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Låter de bra? Redigerat 3 juli 2006 av Wallin
stajo Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 det låter tragiskt... vad är det du vill säga? hänger inte med i texten... ibland uppfattas det mer som rimmet är viktigare än budskapet och sedan rimmar du inte i första versen men i resten... skulle helst se att du var konsekvent min vän 😆
Wallin Postat 3 juli 2006 Trådstartare Postat 3 juli 2006 det låter tragiskt... vad är det du vill säga?hänger inte med i texten... ibland uppfattas det mer som rimmet är viktigare än budskapet och sedan rimmar du inte i första versen men i resten... skulle helst se att du var konsekvent min vän 🙂 Hehe ok. Låten handlar om en arbetsnarkoman. Det gick inte så bra för han. Med denna låt vill jag varna andra människor att inte göra samma misstag som killen i låten. Tack för ditt inlägg 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.