P-O Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 (redigerat) # LÅTNAMN: Electronico music # ARTIST/GRUPP: P-O # GENRE: Elektroniskt? # LÅTLÄNGD: 3:53 # KOMPOSITÖR: P-O # PRODUCENT: P-O # INSPELNINGSÅR: 2006 # FORMAT: mp3 # STORLEK: 7.11 mb # STATUS: Färdig demo # LÅT: Your browser does not support the HTML5 audio tag Få ser vad ni tycker denna låt har svårt och vad jag ska sätta den under vilken stil men ni vet nog bättre där i alla fall hoppas ni tycker om det. Redigerat 25 juni 2006 av P-O
MJInc Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Har alltid svårt att klassificera låtar, men denna skulle jag nog placera i facket "skön, soft, electronisk musik". Härlig låt! 😠 //Micke...
awe Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Låter mycket Kraftwerk och det är ju aldrig fel (inte i mina öron i.a.f.). Kan man anta att du gillar Kraftwerk? Hursomhelst, cool låt, den har gått på repeat i fem vändor nu och jag har inte tröttnat än. Bra melodi men du kanske skulle sparat lite på den eller varvat med nåt annat tema emellan.
Light Head Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Grymt skön inledning! Kraftwerk? Om du plockade bort vocodern så skulle jag säga Tangerine Dream. Hur skulle det vara med lite mer syntstråkar? Lite för händelsefattig. Grunden är spännande men det händer ju ingenting.
mjaco0 (oregistrerad) Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Detta är vad jag kallar "motorvägsmusik". Man bara känner att man sitter i sin V70 😎 och glider fram på flygrakan i Småland!! Instämmer i övrigt med föregående talare om lite händelsefattig och korsningen mellan Kraftwerk och Tangerine Dream. Kanske en enkel ovanpåliggande melodislinga i mitten av låten? Jag myser och trivs.
P-O Postat 26 juni 2006 Trådstartare Postat 26 juni 2006 Tack grabbar! Får nog instämma tycker själv att det låter något händelsefattigt ska kika på det i kväll. Jomen jag gillar Kraftwerk och Tangerine Dream. 😳
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Den här låten bara "for iväg". Händelsefattig och minimalistisk.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.