Eternal Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 (redigerat) Ja, som sagt. En kompis till mig fyller 20 och jag har börjat på en låt. Låten har lite rapp och en ganska "mainstream" refräng. En skämtlåt skulle man kunna säga men jag tycker ändå att den är värd lite mer än det som jag kan erbjuda produktionen. Your browser does not support the HTML5 audio tag Vill ni höra mer eller är allmänt intresserade är det bara att pma eller svara i tråden. Väl mött! Redigerat 3 juli 2006 av Eternal
Cloudsurfer Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 (redigerat) Haha, får lite Slagsmålsklubben-vibbar av basen! haha, denna kan nog gå hem rätt hårt när alla börjar bli apraka! Edit: du behövde dunk? Redigerat 25 juni 2006 av Cloudsurfer
Cloudsurfer Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Japp dunk skulle inte vara helt fel! 😄 Frågan är bara hur mycket dunk du vill ha
Eternal Postat 25 juni 2006 Trådstartare Postat 25 juni 2006 Japp dunk skulle inte vara helt fel! 😉 Frågan är bara hur mycket dunk du vill ha Haha.... Är du sugen eller? Jag kan inte här på rak arm beskriva hur mycket dunk jag vill ha. Jag gillar allt som låter bra! 😄 Logiskt va? 😄
Cloudsurfer Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Japp dunk skulle inte vara helt fel! 😄 Frågan är bara hur mycket dunk du vill ha Haha.... Är du sugen eller? Jag kan inte här på rak arm beskriva hur mycket dunk jag vill ha. Jag gillar allt som låter bra! 🙂 Logiskt va? 😄 Haha jo det är väl hyfsat klart 😉 men ska jag försöka göra nåt på den filen du har där eller?
Cloudsurfer Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Japp dunk skulle inte vara helt fel! 😄 Frågan är bara hur mycket dunk du vill ha Haha.... Är du sugen eller? Jag kan inte här på rak arm beskriva hur mycket dunk jag vill ha. Jag gillar allt som låter bra! 🙂 Logiskt va? 😄 Haha jo det är väl hyfsat klart 😉 men ska jag försöka göra nåt på den filen du har där eller? Vad är det för bpm föresten?
Eternal Postat 25 juni 2006 Trådstartare Postat 25 juni 2006 Japp dunk skulle inte vara helt fel! 😄 Frågan är bara hur mycket dunk du vill ha Haha.... Är du sugen eller? Jag kan inte här på rak arm beskriva hur mycket dunk jag vill ha. Jag gillar allt som låter bra! 🙂 Logiskt va? 😄 Haha jo det är väl hyfsat klart 😉 men ska jag försöka göra nåt på den filen du har där eller? Jag pm:ar dig!
Eternal Postat 25 juni 2006 Trådstartare Postat 25 juni 2006 Äh, nu blev jag klar med låten. Behöver bara korrigera en del småpill. Rappa kan jag inte men det är det som är roligt! Lägger upp verket i demoinspelningar. Vill någon göra en remix så är ni välkomna.
Eternal Postat 25 juni 2006 Trådstartare Postat 25 juni 2006 Sådär då var den upplagd: https://www.studio.se/index.php?showtopic=27257
Eternal Postat 25 juni 2006 Trådstartare Postat 25 juni 2006 Intresset verkar inte vara på topp. Men jag kan säga att jag har ett vocaltrack klart. Och en midi på basen. Så ni kan knappast inte få det enklare! 🙂 Var inte blyga.
Cloudsurfer Postat 29 juni 2006 Postat 29 juni 2006 Intresset verkar inte vara på topp. Men jag kan säga att jag har ett vocaltrack klart. Och en midi på basen. Så ni kan knappast inte få det enklare! 😳 Var inte blyga. Jag håller på så mycket jag hinner 😕
Eternal Postat 29 juni 2006 Trådstartare Postat 29 juni 2006 Intresset verkar inte vara på topp. Men jag kan säga att jag har ett vocaltrack klart. Och en midi på basen. Så ni kan knappast inte få det enklare! 🙂 Var inte blyga. Jag håller på så mycket jag hinner 😉 Jaja du ja. Du har ju visat intresse för länge sedan. Jag snackar om de där andra slöisarna. 🙂
Cloudsurfer Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Intresset verkar inte vara på topp. Men jag kan säga att jag har ett vocaltrack klart. Och en midi på basen. Så ni kan knappast inte få det enklare! 🙂 Var inte blyga. Jag håller på så mycket jag hinner 🙁 Jaja du ja. Du har ju visat intresse för länge sedan. Jag snackar om de där andra slöisarna. 😄 Hehe, you've got PM 😕
ThomasJ Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Intresset verkar inte vara på topp. Men jag kan säga att jag har ett vocaltrack klart. Och en midi på basen. Så ni kan knappast inte få det enklare! 🙂 Var inte blyga. Jag håller på så mycket jag hinner 😛 Jaja du ja. Du har ju visat intresse för länge sedan. Jag snackar om de där andra slöisarna. 🙂 Hehe, you've got PM 😉 lyssnade på låten idag.. haha, big lol. han som fyllerår lär bli glatt översakad!
Cloudsurfer Postat 1 juli 2006 Postat 1 juli 2006 Intresset verkar inte vara på topp. Men jag kan säga att jag har ett vocaltrack klart. Och en midi på basen. Så ni kan knappast inte få det enklare! 🙂 Var inte blyga. Jag håller på så mycket jag hinner 😆 Jaja du ja. Du har ju visat intresse för länge sedan. Jag snackar om de där andra slöisarna. 🙂 Hehe, you've got PM 🙂 lyssnade på låten idag.. haha, big lol. han som fyllerår lär bli glatt översakad! 🙂 men bra dunk blev det tamefan! 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.